Кращому транспорту в Києві бути або Коли кияни дочекаються метро на Солом’янку та Троєщину?
Цитати учасників ефіру
Віктор Янікін – директор проектного інституту «Укрметротунельпроект»: «…Институт разработал проект метрополитена на Троещину от станции «Глыбочецкая» до станции «Улица Милославская», который прошел экспертизу и был утвержден распоряжением Киевской городской администрации… Срок строительства по нашему проекту – 5 лет при нормальном устойчивом финансировании… Вопрос о том, когда будет метро, надо задавать инвестору…»
Володимир Петренко – генеральний директор ПАТ «Київметробуд»: «…Питання проведення метро на Троєщину складається з двох складових: завершення будівництва Подільського мостового переходу, який дасть змогу прокласти гілку метрополітену, і будівництво метрополітену на правому березі Дніпра… Сьогодні закладене фінансування, яке дозволяє наприкінці року направити механізовані комплекси на Поділ для початку будівництва…»
Олександр Сергієнко – директор Інституту міста: «…Коли називаються цифри в 3-5 мільйонів на фоні вартості будівництва в 13 мільярдів, то це несерйозні розмови… Влада більш пропонує і обіцяє, ніж робить реально… Така транспортна артерія може вирішити всі транспортні питання в Києві…»
Іван Салій – екс-голова КМДА: «…Київська влада часто змінюється і кожна призупиняє будівництво метрополітену… Говорити сьогодні про якусь дату здачі метро на Троєщину немає ніяких підстав…»
Олександр Охотніков – директор Дирекції будівництва метрополітену КП «Київський метрополітен»: «…Вопрос метрополитена на Троещину и Соломенку сегодня архиактуален…»
Віктор Петрук – інженер-конструктор ТОВ «Експреспроект»: «…Мы не воспринимаем всерьез задачу о необходимости вывоза жителей Троещины метрополитеном… Мы предлагаем построить метрополитен на Троещину, но не сегодня и не кавалерийским наскоком, а сегодня реализовать более доступный по срокам и по финансированию проект – продление городской электрички до проспекта Ватутина с перспективой ее продолжения до Милославской…»
Іван Салій – екс-голова КМДА: «…Немає окупного пасажирського транспорту у світі, і не треба сьогодні оцінювати жетон на метро…»
Володимир Петренко – генеральний директор ПАТ «Київметробуд»: «…Метрополітен повинен бути державним і будуватися за кошти міста і за кошти держави…»
Андрій Махов – голова Об’єднання садівницьких товариств «Русанівський масив»: «…Хочу, чтобы каждый житель Троещины и Радужного массива понял, что через 62 месяца в лучшем случае они получат станцию метро «Радужная»…»
Іван Салій – екс-голова КМДА: «…Я повинен вибачитися за всі роки правління київської влади, бо демонструвати таку неспроможність будувати – це вирок цій владі… Не можна 30 років свою «будку» в Русанівських садах, яка доброго слова не стоїть, противопоставляти інтересам всіх киян…»
Віталій Черняховський – перший заступник голови ГО «Київський форум»: «…Чиновники и депутаты рассматривают общественные проекты как способ заработать деньги… Русановские сады – территория, которую можно потенциально застроить, и из-за этого весь сыр-бор…»
Олег Старіков – заступник голови ГО «За своїх!»: «…В Стратегии развития Киева до 2025 года, которую презентовали год назад, метро на Соломенку не запланировано…»
Михайло Барашков – голова комітету «Кияни – за громадський транспорт»: «…Как можно принимать во внимание интересы очень маленькой группы людей?..»
Віктор Щербаков – адвокат, заслужений юрист України: «…Метро на Троещину начнет строиться в обозримом будущем, и это связано с безысходностью ситуации…»
Леся Домащенко – головний редактор дайджесту «Київський форум»: «…В жодній країні світу метро не сприймається як розкіш…»