незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

У цьому розділі

Останній ефір
Попередні ефіри
Майбутні теми
Запропонувати тему
Хочу в студію

        Знайти

Газета «Київський форум»

№5, липень 2012
У столиці відбувся Відкритий Експертний Форум. Актуальні проблеми столиці - план дій нової Київради. Київ без Черновецького: радіти ще рано.

№4, травень 2012
Сімейна медицина: 100 млн. грн. киян - в нікуди! Чи потрібні киянам сімейні лікарі? Андреевский без ГМО.

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи можуть мешканці Києва контролювати дії столичної влади?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні ефіри

Важливо

 «Київська фортеця» залишилася без директора

Передача

06.04.2010
друкувати надіслати
 

Громадський транспорт у столиці: кому він потрібен?

Відеозапис

311 переглядів відео 311   



Цитати учасників ефіру

Кирило Куликов – народний депутат України, екс-керівник ТСК ВР України з питань розслідування діяльності влади Києва: «…В усіх розвинених європейських країнах більшість людей використовує громадський транспорт, який є запорукою нормальної роботи міста…»

Володимир Балін – перший заступник начальника Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Мінтрансу України: «Є така соціальна потреба в перевезенні пасажирів… І доки буде така потреба, повинен бути громадський транспорт…»

Микола Ламбуцький – генеральний директор КП «Київпастранс»: «Громадський транспорт потрібен киянам, тому що тільки наземним транспортом, який працює у звичайному режимі, користується близько 1,5 мільйона киян щоденно. Громадський транспорт потрібен також гостям столиці…»

Мирослав Якібчук – голова Національного форуму профспілок України: «Громадський транспорт потрібен киянам, гостям і людям, які там працюють, отримують робочі місця. Це – життєва необхідність… Громадський транспорт – це дотаційна галузь, яка підтримується завжди з бюджету…»

Іван Салій – екс-голова КМДА: «…Головна функція мерії європейської столиці – це громадський транспорт… Без громадського транспорту неможливе функціонування мегаполіса…»

Валерій Липецький – голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця»: «Громадський транспорт повинен бути. І не тільки для малозабезпечених верств населення… На жаль, у Києві громадський транспорт набув збочених форм… Автобуси і тролейбуси працюють тільки в ранковий час пік і у вечірній час пік… У 1991 році на маршрути міста Києва щоденно виходило у звичайному режимі 1240 автобусів. Сьогодні виходить тільки 385. За цей час кількість населення і територія Києва збільшились удвічі… Сьогодні закриваються автобусні маршрути у звичайному режимі. Автобуси великої місткості, куплені за кошти киян, передані безкоштовно «Київпастрансу» і працюють у режимі «таксі»…»

Олесь Вахній – експерт Всеукраїнського об’єднання «Чесне слово»: «…Маршрутне таксі – це форма заробітку… Люди, які думають про прибуток, будуть дбати про добробут киян? У першу чергу треба приділяти увагу громадському транспорту… Власники маршрутних таксі дають хабарі задля того, щоб громадський транспорт не виходив…»

Микола Ламбуцький – генеральний директор КП «Київпастранс»: «…Ми змушені розвивати комерційну діяльність і заробляти гроші, мати прибуток від цієї діяльності, тому що в нас хронічне недофінансування… Київ – єдине місто в Україні, де повністю збережена система громадського транспорту… Громадський транспорт завжди буде збитковим…»

Мирослав Якібчук – голова Національного форуму профспілок України: «На чому відбувається дуже серйозна економія в місті Києві? Якраз на зарплатах водіїв… Адміністрація скоротила наркологів, тому що це відповідні кошти… На сьогодні прийшло скорочення зарплати вдвічі по «Київпастрансу». В самому депо жахливі умови… 3 місяці не виплачують заробітну плату. І це стало хронічною хворобою «Київпастрансу»… «Київпастрнас» – найгірший роботодавець в Україні протягом 2 років… Більшість водіїв не оформлені офіційно на роботі, вони не можуть вступити у трудовий спір – вони отримують зарплату в конвертах… У нас відсутній контроль за громадським транспортом з боку громадськості, киян, контролюючих органів. «Київпастранс» підконтрольний конкретно адміністрації міста Києва…»

Кирило Куликов – народний депутат України, екс-керівник ТСК ВР України з питань розслідування діяльності влади Києва: «…На сьогодні будь-яка сфера діяльності в Києві – медицина, транспорт – найгірша в Україні… Транспорт – це не тільки видатки. Транспорт – це прибуткова сфера… Ця ситуація є викликом для суспільства: подивіться на рухомий склад київського транспорту і подивіться, на чому їздить київський мер… Представники київської влади не є професіоналами, не є фахівцями. Вони повністю зруйнували господарство…»

Володимир Балін – перший заступник начальника Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Мінтрансу України: «Інспекція переймається насамперед безпекою перевезень. Наявність фінансових проблем у перевізника призводить до того, що економиться саме на безпеці перевезень… Сьогодні водій транспортного засобу має бути працевлаштований на підприємстві… Сьогодні є така практика, коли маршрутний лист подають на місяць… Багато років не було вивчення пасажиропотоку…»

Сергій Болдинюк – голова профспілки електротранспортних депо та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс»: «Основная тематика социальной напряженности, которая происходит и происходила в КП «Киевпастранс», – это, действительно, долги по заработанной плате… Что касается депо № 2 – цена вопроса остановки движения слишком высока…»

Олександр Сергієнко – директор Інституту міста: «Останні 18 років кияни практично бачать цілеспрямоване знищення громадського транспорту. Про це свідчить елементарна статистика… В усьому світі розвиток громадського транспорту – це індикатор демократії… Ми бачимо, як величезний хабар тисне на міську владу, яка практично скорочує громадські маршрути…»

Геннадій Сень – директор ПП «Парк»: «…Мы пришли 13 лет назад работать сюда не для того, чтобы мешать общественному транспорту… Не наша вина, что… из нас сделали ужасный гибрид частной инициативы и всех государственных недостатков. Те достоинства, которые были в нашей работе, постарались уничтожить…»

Сергій Лакосник – директор ТОВ «Тракер»: «Весь частный транспорт выживает сам по себе… Дань, которой обложила маршрутчиков городская администрация, составляет порядка 2-3 тысяч гривень каждый месяц с каждой машины… Нет уверенности в завтрашнем дне, потому что забирают маршруты и отдают их «Киевпастрансу».

Іван Салій – екс-голова КМДА: «…Хто не виконав зобов’язання по відношенню до водіїв тролейбусів, машиністів метро? Не виконало місто Київ як міська державна адміністрація і державна влада… У транспорті давним-давно назріла революційна реформа… Пасажирський транспорт – це не бізнес, це є послуга влади… Не справа «Київпастрансу» заробляти, використовуючи комунальну власність… Гірше, ніж в Африці, організоване міське пасажирське перевезення…»

Кирило Куликов – народний депутат України, екс-керівник ТСК ВР України з питань розслідування діяльності влади Києва: «…У нас сьогодні в місті транспортний колапс… Ми живемо на пороховій бочці… Є в нас мавпа, яка керує цією адміністрацією… Ми повинні розробити програму виведення міста з транспортного колапсу…»

Надія Шумак – начальник прес-служби КП «Київський метрополітен»: «…Метрополітен у місті будується згідно з Державною програмою будівництва і розвитку метрополітену за кошти центрального і міського бюджетів… Те, що не будується метрополітен у Києві ,– це велика проблема, і ми її розуміємо так само, як і мільйони киян…»

Валерій Липецький – голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця»: «На сьогодні не існує механізму обліку пільгових категорій пасажирів… Треба відокремити «Київпастранс» від маршруток… Сьогодні транспортною галуззю в місті Києві керують хлопці й дівчата із «Правекс-банку».

 
261 коментар 261

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Васька коментує:

    Не кому этот транспорт не нужен, депутаты ведь на нем не ездят. Они он уже на вертолетах собираются летать. А в транспорте будут давится простые обыватели.

