Закон про столицю
Цитати учасників ефіру
Олександр Омельченко, народний депутат України, голова Комітету ВР з питань місцевого самоврядування та держбудівництва: «Формула державної адміністрації устаріла – вона стала диктатурою над органами місцевого саморврядування».
Олексій Самохін, депутат Київради, Блок Черновецького, член постійної комісії з питань земельних відносин, містобудування та архітектури: «Про недоліки можна говорити довго, але важливіша не сама форма закону, як він викладався, а навіщо він приймається. А приймається він для того, щоб посунути від влади, від діяльності законно обраного мера і отримати можливість керувати в м. Києві…вийшов законопроект за допомогою якого певні політичні сили намагаються поставити Київ на коліна…»
Володимир Бондаренко, народний депутат України, фракція БЮТ : « Двотурові вибори це та система, що дає можливість більшості людей об’єднатися навколо кандидатури мера…Стосовно того, що в районах будуть зміни: там з’являться виконкоми – так що тут поганого… »
Кирило Куликов, народний депутат України, керівник ТСК з питань розслідування діяльності влади Києва: « …Имею честь относится к тем политическим силам, которые хотят поставить Киев на колени, потому, что сейчас он полностью лежит, ну хотя бы поднять «с лопаток», поставить на колени, а потом начать медленно вставать…»
Ігор Жданов, президент аналітичного центру «Відкрита політика»: «В проекті закону, який був прийнятий в першому читанні, зроблений абсолютно правильний крок – передати повноваження більше районам, які безпосередньо працюють з людьми… Треба розвивати форми самоорганізації населення, тобто все що працює із ініціативою людей…»
Костянтин Матвієнко, експерт Корпорації стратегічного консалтингу «Гардарика»: «Київ являє собою єдиний інфраструктурний комплекс, і відповідно кияни, тобто київська територіальна громада, єдині хто може виступати суб’єктом місцевого самоврядування…»
Світлана Конончук, керівник політичних програм Українського незалежного центру політичних досліджень: «Оскільки законодавство передбачає загальні для всієї країни виборчі процедури, то, будь ласка, вносьте зміни які б створювали правові засади для всіх структур, а не виключно для Києва… »
Олександр Федоренко, заступник голови Шевченківської районної ради Києва, фракція БЮТ: «Мене непокоїть норма закону, що голова ради та голова виконкому на районному рівні будуть дві різні особи і в умовах сьогоднішньої надмірної політизації призведе до втрати керованості в районі…»
Євген Романенко, голова Подільської РДА у м. Києві: «…Якби було належне бажання депутатів Київради працювати, навіть із Законом, який зараз є, можна було б зробити нормативний акт, що розділив би обов’язки районів і міста…. »
Валерій Карпунцов, депутат Київради, Блок В. Кличка: «…Міський голова не головує на сесіях і не головує на колегіях, відповідно притягти його до відповідальності по лінії Міського голови ми не можемо, а по лінії адміністрації також не можемо, тому, що він не підписує розпорядження, не виконує їх…»
Володимир Цибулько, політолог: «…Закон про столицю має в першу чергу передбачати рівність Києва з іншими містами….»
Віктор Чумак, директор програм Міжнародного центру перспективних досліджень: «…Біда у нас не тільки в столиці, а і в самій системі місцевого самоврядування, яке бідне і не працює… »
Олег Березюк, голова Українського юридичного товариства: «…Неможливо передати повноваження в райони неможливо, по одній простій причині – Київ це місто і воно має єдиний майновий комплекс, яким треба управляти централізовано …»