Транспортна «криза» у столиці: хто виживає перевізників

Цитати учасників ефіру

Сергій Литвинов, заступник генерального директора КП «Київпастранс»: «Основным звеном в городе должен бать коммунальный транспорт, т.к. это единственный вид транспорта, который сегодня  перевозит большое количество льготных пассажиров.»

Олег Березюк, голова Українського юридичного товариства: «Комунальний транспорт повинен мати пріоритет, звичайно місто має централізовано ним управляти, але люди повинні мати альтернативу і тому приватні перевізники також повинні розвиватися, перевозити людей і, разом з тим, забезпечувати безпеку перевезень…»

Іван Салій, екс-голова КМДА: « Та ситуація, що склалася в Києві з маршрутками – це витвір чисто український…. Я не розумію, чим у нас зараз є «Київпастранс» із 600 приватними маршрутками – виходить комунально-приватний  …Треба або приватизувати  «Київпастранс» і тоді всі возять всіх,  або всі возять всіх і дотації, які дає держава і місто, розподіляються на всіх, в тому числі і на маршрутки»

Валерій Липецький, голова Київської організації перевізників-работодавців «Столиця»: «Київпастранс» сьогодні, замість того, щоб виконувати свою основну функцію, як комунальне підприємство по наданню соціальних послуг, став комерційною структурою…»

Сергій Лакосник, директор ТОВ «Тракер»: « На каком основании проблемы города должны решаться за счет частных перевозчиков, то есть  у частных перевозчиков не забираются маршруты, которые слабые, а забираются самые крепкие и самые доходные, которые создавались не один год».

Геннадій Сень, директор ПП «Парк»: «Эти гениальные злодеи смогли очень быстро придумать и реализовать план, что бы «выбить» у нас автобусы, которые дают возможность перевозить инвалидов…»

Микола Грошев, директор ТОВ «Сталкер-2»: «Киевпастранс» и часные перевозчики находятся в разных условиях из-за того, что закон в Украине один, только соблюдается  по-разному».

 

Юрій Артеменко, співголова Київського комітету порятунку бізнесу: « Ми завжди боролися за те, щоб ціна перевезення була найнижчою. До нас неодноразово звертався Київпастранс, зверталася адміністрація, ми втратили частину бізнесу, але не пішли на договір з ними, не підняли ціни».

Наталія Скрипка, виконавчий директор Національної асамблеї інвалідів України: «Ми намагалися зініціювати певне заохочення для перевізників,  для придбання таких транспортних одиниць, для того, щоб люди з інвалідністю могли нарівні з іншими громадянами користуватися громадським транспортом…»

Костянтин Логутов, заступник голови Державної адміністрації автомобільного транспорту України: «На сегодняшний день нужно обеспечить бесперебойную, безопасную и комфортабельную перевозку пассажиров. Поскольку есть конкуренция, имеют право работать и коммунальщики и частники…»

 

Анатолій Радзюк, директор ДП «ДержавтотрансНДІ проект»: «Коммунальний, приватний  транспорт – це тільки форма власності, вона ні на що не повинна впливати – є  громадський транспорт. В цьому випадку немає приватних перевезень – є замовник , це або Київська міська державна адміністрація, або держава…»

Михайло Барашков, голова комітету «Кияни – за громадський транспорт»: «Если все будет проодолжаться таким же образом в Киеве года через два останется один вид транспорта – маршрутное такси»

 

01.04.2015

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Голосування

Хто в умовах політичної кризи відповідає за безпеку українського народу?

View Results

Загрузка ... Загрузка ...
Про нас
Пишіть нам за адресою: voelklfanclub@yandex.ru