  • [...] admin пишет: Для виду попросили Черновецкого убрать снег и погрозили ему пальчиком. Барбудос, гість. 08.04.2010 17:15 | відповісти. ого сколько комментариев!!! видно что тема актуальная и что называется задела горожан за живое. Очень жаль, что киевская власть … 08.04.2010 17:10 | відповісти. Мало того, що метро дешевше, ним ще й швидше пересуватися. А те, що зручно людям, точно не цікавить чиновників. Тим паче на будівництві метро можна вкрасти купу грошей. Phoenix, справжній киянин … [...]

  • [...] admin пишет: О заработке в этом случае можно говорить и нужно, а если есть ущерб, значит деньги куда то идут. Na vula, справжній киянин. 09.04.2010 22:57 | відповісти. При нормальному керівникові цю галузь можна зробити дуже прибутковою. ….. Для початку нехай би ці чиновники самі поїздили у громадському транспорті. А то звикли до розкішних іномарок, а на біді звичайних киян заробляють собі політичні бали… Якби хтось з них бодай раз проїхався у маршрутці в час-пік відразу б не словом … [...]

  • Протестант коментує:

    Де в києві громадський транспорт нормальний,і як він може стати коли перевізнику вигідно,щоб люди як оселедці там їхали,от і подумайте

    • Заноза коментує:

      Как селедки это точно, ужасно. А скоро лето, как вспомню запашок в маршрутках в это время года, так тошнить начинает. Конечно это вопрос личной гигиены пассажиров, но когда в жару в автобус набивается столько людей то поневоле воздух испортится.

      • Альона__ коментує:

        Це мабуть основна проблема пересічних киян, ранок та вечір просто ужас в громадському транспорті, ноги всі потоптані, одяг помнятий, автобуси грязні і старі такі, що складається враження що розвалиться зараз, просто танки по місту їздять.

  • Kyyanyn коментує:

    То зробили б нормальний громадський транспорт,щоб в ньому не соромно їхати було,от тоді і побачили на автобусах люди їздили чи на маршрутках,а то наб’ється втой автобус людей,що і дихнути нічим,от і ставлення,а ще їде одну зупинку як маршрутка три

  • fox коментує:

    от зробили в країні демократію і одразу згадується прислів”я: ” Нафіга козі баян???”! Люди як нічого не вирішували так і не вирішують лише одне те що ходять на вибори і трішки більше їм дозволяють говорити а все інше що???? Влада як робила що хотіла так і робить а нам дозволили лише покричати!

  • Юпітер коментує:

    Потрібно прибрати з міста всі маршрутки у яких ні сервісу, ні безпеки, ні користі немає. І замінити їх великими автобусами. Уявіть собі скільки фінансових ресурсів, що ідуть до кишені маршрутчиків, піде до бюджету міста.

    • Анна коментує:

      Ага. А как вы собираетесь у маршрутчиков забрать такой лакомый кусок дохода. И явно, что корни этого бизнеса ведут очень глубоко, или наоборот высоко.

      • Юпітер коментує:

        Це все дуже просто робиться, звичайно вже не так і сильно просто, але потрібно створити вагому конкуренцію маршруткам, перевіряти їх по ділу, вводити санкції по суті і складу – вони самі підуть.

        • crazy коментує:

          Конкуренцію будемо створювати тоді,коли в нас в країні будуть ринкові відносини,а не корумпована влада,яка робить лише те,за що хабарі дають.

        • студент коментує:

          маршрутки самий зручний наземний транспорт,нетреба нічого забирати,треба вирішувати проблему пробок,і нормально щоб автобуси їздили

          • Настя коментує:

            Підтримую,а тоді люди самі вирішать чим їхати,а то автобуси не ходять,а маршрутки матюкають

          • fox коментує:

            студент, справжній киянин
            12.04.2010 17:04
            Маршрутки самий зручни наземнийтранспорт???? Як що в час пік туди всунутись в прямому значенні цього слова не можна то це зручно? А ще коли на тебе водій кричить проходь далі чи неже неможна стати поплотніше і бере всіх хто навіть реально уже не влазить а він всеодно намагається запихнути когось??? а по таким дорогам я взагалі мовчу!як на мене то в якості зручності – це лише таксі але користуватися ним можуть лише ті хто громадським транспортом і не користується взагалі…

            • Володя1986 коментує:

              Ви думаєте, якщо заберете маршрутки, то коштів більше до бюджету міста піде – ви глибоко помиляєтесь, вони підуть знову в кишені чиновникам.

              • Васька коментує:

                Все идет в карманы чиновников, так в начале нужно решить вопрос с коррупцией. А когда он будет решен приступать к реформам.

      • Kyyanyn коментує:

        Не потрібно нічого ні в кого забирати, треба створити такі умови,щоб маршрутчики самі пішли з цього ринку.

    • Lopster коментує:

      Дуже цікавий варіант але як це зробити якщо реальні власники цих самих маршруток ті ж самі депутати можновладці олігархи які всими заправляють?

      • Леонід коментує:

        Виправити таке становище уже майже неможливо але спробувати необмінно потрібно! Але з вилами на танки теж трішки не гуманно! Хіба що вил буде дуже багато! Тож працюєм – об”єднуємось!

      • студент коментує:

        Зробити це можливо,тільки тоді,коли це будде в інтересах тих же депутатів можновладців олігархів,от як зробити,щоб це було в їх інтересах це вже інше питання

    • Протестант коментує:

      Не правда,де в великих автобусах комфорт?Як в консервн банці їдеш щоранку,в маршрутці,хоч сісти шансів більше

  • Kyyanyn коментує:

    Транспорт,як був формою відмивання грошей,так і залишається і ні ми ні наші наступники не вирішать цю проблему,так як,це нікого не обходить,крім пасажирів

    • Юпітер коментує:

      З цього випливає, що галуззю має керувати людина, яка є пасажиром, тоді питання вирішаться.

      • Lopster коментує:

        Якщо цією галуззю буде керувати людина яка їздить на маршрутках то вона відразу перестане на них їздити і на перших парах можливо і трішки зміниться проблема але далі або цю людину з”їдять інші хижаки абао ця людина сама стане хижаком!

        • Галина Семенівна коментує:

          Проблему потрібно борити починаючь від самого корення, а тут як не дивно корінь в нас на горі! от і маємо… Боротись потрібно будь-якими методами! “С Волками жить – по волчи выть”

          • Володя1986 коментує:

            не можу з вами не погодитися, тільки додам що в нашій країні абсолютно все є формою відмивання грошей, не тільки транспорт. Потрібно ламати все до чорта якщо ще хочемо пожити тв цій країні а ні то для дітей щось поміняти, влада повинна боятися народ, а не на оборот

    • Анна коментує:

      Но это должно когда то измениться или нет? Или нас постоянно собираются доить?

      • Юпітер коментує:

        Якщо ми піддаємось доїїню і просто стоїмо на місці і мукаємо, то будуть доїть. Потрібно , або не давать молока, або брикатися.

        • Lopster коментує:

          Ми не взмозі недавати молока адже ми платимо за реальні послуги звичайно які не варті таких коштів але без цих послуг ми незможимо нормально жити тим більше що більшість людей займаючись своїми справами не звертають увагу на таке безладдя наприклад як у сфері громадського транспорту а от брикатись потрібно уже давно! потрібно заставити себе поважати інакше ми взагалі залишемось без міста

          • Володя1986 коментує:

            так чого ми тут тільки говоримо, давайте вже починати, може досить давати того “молока” неясно для кого. Давайте вийдемо і рознесемо КМДА до”чортиків”, виберемо свого лідера, і щоб він нас поважав, щоб знав хто його туди поставив і хто його може звідти викинути!

  • Lopster коментує:

    Під час ефіру було цікаво підмічено що транспорт має слугувати народу а не бути формою заробту – це те що ми маємо на сьогодні!!!

    • fox коментує:

      Якби народу слугували народні обранці, то все було б набагато краще і з транспортом і з сміттям і з бездомноми тваринами …. це й список мабуть безкінечний в ношому місті…

      • Boy коментує:

        Хто в наш час думає про народ.Всі думають про прибуток,лише тодв буде транспорт слугувти народу,коли заробітня плата буде достойною працювати на народ

        • Lopster коментує:

          та тут справа навіть не в зарплатні! Я думаю, що водіям приватних маршрутів її виплачують можливо не зовсім нормальну або нормально. Справа в тому, що це все приватне і невідповідає нормальним стандартам перевезення людей!Норми виплати за проїзд також не зовсім обгрунтовані, але з іншої сторони перевізники теж страждають від бездіяльності наших шановних правителів! Скільки лише коштів вони витратили в цьому році на ремонти автомобілів саме через проблеми з нашими дорогами в місті?

