Закон про столицю

Цитати учасників ефіру

Олександр Омельченко, народний депутат України, голова Комітету ВР з питань місцевого самоврядування та держбудівництва: «Формула державної  адміністрації устаріла – вона стала диктатурою над органами місцевого саморврядування».

Олексій Самохін, депутат Київради, Блок Черновецького, член постійної комісії з питань земельних відносин, містобудування та архітектури: «Про недоліки можна говорити довго, але важливіша не сама форма закону, як він викладався, а навіщо він приймається. А приймається він для того, щоб посунути від  влади, від діяльності законно обраного  мера і отримати можливість керувати в м. Києві…вийшов законопроект за допомогою якого певні політичні сили намагаються поставити Київ на коліна…»

Володимир Бондаренко, народний депутат України,  фракція БЮТ : «  Двотурові вибори це та система, що дає можливість більшості  людей об’єднатися  навколо кандидатури мера…Стосовно того, що в районах будуть зміни: там з’являться  виконкоми – так що тут поганого… »

Кирило Куликов, народний депутат України,  керівник ТСК з питань розслідування діяльності  влади Києва: « …Имею честь относится к тем политическим силам, которые хотят поставить Киев на колени, потому, что сейчас он полностью лежит, ну хотя бы поднять «с лопаток», поставить на колени, а потом начать медленно вставать…»

Ігор Жданов, президент аналітичного центру «Відкрита політика»: «В проекті закону, який був прийнятий в першому читанні,  зроблений абсолютно правильний крок – передати повноваження більше районам, які безпосередньо працюють з людьми… Треба розвивати форми самоорганізації населення,  тобто все що працює із ініціативою людей…»

Костянтин Матвієнко, експерт Корпорації стратегічного консалтингу «Гардарика»: «Київ являє собою єдиний інфраструктурний комплекс, і  відповідно кияни, тобто київська територіальна громада, єдині хто може виступати суб’єктом місцевого самоврядування…»

Світлана Конончук, керівник політичних програм Українського незалежного центру політичних досліджень: «Оскільки  законодавство передбачає загальні для всієї країни виборчі процедури, то, будь ласка, вносьте зміни які б створювали правові засади для всіх структур, а не виключно для Києва… »

Олександр Федоренко, заступник голови Шевченківської районної ради Києва, фракція БЮТ: «Мене непокоїть норма закону, що голова  ради та голова виконкому на районному рівні будуть дві різні особи і в умовах сьогоднішньої надмірної політизації призведе до втрати керованості в районі…»

Євген Романенко, голова Подільської РДА у м. Києві: «…Якби було належне бажання депутатів Київради працювати, навіть із Законом, який зараз є, можна було б зробити нормативний акт, що розділив би обов’язки районів і міста…. »

Валерій Карпунцов, депутат Київради, Блок В. Кличка: «…Міський голова не головує на сесіях і не головує на колегіях,  відповідно притягти його до відповідальності по лінії Міського голови ми не  можемо, а по лінії адміністрації також не можемо, тому, що він не підписує розпорядження, не виконує їх…»

Володимир Цибулько, політолог: «…Закон про столицю має в першу чергу передбачати рівність Києва з іншими містами….»

Віктор Чумак, директор програм Міжнародного центру перспективних досліджень: «…Біда у нас не тільки в столиці, а і в самій системі місцевого самоврядування, яке бідне і не працює… »

Олег Березюк, голова Українського юридичного товариства: «…Неможливо передати повноваження в райони неможливо, по одній простій причині – Київ це місто і воно має єдиний майновий комплекс, яким треба управляти централізовано …»

 

17.11.2009

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Голосування

Хто в умовах політичної кризи відповідає за безпеку українського народу?

View Results

Загрузка ... Загрузка ...
Про нас
Пишіть нам за адресою: [email protected]