          • Володя1986 коментує:

            потрібно залишити маршрути в приватній власності, але накласти обов”язки на комфорт, тільки на сидячі місця( або хоча б на обмежену кількість пасажирів), і так дальше, тоді залишаться тільки самі кращі перевізники, які будуть позбавлені дешевої конкуренції, будуть розширяти кількість машин і тд. і тп. Підпорядкування має бути, а не так як зараз. грязний, в мазуті, димить, забитий но везе пасажирів

    • Юпітер коментує:

      Я б непроти, щоби він був прибутковий, аледержавний міський, тоді б всі зароблені кошти ішли б у казну міста. А так куди і скільки грошей іде від приватних перевезень.

      • Lopster коментує:

        Цілком згодний з такою думкою! Всі кошти повинні йти в казну а з казни на потрібні витрати для міста! Якби все і справді так було б не було б і таких жорстких проблем в місті алже кошти були б! Досить красти!Зробіть щось для міста!

      • Lopster коментує:

        Скільки не дивлюсь на те, що твориться в країні і ніяк не можу зрозуміти логіку наших політиків. Навіщо обкрадати свою державу і вивозити гроші і своїх дітей, сім”ї за кордон і там їх витрачати, втрачаючи пр и цьому авторитет на міжнародній арені??? Невже їм душа не болить, що ми так живемо? От якби хоча б вони ті гроші, що вкрали витрачали внас, в Україні! невже їм тяжко для своїх дітей зробити тут краще ніж за кордоном, щоб діти колись сказали про своїх батьків те що вони реально заслуговують на повагу серед майбутьніз і не одного покоління? Я впевнений, що ті діти олігархів за кордоном почуваються не зовсім добре навіть з таким баблом! Невже для своїх дітей так тяжко щось зробити??? На крадіжки вони йдуть а на щось інше ніяк???? Козли блін!!!

        • Галина Семенівна коментує:

          А тут скільки не дивись наших політиків зрозуміти аж ніяк нікому не дано! Та вони мабіть і самі себе зовсім не розуміють- крадуть і крадуть і лише крадуть і знову крадуть і тільки крадуть! навіть інших слів не можу знайти та хоча окрім матюків ніяких слів інших і незнаходиться

      • студент коментує:

        Все одно державний чи приватний,гроші будуть розкрадатись,як і розкрадались,бо нема реального механізму контролю влади народом.

        • Володя1986 коментує:

          ось, золоті слова, контроль над владою повинен проводити тільки народ, через відчуття достатку та якості життя, це єдині критерії оцінки влади, як такої.

    • Анна коментує:

      Но форма заработка в этом случае двух форм. Вы имеете ввиду не заработок, а грабеж, кражи – криминал. О заработке в этом случае можно говорить и нужно, а если есть ущерб, значит деньги куда то идут.

  • Na vula коментує:

    При нормальному керівникові цю галузь можна зробити дуже прибутковою.
    Як, цікаво, транспортники зводили кінці з кінцями при вартості проїзду у 50коп., якщо в них колосальні проблеми лишаються при підвищені вартості тарифу у три рази. Плюс до того ситуація погіршилась, причому набагато.
    Де логіка? Чи ви від долара залежите?
    На кризу хрен спихнете.

    • Lopster коментує:

      а ви думаєте в чому вонигроші накрадені бережуть??? Я думаю, що точно не в грн. от вам і від цього танцюють

      • студент коментує:

        Хто його знає в чому вони там їх держать,хоть в білоруських зайчиках.Люди тут при чому?В нас поки гривні

        • Lopster коментує:

          кажете у нас поки гривні??? от цікаво в якій валюті ви зберігаєте свої заощадження, якщо вони в вас є звичайно, а люди тут і звісно ні причому…

          • Володя1986 коментує:

            тут ви не зовсім праві, транспортники залежать від палива, тоді коли проїзд коштував 50 коп. то дизель 2 грн, тепер він коштує 7 грн за літр + падіння курсу гривні, ось і маєте реальну ціну, все пов”язане в суспільстві але тема не та зараз, просто потрібно щоб на ті кошти вони реально виконували свої обов”язки та забеспечували хоч якимось комфортом.

    • Юпітер коментує:

      Та ото ж. А клялись: “Це на ваше благо, ми транспорт зробимо набагато комфортнішим”. Не можна вірити людям у яких костюм доррожче чим зарплата.

      • Роман Сергійович коментує:

        А вони свою обіцянку майже виконали транспорт вони собі зробили зробили комфортніший! От Кільчицька наприклад продала хамер купила мерс ну я думаю і інші теж на таврію не пересіли

        • Володя1986 коментує:

          в нашій країна вже давно такий парадокс, що держслужбовці не тільки костюм, а й шампанське п”ють набагато дорожче ніж їх, навіть така як зараз, зарплата. І при цьому доказують людям що вони для нас працюють!!!!! при….ки, стріляти всіх треба, безжалісно.

    • Анна коментує:

      Да как красиво развели. Сначала подняли до 2-х грн., люди пар выпустили, а потом ну раз так, мы вас слушаемся, пожалуйста 1,7 грн..

  • любаша коментує:

    Я каждое утро минимум 30 минут жду маршрутку. Даже если она приезжает то забитая, что в нее невозможно втиснутся. Про троллейбусы я вообще не говорю. Они хоть в нашем районе и ездят, но встречаются очень редко.

    • Gbnxfq коментує:

      2 Любаша, тут все понятно. Тем кто зарабатывает на пасажироперевозках легче возить переполненные маршрутки, чем добавить хоть еще одну машину. А мы все равно будем ездить. Нам деваться некуда. А власть, которая должна такие вопросы контролировать и решать давно на нас наплевала.

      • MaxBurov коментує:

        Дык пообещали ж нам, вертолёты и площадки :-) я вобще больше всего люблю пятницу, – день освобождения Киева. В маршрутке рама трещит, а водила орёт “в салон пройдите”. Реально траллики решают ситуацию.

        • Na vula коментує:

          А ще підвісні трамвайчики, трамвайчики річкові, тунель під Дніпром від площи Перемоги і ще купа супер ідей, які нас рятують від транспортного колапсу. Уроди, хоть трамваї пофарбуйте, страшні, що аж стидно.

          • fox коментує:

            Та вони страшні не лише з зовні в деяких навіть страшно їздити таке відчуття, що зараз щось розвалиться і ноги опиняться на землі а по таких дорогах взагалі повна Ж..ПА!

          • Николай коментує:

            Та Кос курнёт и не токо такое придуиает… Межпространственные телепорты, космолёты по киеве что бы в пробках не стоять ну и тому подобное

            • Володя1986 коментує:

              Та як ви не розумієте. він тільки для нас такого дурачка грає, забиває нам голови всякою дурньою, а сам вже пів Києва продав. Не ведіться на це, думайте глобальніше, думайте кому це потрібно.

        • Na vula коментує:

          Та вам конкретний приклад, тролейбус №5, що раніше їздив за маршрутом вул. Білицька – вул. Терещенівська. Після підвищення вартості проїзду, з початку скротили маршрут до Повітрофлотського мосту, а зараз дітям нема як показати як ці тролейбуси виглядають.

        • Na vula коментує:

          Na vula, справжній киянин
          09.04.2010 22:49 | відповісти

          Та вам конкретний приклад, тролейбус №5, що раніше їздив за маршрутом вул. Білицька – вул. Терещенівська. Після підвищення вартості проїзду, з початку скротили маршрут до Повітрофлотського мосту, а зараз дітям нема як показати як ці тролейбуси виглядають.

    • Рокер коментує:

      да, как я вас понимаю, в моём районе также в встретить “рогатого” это большая редкость и удача, а вот встретить пустого “рогатого” – это уже фантастика.

      • fox коментує:

        Чудово живемо! Побачити рогато – щастя! А якщо пустого то просто фантастика! А козли які повинні забезпечити нам євростандарти звертають на це увагу лише з закерма свого непомітного брабуса чи якогось таурека і лише тому. що він їм просто мішає проїхати та щей мабуть з невдоволенням об”їжджають його…

    • fox коментує:

      Зате ми цілеспрямовано прямуємо в європу на своїх маршрутках!!! от цікаво буде (якщо буде) в 2012 році! Невже маршруток побільшає??? Чи їх проосто будуть випускати за новими технологіями не металеві а просто резинові!

      • Юпітер коментує:

        Вибачте, але досраки, та Європа. Я в неї не хотів і не хочу. Я краще буду пішки ходити, чим мною будуть керуватижидо-масони. А від якості транспорту національна свідомість не залежить. Вона може бути, або її може не бути.

        • Николай коментує:

          Якщо ці жидоимасони піднімуть рівень життя в нас і їх політика буде нормальною по відношенню до нашої держави то я не проти жити навіть і в такій європі а не просто ходити гордим обминаючи ями на тротуарах, перестіпаючи мусор і дивлячесь на те як спивається і скурюється наша молодь!!!

      • Юпітер коментує:

        А метро, доречі. Вартість проїзду збільшили і автоматично інтервал між прибуттям поїздівтеж. А потім кажуть: “треба як у тайванському метро ввести професію запихачів у вагони”. Мабуть і увели так вакансій з 40 із зарплатою по тисяч 3, іще додаткові надходження.

        • Анна коментує:

          У меня знакомый работает в этой структуре. С его слов поняла, что там крутят не только на впихачах, а й на выпихивачах.

          • Володя1986 коментує:

            А реклама в метро, тільки з неї можна половину бюджету взяти, але всі кошти йдуть приватним компаніям, метрополітен здав в оренду місця під рекламу по 2 чи навіть менше гривень в день, а ви поцікавтесь і подзвоніть скільки буде коштувати десь реклами в метро – не менше 50 грн, а куди вони підуть, та в чийсь безмежний карман!!!

    • Юпітер коментує:

      Ось тут і ще один момент: а як ви можите вплинути на маршрутчика, а ніяк. Попробуйте його заставити збільшити кількість машин, чи більші автобуси придбати. А от на громадський транспорт громада міста хоч і якийсь, зате вплив має.

    • Анна коментує:

      30 минут, а я по 40, а то и час. А потом как селедка стоишь по пробкам, все топчутся орут, еще на роботу не доехала и день только начался, а уже вымотана, выжата как лимон.

  • Равшан коментує:

    Небольшой оффтоп. У нас тут ремонтники, раздолбали дорогу да так и оставили. А ямы эти как раз возле остановки. Ну юркие маленькие маршрутки даже в час пик кое как как эти ямы объезжают (по ним проездишь все колеса там и оставишь, а автобусы от остановки отъехать нормально не могут. Отсюда пробки, задержки на рейсах и т.п.

    • щука коментує:

      Конечно. У нас ведь службы между собой не взаимодействуют. Никого из высших чиновников не интересует, что недоделки его подчиненных мешают нормальной работе еще кучи других служб, а да и вобще нормальной жизни в городе.

      • Verseau коментує:

        да уж, главный определяющий параметр бардака налицо: правая рука не знает, что делает левая. И это всё на фоне полнейшего беззакония и тотальной коррупции. Интересно, долго ли ещё так будет?

        • fox коментує:

          Рука одна делает одно вторая второе а вот голова геде должна быть на том месте попа… вот и живём куда попа пукнет туда и сунём!!!

        • fox коментує:

          «…Маршрутне таксі – це форма заробітку… Люди, які думають про прибуток, будуть дбати про добробут киян? Власники маршрутних таксі дають хабарі задля того, щоб громадський транспорт не виходив…» – а інші справно беруть і роблять все для того щоб відпрацювати хабарі апро все інше думають лише ті, хто висить в маршрутному таксі і тихо мятюкає сусідню людину за його великий розмір взуття

    • MaxBurov коментує:

      Хе, останавливаются это ключевое слово. Нашу остановку все объезжают, а на второй полосе не останавливаются. Так что топаем мы на “следующий столб”. Утренний моцион :-)

  • ыыы коментує:

    Олександр Сергієнко: “В усьому світі розвиток громадського транспорту – це індикатор демократії…”

    Вот очень меня интересует, что этот уважаемый директор принимал, чтобы нести такую ересь?

    • Каштан коментує:

      Ну чего вы на человека сразу так накинулись. Ну оговорился (я надеюсь), хотел подчеркнуть важность общественного транспорта. А вы сразу, что курил, что принимал… -)))

      • Авокадо коментує:

        На самом деле, не так уж он и далек от истины. Просто у нас культура немного другая, да и транспорт не тот. А вот во многих западных странах даже богачи и политики не брезгую, пусть даже очень изредка, но воспользоваться общественным транспортом. Но у них и транспорт такой, что в нем не так стремно ехать.

        • щука коментує:

          Мне вот нравится, что все мы только и делаем что говорим о том, как у них там. А кто-то интересовался сколько усилий они там приложили что бы у них все стало таким чистеньким, удобным и комфортным? А что мы сделали для этого?

          • rembo коментує:

            а мы делаем, но если власть душит свой собственный народ? Общественный транспорт и состояние дорог – основные показатели деятельности, а точнее противозаконной бездеятельности киевской власти.

          • rembo коментує:

            С общественным транспортом в нашем городе творится черти что. Вчера, случайно услышал, как две пенсионерки на остановке обсуждали этот вопрос. Они ждали свой автобус, а сели на маршрутку за которую им нужно платить со своих, явно не больших пенсий. Автобус к моменту когда я услышал их разговор они ждали уже 40 минут. Еще минут 15 прошло до приезда маршрутного такси.

          • Kyyanyn коментує:

            Та нехрен порівнювати ми,народ,і наша влада ще не доросли до рівня “того” Коли доростемо?Знаю точно,при нинішній владі ще не скоро,яка єліта,так і живем

        • Термидор коментує:

          2 Авокадо это вы немного преувеличиваете, точнее оперируете застарелыми фактами. Вы зайдите в метро в Париже или Нью-Йорке и вас стошнит сразу же от той “чистоты”, которая там творится. Неудивительно, что там в основном всякие негры да арабы ездят, от того и такой “порядок”.

          • MaxBurov коментує:

            Мне что-то не хочется, что б у нас метро такое же было. В Англии метро в очень хорошем состоянии. Хотя я вам могу сказать, что наше тоже обписяное-обкаканное (прастите) в переходах такая вонь, что выворачивает желудок на изнанку.

    • MaxBurov коментує:

      гггг, валяюсь, они с космосом дружат? дорожка у них общая? Посмотрел передачку, и подумал, что всех этих государственных мужей нужно выносить! на вилах, копьях, других колюще режащих.

    • Lopster коментує:

      у них просто Хронічна недостача фінансування тому вони змушені займатись комерцією і заробляють гроші але на зарплату людям як не вистачало так і невистачає!!! А грошей знову нема

    • fox коментує:

      Нормальненько в них там все прокуряно! Вони без тексту ще й не таке можуть ляпнути. І так добре що не матюкаються на телеекранах! Всі вони Добкіни ходячі!

      • Botan2010 коментує:

        понабирали всяких Добкінів при владі от і маємо тепер теми для розмов про їхній діалект! “Страна козлов і баранів!” – при чому найспритніші з них керують іншими!

      • Botan2010 коментує:

        Місто росте збільшується населення територія! стрімко рухаємось вперед а по кількості громадського транспорту при порівнянні з 91-шим роком небагато чого і змінилось та ще й ті не виконубть так як потрібно свої обов”язки…

  • Питчай коментує:

    Правильно сказал, Салий, что без общественного транспорта мегаполис существовать не может. Да без него город в мегаполис и не превратится. Общественный транспорт, даже в богатых и развитых странах – это нормально. А у нас скоро город парализует и все, если авто нет то сиди дома, подыхай.

    • Задніпровський коментує:

      Кияни, зрозуміло, люди терпеливі. Не звикати нам мучитися у громадському транспорті. Але перед людьми соромно. Іноземці-туристи з особливим азартом люблять розповідати, як вони в Києві їздили в маршрутках. Прямо народна забава.

      • Питчай коментує:

        Ну, да рассказывают потом,как долго ждали маршрутку, как толкались, как их зажимали, как подскакивала маршрутка на каждой яме, как двери на ходу открывались… А мы, как всегда живем по принципу, лучше плохо ехать, чем хорошо идти.

        • потап коментує:

          Ну, в таких ситуация не только власти виновата, но и мы сами, то есть водители, которые двери на ходу открывают. Вот потому у нас и мэр не такой как положено, что мы сами все делаем как попало.

        • Шумми коментує:

          Не понятно только почему мы должны плохо ехать? Если платим за проезд не совсем маленькие деньги. Причем даже если проезд подорожает, мы лучше ехать почему-то не будем.

          • потап коментує:

            Патаму,что патаму! Космос так решил, а мы все молча согласились. И все. Можем дружно сказать спасибо, что хоть что-то еще ездит.

          • Lopster коментує:

            того шо так потрібно!!! щоб не розслаблялись! Криза на вілиці а ви все про свої гроші переживаєте віддавайте їх тай усе а вони там уже вирішать як нам жити і на який транспорт ми заслуговуєм га..дони блін!

      • MaxBurov коментує:

        Ну а что вы хотели. но я вам скажу, что лучше б мы не терпели…пора как нибудь уже побороться чтоли. Всё чаще в последнее время встречаю желающих взять вилы и идти “на зимний” штурмом.

    • Lopster коментує:

      Громадський транспор – це було є і має бути при будь-яких обставинах і будь то мегаполіс чи просто містечко… Якщо така проблема зараз в столиці, то що ж коїться в регіонах????

  • Gleb Jeglov коментує:

    Микола Ламбуцький – генеральний директор КП «Київпастранс»: «…Ми змушені розвивати комерційну діяльність і заробляти гроші, мати прибуток від цієї діяльності, тому що в нас хронічне недофінансування… Київ – єдине місто в Україні, де повністю збережена система громадського транспорту… Громадський транспорт завжди буде збитковим…»
    Ничего себе заявочка! Вы себе представляете руководителя любого предприятия, который бы во всеуслышание заявлял, что моё предприятие всегда будет убыточным? А этот может. Воровать нужно меньше, дядя, глядишь и баблишко появится. Сам небось не на троллейбусе на работу ездит, а какая у него интересно зарплата? Или крутая иномарка как всегда на жену записана?!

    • DBV коментує:

      Ну вообще-то общественный транспорт обычно дотируется городом. Ну а если вы хотите чтобы он стал прибыльным – платите полную стоимость билета, отмените льготников. Ну и конечно нужно перестать воровать а это на данный момент у наших чиновников ну никак не получается.

      • Aloiza коментує:

        Менше красти треба. А щодо пільговиків, то, з одного боку, відмінити пільговий проїзд – це добре, але з іншого – пенсіонери, в яких пенсія 600 гривень будуть дуже проти.

        • щука коментує:

          А им все равно кто будет против,а на пенсионеров так тем более наплевать. Не, ну конечно когда дело доходит до выборов, то Черновецкий сразу о бабушках вспоминает. Леня, о таком электорате заботится нужно и между выборами, а то вымрет.

        • потап коментує:

          А я бы предложил чиновников пересадить на велосипеды. Стал чиновником чуть выше среднего звена – все, на работу в обязательном порядке на велосипеде. А по нашим дорогам на таком транспорте передвигаться очень не легко

      • Zloi коментує:

        Кирило Куликов: «…У нас сьогодні в місті транспортний колапс… Є в нас мавпа, яка керує цією адміністрацією…”
        Це Куликов у точку попав з мавпою. Ось тільки на ділі ця мавпа не така дурна. Він нас всіх за ніс водить, поки ми ржемо з його маразмів, він багатіє, а ми – навпаки.

        • Botan2010 коментує:

          він багатіє а ми просто ржем! ця мавпа знає що робити щоб усі бананчики позбирати собі і лише собі ну лише інколи ділиться і лише в тому випадку коли є небезпека зміни клімату для неї

    • Kyyanyn коментує:

      Какой тролейбус?Там мерс це як мінімум останньої моделі,ну може ланос купив щоб на роботу їздити і очі відвести…а схеми в них такі що і СБУ не прикопається,бо самі їх і складали

    • MaxBurov коментує:

      Да там и на жену, и на детей, и на племянников…Такие горе-руководители всегда просят дотаций и всегда у них предприятия убыточны.

  • Крот коментує:

    Это было рекламно популистическое выступление чиновников и представителей разных организаций. А вот о том, что делать дальше никто из них не рассказал.

    • Hilda коментує:

      Для початку нехай би ці чиновники самі поїздили у громадському транспорті. А то звикли до розкішних іномарок, а на біді звичайних киян заробляють собі політичні бали… Якби хтось з них бодай раз проїхався у маршрутці в час-пік відразу б не словом, а ділом вирішували б проблеми.

      • Гоша коментує:

        Да, мне кажется, какие у нас сейчас чиновники пошли, они бы эту поездку просто как страшный сон забыли и все бы осталось, как есть. Хотя, может, хоть кто-то бы и задумался. Идея, в целом правильная. Только вот, как их в тот общественный транспорт затащить?

        • Бен коментує:

          Культурно попросить, а если не поймут еще раз культурно попросить только с применением силы. :) Иначе они не понимают. Я против применения физического воздействия, но если они нас за быдло держат, то можно немного их жизни поучить. Я вообще считаю, что такой общественный транспорт, как сейчас у нас – это нарушения всех прав человека, а также надругательство над его честью и достоинством.

          • MaxBurov коментує:

            Держат, знаете почему. Если б с приходом новой власти, поменялась бы киевская власть – можно было б ждать изменений к лучшему. А так. Для виду попросили Черновецкого убрать снег и погрозили ему пальчиком.

  • Барбудос коментує:

    ого сколько комментариев!!! видно что тема актуальная и что называется задела горожан за живое. Очень жаль, что киевская власть этот форум не читает, а то они бы узнали о себе много нового.

    • Крот коментує:

      я думаю они и так икают по нескольку раз в день. И я на 100% уверен, что их особо и не интересует наше мнение.

      • Рокер коментує:

        ну да, мнение холуя барину до одного места. Может воспользуемся киргизским опытом постановки обнаглевшего вконец бая на место?

        • MaxBurov коментує:

          Дааа, читаю каменты – столько солидарных людей. И неужели не найдётся сила способная послать нафикк нынешнего бая, уже даже не градоначальника, именно бая.

          • fox коментує:

            Сили знайдуться але потрібно якомога більше!!! на сайті всі чудово пишуть а прийти не кожен зможе в певний час для відстоювання своєї думки а спроб у нас багато не буде!

      • Термидор коментує:

        а вы ожидали от ни чего-то другого? или вы хотели, чтобы они прямо сказали – что общественный транспорт как и дороги – это бесконечная кормушка, на которую вечно выделяются большие средства, а они их успешно “осваивают”. И чем дольше будет оставаться такое положение дел – тем лучше для всех них.

        • Zloi коментує:

          Влада не має ніякої відповідальності перед народом, який її й обрав. Доки це не зміниться, так і будуть красти, ремонтувати дороги, будувати метро безконечно. Оббирати державну казну і нас заодно.

  • Сірожа коментує:

    Де? Де гроші від подорожчання плати за проїзд. Мало того, що нічого не покращилось, то ще й зарплати перестали платити. Капєц…

    • Смалец коментує:

      Чуть ниже в каментах, вам кагбэ намекают, что денюшку поделят чиновники киевской администрации. Хотя у нас вроде презумция невиновности, и все такое…

      • Крот коментує:

        презумтировать можно было бы, если б не 5 лет дерибана столицы под предводительством Черновецкого и молодой каманды. А так – это просто констатация факта.

  • Деседент коментує:

    Та давно весь Київ перетворили у своєрідний лохотрон, звичайних громадян. Яку галузь не взяли б, скрізь розводять, крадуть, відмивають. Чому тут дивуватись? Єдва виходи, або звикати, або боротись, починаючи зсебе. Потрібно перебороти себе і нажати на компостер, хоч і одну зупинку у тролейбусі проїзджаємо.

  • Вася коментує:

    Це ще один бізнес,невигідно добудовувати метро,оскільки маршрутки приносять куди більший дохід,та і викачка грошей з бюджету,більша,чим довше йде будівництво

    • Іван коментує:

      цілком згоден… наглість наших градоначальників не має меж

      • Raider коментує:

        Я не здивуюся,якщо з’ясується,що ще потрібно підвищити оплату проїзду,бо невистачає грошей косу на драпчик.

        • Шумми коментує:

          Конечно поднимут. Даже и не сомневайтесь. Причем проблемы с зарплатой водителям и старыми автобусами никуда не денутся. Деньги как обычно пойдут не туда.

          • Hilda коментує:

            Тільки бензин подорожчає на кілька копійок, відразу починається крик про підвищення цін. Ось тільки дивно, що коли ціни на бензин знижуються, ніхто й не заікається про зниження цін.

    • Зёрнышко коментує:

      ну да, кто ж добровольно откажется от прибыли, Черновецкий скорее ещё инициирует строительство ещё пары веток, что бы быть хорошим и пушистым, параллельно тырить выделенные деньги

    • Tyhyi коментує:

      Мало того, що метро дешевше, ним ще й швидше пересуватися. А те, що зручно людям, точно не цікавить чиновників. Тим паче на будівництві метро можна вкрасти купу грошей.

      • Phoenix коментує:

        ну или на покупке новых вагонов втридорога, когда их при стоимости в 800 тыс. покупают почти за 2 млн. вот это “бизнес”, 250% прибыли на ровном месте, учитесь

        • Hilda коментує:

          Думаю, ще рік-два і хтось напише підручник, як правильно тирити гроші з бюджету за рахунок ремонту доріг, будови метро і купівлі вагонів. Головні консультанти – Черновецький і його космічна команда. Назва книги “Як чиновники стають мільйонерами”

          • Барбудос коментує:

            А в рекламную кампанию по раскрутке этой книги будут входить телевизионные ролики и билборды с весёлым улыбающимся Коксмосом и фразой: “Хочещь стать миллионером? – Спроси меня как!!!”

  • крот коментує:

    Давно пора уже новые станции метро достроить. Это бы разгрузило и наземный транспорт. Вот только деньги разворовали, а метростроивцы уехали в какой-то гондурас метро строить.

    • Андрюха коментує:

      В києві дійсно декілька станцій метро знаходяться на завершальних стадіях будівництва і якщо їх не закінчити природні фактори можуть зруйнувати вже те що все ж таки змогли побудувати. тим паче постійно іде виділення коштів на утримання незавершених станцій

      • Питчай коментує:

        Да, да. Деньги выделяются, вот только доходя ли они до этих строек? Сомневаюсь. А люди уже доски из заборов, вокруг этих недостроенных станций тырят.

        • Іван коментує:

          Те що в нас в крові закладено слово красти безперечно особлвість нашого народу! Крадуть усі! Мабуть не має такої людини яка б на роботі в себе не крала взагалі нічого, наприклад хочаб декілька листків А4, чи ще якусь дрібничку. всі ми однакові і хто б не прийшов до влади буде красти а от в яких розмірах це вже інше питання. Тут потрібно міняти саму свідомість людей починаючи з себе

          • Громик коментує:

            я не знаю, якого ви роду племені, і що там закладено в генах Вашого народу, а я – українець з діда-прадіда – за своє життя і нитки не вкрав і ніколи не вкраду. Тому не треба тут свої циганські звички і традиції на мою націю поширювати!

      • Tyhyi коментує:

        2Андрюха
        Київським чиновникам така ситуація тільки на руку. Чим довше будуть будувати станції метро, тим більше для цього треба буде грошей і зрозуміло, більше можна буде вкрасти. А всі незручності, з якими зіштовхуються кияни, нікого не цікавлять.

    • Каштан коментує:

      Подземка выгодна киевлянам. Но видимо не выгодна меру. Наверное от туда деньги тяжело выкачивать.

  • Элвис коментує:

    Честно говоря не вижу ничего плохого в том, что “Киевпастранс” зарабатывает деньги. Но это нужно делать предоставляя дополнительные услуги, а не подменяя социальные маршруты маршрутными такси.

    • Бобер коментує:

      а это нормальная практика космических, зарабатывать-разваливая. Делать-то током они ничего не умеют. Одно дело в банке Космосу жопу лизать, совсем другое – управлять городом.

    • Виталик коментує:

      В вашем варианте деньги будет получать городская казна, а в теперешнем баосы капают в карманчик, а до казны доходят копейки.

    • Авокадо коментує:

      В Киеве скоро не останется социальных маршрутов – они не выгодны, на них ничего не заработаешь. А кому это нужно? Только простым киевлянам, а не Космосу.

  • Семечек стакан коментує:

    Исходя из названия передачи. Общественный транспорт нужен киевлянам практически также как и вода. Имея собственную машину на работу добираться конечно удобнее, при условии комбинирования личного и общественного транспорта.

    • киянка коментує:

      Если бы я не знала города, то любое передвижение маршрутными такси превратилось бы в блуждание по лабиринту. В набитой маршрутке забываешь как тебя зовут, а про то, что б видеть куда ты едешь и где тыедешь, так это доступно только тем, кто успел сесть

      • Андрюха коментує:

        та часом не те що сісти не встигаєш а невстигаєш ногу в маршруточку всунути і її притискає дверима, не говорячи вже про міський транспорт, який в час пік взагалі невсунутись…

        • Tyhyi коментує:

          Недавно був у Варшаві і пересувався містом виключно громадським транспортом. Після Києва – це ніби в рай потрапляєш. Протягом трьох тижнів жодного разу не стояв в автобусі чи трамваї, не кажучи вже про те, що громадський транспорт ходить за графіком хвилина у хвилину. Повертаєшся до Києва і потрапляєш як у пекло.

  • студент коментує:

    Ага і палати в спецзакладах також нехай створять,хто його знає куди суд їх відправить,”київські суди-самі гуманні суди в світі”

  • Crazy коментує:

    Он еще скоро придумает маршрутку,с мигалками,вот проезд тоже будет соответствовать бистроте передвижения…а тюрьмы-люкс тоже за отдельную плату..

    • Phoenix коментує:

      да, тюрьмы-люкс – это сильно. специально для проворовавшихся чиновников, так же как есть ментовские зоны, так же нужно создавать ВИП-зоны, где будут сидеть всякие Зварычи, Лозинские и прочие Черновецкие…

      • Баняк коментує:

        Нет, их нужно привязать за ногу возле первого столба у киеврады и попросить каждого проходящего кинуть в них камень. После первой сотни эти люди никогда не захотят связываться с управлением столицей.

        • Звезда коментує:

          Боюсь, что желающих кинуть камень будет гораздо больше чем эти горе-управленцы себе представляют.Нынешняя власть вызывает у народа только ненависть

        • Андрюха коментує:

          Я би зрадістю закидав їх камінням а самого черновецького і гречкой засипав би, а зверху олійкою полити потрібно було б….. жалко що це все не реально..

      • Андрюха коментує:

        До речі тюрми-люкс уже існують і в них реально навіть жити можна. Для деяких киян такого комфорту небачити ще довго при такій владі

  • Норма коментує:

    Я слышала Черновецкий придумал идею с элитными маршрутками, или что-то в этом духе. Там, и кондишены должны быть и фильмы новые будут показывать и чуть не борт проводницы с бесплатной выпивкой будут ходить. Может это шутка, но от Черновецкого я и такой сумасшедшей идеи могу ожидать. Он бы для начал с тем что есть порядок навел.

    • Portos коментує:

      а кто вам сказал, что эти маршрутки для вас? или для меня, то есть для народа? это наверное будут “маршрутки” для ВИПов, в них чиновники КГГА будут на работу добираться, а серая масса и далее будет на метро добираться, а потом пешочком минут по 30-40. Скажите ещё спасибо, что не взрывают у нас это метро как в Москве…

      • Норма коментує:

        Ну, за то что, Слава Богу не взрывают, это точно не Черновецкому спасибо нужно говорить. А, кстати, слышала даже про стоимость проезда в такой маршрутке – от 5 гривен. Но, сейчас подумала, что мелочится не станет и стоимость будет как в такси.

        • Portos коментує:

          не, ну чё, для своих, для работников мэрии может и будет стоимость проезда 5 грн., а вот для остальных… хотя “остальных” вероятнее всего просто не будут пускать в такие “маршрутки”

          • Люсьена коментує:

            В Киеве скоро все будет только элитное.Простому человеку хоть удавись.Только вот кто определил понятие элиты?Наверное, в элиту у нас в городе только маладая команда и входит

          • Андрюха коментує:

            дуже цікаво до якої категорії віднесуть студентів??? І на якому виді транспорту вони будуть добиратись на пари і з пар чи може їм порекомендують купити велосипед???

          • Tyhyi коментує:

            Такий маразм можливий тільки в Києві. просто місто контрастів. мер і його команда з усіх сил намагають простим, звичайним людям продемонструвати, що вони сміття і не більше. Прямо, як в США часів расової нерівності, коли будували навіть туалети для білих і чорних. А Льонька всіх ділить на бідних і багатих

        • Верка коментує:

          Метро не взрывают, а вот ролс Черновецкого в скором будущем могут. Доводит народ уже до таких крайностей, Надежда на нормального градоначальника исщезла через неделю после президентских выборов.

          • Тихонович коментує:

            Думаю, что ройсы взрывать не стоит.Все-таки не в Чикаго живем. А вот законными методами дать по шапке этому проходимцу давно пора

          • Андрюха коментує:

            а я готовий уже діяти і не тільки законними методами. Вони ж дозволяють собі переступити закон по відношенню до нас і їм за це нічого немає а чому ми так не можем??? зрозуміло, що якщо це буде одна людина то її просто знищать у суді, але якщо це буде робити принаймні тисяч 10 громадян??? невже посміють усіх засудити??? недумаю…

      • Gleb Jeglov коментує:

        Вспомнил своего любимого Владимира Семёновича Высоцкого : “Скажи ещё спасибо что живой”. Вероятно так же мыслят и наши дорогие чиновники, причём дорогие в прямом смысле, так как они нам очень дорого обходятся.

    • Verseau коментує:

      вы побольше Лёню Коксмоса слушайте, он после очередной “дороги” и не такое придумает.Эвона в прошлом году придумал тему с вертолётами и вертолётными площадками. Видать решил проблему пробок на дорогах таким образом решить. Так что Черновецкий – тот ещё выдумщик.

      • Tyhyi коментує:

        То що Льоня вигадник, ніхто і не сперечається, але чоловік вертоліт таки собі купив. Того і наполягав на вертолітних майданчиках. Треба ж буде йому десь приземлятися…

    • Баняк коментує:

      сколько оно будет стоить, проезд в такой элитном транспорте. Точно Лёнька не от мира сего, в пробках этот элитный транспорт будет стоять также как и автобус-колхозник. Лучше б троллейбусов понаделали на эти деньги.

      • Мирель коментує:

        Что самое парадоксальное, ни частные маршрутки, ни городской транспорт нормально не функционирует. КМДА отбирает чкастные маршруты, но взамен не обеспечивает их транспортными средствами.

        • Амстердам коментує:

          А что вас удивляет?Со времен прихода Черновецкого к власти мэрия может только забирать.Взамен мы не получаем ничего.Вот такая справедливость по-черновецки

  • Настя коментує:

    Закони не викоують не громадяни,а чиновники.Риба гниє з голови

    • Маркус коментує:

      я думаю она не гниёт, а уже давно сгнила, причём до остатка. И распространила своё зловоние и трупные метастазы на добрую половину рядовых жителей города, которые окажись на месте этих чиновников поступали бы точно также, если не хуже.

      • Семечек стакан коментує:

        раньше пост градоначальника был почётным и очень ответственным, и желающих было немного, тоесть власть считалась ответственной работой, а сейчас это средство нажить себе состояния. Нужно переименовать должность “мер” в “казнокрад”

        • Амстердам коментує:

          Это точно.Лёнчика с места мэра не сможет сдвинуть даже подъемный кран. Присосался к кормушке, упырь.А все-таки, обьединив усилия мы справимся с ним

          • Tyhyi коментує:

            Пора запровадити, причому на законодавчому рівні, для кандидатів у мери (і не тільки) якісь тести (психічні, психологічні, інтелектуальні). Бо як так далі піде (як з Черновецьким) місту кінець!!!

  • Raider коментує:

    А не здається Вам,шановні,що існує цілий комплекс проблем,пов’язаних з транспортом і не тільки з громадським.Це і проблеми заторів,і доріг,і порядку на дорогах,корупції працівників ДАІ цей список можна продовжити.Потрібно вирішувати ці проблеми як одну,лише тоді результат буде досягнуто

    • Каштан коментує:

      Так оно и есть. Проблема одна. Неравенство и не исполнение гражданами Украины законов. Как только перед законом все будут равны и все будут осознавать, что за неисполнение этих законов они будут неизбежно покараны, мы сразу начнем жить лучше.

      • Громик коментує:

        щоправда мені здається для цього нам потрібно добряче “перетрахнуть” усю місцеву владу, оскільки там людей готових виконувати прийняті ними же закони потрібношукати удень зі свічкою, та й то навряд чи знайдете.

        • Адольфик коментує:

          Перетрахнуть это конечно сильно. Но я б их просто с утра посадил в троллейбус, пристегнул к поручням и катал до самого вечера, со всеми посадками-высадками пассажиров.

    • Рокер коментує:

      я с вами полностью согласен, этот комплекс проблем имеет одно название – бардак и один эффективный механизм лечения – массовые расстрелы.

    • Tyhyi коментує:

      2Raider
      Проблема справді й одна – це нащ мер і його команда. Якщо такий хаос панує у владі, то не варто розраховувати на порядок у будь-якій галузі господарства міста. Черновецько хвилює тільки дві проблеми – як напхати свої кишені і як продовжити свій термін перебування на посаді мера.

  • Crazy коментує:

    А не говорили когда уже мы будем ориентироваться на Европу и когда можно будет увидеть государственного мужа в гражданском транспорте?Наверное и програмы такой нет даже в проекте

    • Адольфик коментує:

      Тю, так вон жешь сколько плакатов наклеили в тралликах, с мордами лица этих самых политикох и державных мужей. Видьте на здоровье пока глаза не заслезяться.

      • Машуничка коментує:

        Какие политики в общественном транспорте, их не каждый раз на сессиях в киевраде увидишь, на работу они не ходят, а вы за какой-то общественный транспорт. Баньки, сауны, банкеты, сходняки, вот там – да, все официальные лица.

  • студент коментує:

    Хтось бачив чиновника на громадському транспорті?Як можна прийшовши в студію,не їздячи кожного дня в тій самій маршрутці говорити про проблеми яких не знаєш

    • Барбудос коментує:

      оказывается можно, причём делая при этом умную мину и строя из себя знатока проблем людских. А ведь никто из них даже не поперхнулся при этом. Воистину наглость – второе счастье.

    • Васька коментує:

      У них автопарки по 4 машины на одного депутата, а вы говорите про общественный транспорт. Гнать их нужно подальше.

  • Ivan коментує:

    З перших хвилин передачі склалося враження,що люди на передачу прийшли просто для того щоб “засвітитися”,на запитання про те коли останній раз вони їздили на громадському транспорті,взагалі затруднилися відповісти,конретних рішень я так і не почув

  • Каштан коментує:

    Что-то тему метро не особо обсуждали. Разве проблемы транспорта ограничиваются только автобусами/тролейбусами?

    • Gleb Jeglov коментує:

      а про метро как о покойнике – либо хорошо, либо ничего. Хорошего сказать им нечего (новых веток строить не собираются, новых вагонов нет, плату за проезд ещё в прошлом году собирались поднять), поэтому и молчат как рыба об лёд.

    • Шариков коментує:

      про метро вобще стараются помалкиивать, ибо оно очень похоже на снежный ком, немножко упомянул, а чере 15 мин завалило проблемными вопросами.

  • Авокадо коментує:

    На Левый берег из некоторых районов Правобережья и обратно добраться практически нереально. Даже если что-то едет то забитое под завязку. А про недостроенный метрополитен я вообще молчу. Когда уже ветку от Лыбедской продлят?

    • Барбудос коментує:

      когда ваши внуки станут дедушками и бабушками, тогда может они его и достроят, это самое метро А до тех пор можете сидеть на работе перед монитором и возмущаться на форумах. Им всё равно пох на это, имели они ввиду и вас, и меня, и метро и весь общественный транспорт. Они сами в нём не ездят и внуки их в нём не будут ездить, так зачем им этим заниматься? Разве что бабло раздерибанить, которое на достройку регулярно выделяется.

      • Авокадо коментує:

        Да, я с вами согласна. Несбыточные мечты. А мне теперь минут на сорок раньше приходится выходить, чтоб добраться на маршрутке до метро, через все пробки. Да еще платить за маршрутку 2 – 2,50.

  • Бобер коментує:

    Меня вогнала в ступор инфа про девочку-секретутку с трудно произносимой фамилией. Девочка управляет “Киевдорсервисом” в 23 года. Это ж просто ппц.

  • Шумми коментує:

    Правильно мужик из студии сказал: “Киевпастранс” превратился в комерческую фирму и занимается зарабатыванием денег за счет увеличения количества маршрутных такси и сокращением общественного транспорта.

    • Меркель коментує:

      А как по мне,так у нас все уже превратилось в коммерческую фирму для зарабатывания денег Черновецкому.Согласитесь, что до того,как он пришел к власти, такого беспредела не было у нас в городе

      • Гриня коментує:

        Так ведь все в наших руках.Если мы наметим себе план по освобождению города от Черновецкого и будем ему следовать, все у нас получится.Бардак коснулся абсолютно всех сфер в Киеве.Мэр зарабатывает деньги и на транспорте и на строительстве и на коммунальной сфере…А мы в дураках

  • Ірина коментує:

    Добрый день! Льгот не должно быть в принципе.
    Все дотоции, которые идут неизвестно куда , а вернее очень даже известно, должны идти , в виде увеличения пенсий, пенсионерам. И тогда все платят за проезд. Транспорт полностью получает за оказанные услучи.Не нужны никакие карточки, на которые пойдут неизвестно какие средства, которые приведут к удорожанию услуг транспортников.А проблема все равно останется.

    • Задніпровський коментує:

      Ви праві. В Європі таке взагалі не практикується, пільги на проїзд мають тільки студенти. Але наші реалії зовсім інші. Боюсь, нинішні пенсіонери навряд чи доживуть до того часу, коли в них пенсія буде такою, що можна буде без пільг обходитися. А те, що розкрадають дотаційні кошти – це факт…

    • потап коментує:

      Конечно, а у нас создают тройные схемы.Деньги туда сюда перекачивают и они постепенно оседают в карманах, тех кто эти схемы придумал.

      • Леся коментує:

        А как вы думаете, кто придумал эти схемы?Правильно, властьимущие и придумали. Почему то сейчас в Киеве сложилась такая ситуация, что закон больше всех нарушают те, кто у влсти

        • потап коментує:

          У нас всегда так. Кто должен защищать наши права и интересы тот их и попирает. Сами виноваты, сами приучили, а теперь сидим стонем, что мол дорог нету, транспорт не едет, крокодил не ловится и не растет кокос.

          • Гриня коментує:

            Правильно!Не стонать надо, а предпринимать реальные шаги.Вот когда наше возмущение выйдет за рамки болтовни , тогда и Черновецкий задумается

          • Термидор коментує:

            так что вы предлагаете, уважаемый? я например, с вами согласен и мнение ваше поддерживаю, но что дальше, дальше-то что?

          • Record коментує:

            Как это что дальше. Едите в Эпицентр, или ещё какой-нибудь хозяйственный магазин, покупаете вилы, и идёте к киевраде. Ловите Черновецкого, поднимаете на вилы и все проблеммы решены. Я утрирую, но смысл надеюсь понятен.

        • Питчай коментує:

          Правильно, один из участников программы сказал, что скоро у нас как в столицы ОАЭ – не будет общественного транспорта. но, правда не потому что мы такие богатые, а потому что мэр у нас такой жадный.

          • Строкань коментує:

            Вы не удивляйтесь, у нас скоро в столице вообще ничего не будет, ни коммунального хозяйства, ни здравоохранения и транспорта тоже не будет. А все потому, что мэр у нас такой жадный

          • Барбудос коментує:

            а я предлагаю сделать так, чтоб скоро у нас в столице не было такого жадного мэра. Правда, выборы ещё не скоро, но это не беда, может скинемся на киллера?

          • fox коментує:

            Я боюсь що скоро в нас і столиці не буде… просто якщо і буде то потрібно буде вибирати де б це краще прогулятись , в якому парку, де це буде дешевше коштувати. Адже з таким дерибаном він скоро комусь буде належати

        • fox коментує:

          закони в нас найбільш нарушають ті хто його створює! лише вони знають саму суть закону, всі його тріщини іноді навіть дири і як краще потім відмазатись чкщо недай бог щось хтось дізнається…

    • Дольник коментує:

      Я считаю, что все эти афёры создаются специально для запудривания мозгов. Начать разбираться- никто ничего не поймет, а в мутной воде, рыба, как известно, лучше ловится

      • Строкань коментує:

        Этим и пользуется власть, что никто не будет разбираться. Вот потому и идет во власть криминал, чтобы можно было проворачивать афёры без оглядки

        • Термидор коментує:

          ещё для этого можно принять специально законы, с кучей дыр, которые можно удобно использовать в своих махинациях, поворачивая эти самые законы, что дышло, в итоге на выходе получая нужный для себя результат.

          • fox коментує:

            А саме для цього і потрібно бандитам влада!!! гроші в них вже є а от в шо б це їх вкласти повигодніше потрібно придумати, а для цього можна придумати парочку чудових законів чисто для себе а за одно і пропіаритись хорошенько

          • Амстердам коментує:

            Законы и принимаются недоработанными для того, чтобы была возможность воровать.Можно сказать, что у нас даже законы принимаются не для людей, а для чиновников

    • Громик коментує:

      це називається монетизація льгот, подібне зробили в сусідній Росії років зо 5 тому. Чесно кажучи, я б не сказав, що у них там з цим проблем стало менше, а пенсіонерів взагалі шкода: для них тепер поїздка кудись далі за Садове Кільце – це мрія, котра ніколи не збудеться, а до Владивостоку поїати тепер важче ніж злітати на Місяць. Так що ваш варіант – це далеко не панацея.

    • Маркус коментує:

      Отвечая на заглавный вопрос передачи: “Громадський транспорт у столиці: кому він потрібен?” скажу так – нужен он всем, только для разных целей. Мне, например, как миллионам других киевлян ежедневно, он нужен чтоб с утра добраться на работу, а вечером с работы, ещё куда -то поехать и т.д. и т.п. Собравшимся же в студии чиновникам и прочим тунеядцам, которые не могут вспомнить, когда они в последний раз этим самым транспортом пользовались, – он, вероятно, нужен для того, чтоб дерибанить бюджетные средства,пилить бабло и получать откаты. Как то так…

      • fox коментує:

        окрім слухів про громадський транпорт вони мабуть більше і нічого не знають відповідаючи, що десь рік тому хтось був у громадському транспорті і після цього аналізувати його просто жахливо… знову пусті балачки…

        • Амстердам коментує:

          Городские власти рассуждают о проблеме городского транспорта совершенно не имея представляения о том, что это такое.Кстати, о большинстве проблем города они знают только понаслышке.Может в этом и есть проблема?

          • Hilda коментує:

            Звідки людям, які живуть у цілковитому комфорті, не їздять у громадському транспорті, можуть знати проблеми звичайних киян. Для представників міської влади такі виступи не що інше, як самопіар.

вакансии Донецк каменщик, нбу валюта, Джесси Шрэм, клип дня, Subaru B9 Tribeca продам

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.