Чорний список / Білий список |
Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Леонід Новохатько – заступник голови КМДА: «…За результатами зовнішнього незалежного оцінювання саме київські школярі сьогодні перші з географії, іноземної мови, фізики, математики… Якщо ми без кінця будемо говорити, що ми дурні, що розумні за кордоном, що наші вчителя недолугі, що в нас не та матеріальна база, ми ніколи не виховуємо класного спеціаліста… Я закликаю до одержання високоякісної освіти, тут чи за кордоном, і поверненню на українські терени для роботи в Україні…»
Вікторія Челомбітько – перший заступник начальника ГУ освіти і науки КМДА: «…На сьогодні почуття патріотизму в наших дітей і в нашому юному поколінні є, хто б що не говорив…»
Зоя Миронова – депутат Київради, заступник голови Постійної комісії з питань гуманітарної політики: «…Необхідність спокою і стабільності приведе до того, що діти після навчання будуть вертатися, і діти мають бачити, що вони можуть прикласти свої знання, мати досягнення…»
Єлизавета Щепетильникова – президент ВМГО «Всеукраїнська асоціація студентського самоврядування»: «…Світові дослідження підтверджують, що близько 80% всіх людей які емігрують зі своїх країн, повертаються на територію своєї рідної держави… Для України має стати пріоритетом, щоб кількість тих українців, які повертаються до країни, збільшувалась… Є базові проблеми в нашій системі освіти, і не тільки, які змушують людей, принаймні, замислюватися про те, що дійсно необхідно емігрувати з нашої країни…»
Інна Совсун – експерт освітніх програм Центру дослідження суспільства: «…В Україні є питання оплати праці, питання визнання дипломів, які люди отримують за кордоном, і є дуже багато проблем, через які люди, і особливо ті, які планують продовжувати наукову діяльність, вирішують залишитися за кордоном…»
Сергій Митрофанський – заступник голови ВГО «Молодий Народний Рух»: «…До нас зараз звертаються батьки, діти яких мають піти до школи, з інформацією, що з ними проводиться профілактична робота з боку викладачів з метою написання заяви, що дитина має велике бажання навчатися виключно в російському класі…»
Леонід Новохатько – заступник голови КМДА: «…За 20 років з освітянської карти Києва зникло приблизно 200 дитячих садочків, які не можуть зараз бути побудовані за рік-два-три… Давайте разом складемо список винуватих… Ми за рік фактично зробили 7 нових дитячих садочків, і якщо б не було дурниць 20 років, ми б добудували школи…»
Вікторія Челомбітько – перший заступник начальника ГУ освіти і науки КМДА: «…Жодних кадрових змін в школах, в дошкільних навчальних закладах відбуватися не може, і про це не йде мова…»
Леонід Новохатько – заступник голови КМДА: «…Фінансування збільшено приблизно на 408 мільйонів в порівнянні з минулим роком – це точка зору і позиція київської влади у ставленні до учеництва і дошкільнят… Кожен випускник, хто приходить сьогодні (на роботу) в київський дитячий садок або школу з «червоним» дипломом одержує 50% до окладу протягом 3 років…»
Зоя Миронова – депутат Київради, заступник голови Постійної комісії з питань гуманітарної політики: «…Якби виконавча влада прислухалася до того, що кричать депутати в голос і подають звернення, можливо ми б проблем і уникнули…»
Елліна Шнурко-Табакова – голова Правління Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ), видавець (Видавничий дім «СофтПрес»): «…Цифровое неравенство в стране набирает обороты, и доступ к информации и к обучающим программам в регионах намного худший, чем в Киеве… Учителя, как минимум, должны пройти курсы компьютерной безграмотности, уметь работать в интернете… К сожалению, учителя очень часто не знают того, что уже знают дети, и как дети умеют работать в интернете…»
Тетяна Назаренко – дитячий психолог: «…Патриотизм наших детей заканчивается к 12-13 годам…»
Ганна Сазоненко – директор Українського гуманітарного ліцею ім. Т.Г.Шевченка, кандидат педагогічних наук, заслужений вчитель України: «…Не може бути Міністерство освіти одночасно замовником і виконавцем програми… Достатньо широке обговорення громадськості було з приводу програми зарубіжної літератури – корекції внесені і внесені на користь класики… Було би бажано, щоб зарубіжна література викладалась мовами авторів… Завдання будь-якої школи – створити такий освітній простір, де б дитина хотіла бути, де б могла себе реалізувати, де б їй було цікаво, і щоб цей простір був високоінтелектуальним, естетичним, інформаційним, технологічним…»
Оксана Меринова – голова об’єднання батьків Дніпровського району: «…Жодного разу я не бачила, щоб заяву про прийом до школи писалася російською… Додаткова довідка стосовно алкогольної та наркотичної залежності – це повна нісенітниця… Я хочу сказати велике спасибі, і дуже багато батьків хочуть сказати велике спасибі владі, Міністерству (освіти) за «парту батьків»…
Олексій Давиденко – депутат Київради, секретар Постійної комісії з питань гуманітарної політики: «…Люди не разделяют оптимизма по поводу «родительской парты» и радости от покупок всего необходимого к новому учебному году… Что может быть проще, чем сделать единую электронную базу данных в интернете, где можно посмотреть количество свободных и занятых мест в детских садах?.. На каждого ребенка дошкольного возраста из киевского городского бюджета выделяется порядка 11 тысяч гривен в год, и нужно сделать эти деньги целевыми… Деньги в бюджете города есть только на заработанные платы и коммунальные услуги, а на обновление материально-технической базы деньги не выделяются…»
Сергій Митрофанський – заступник голови ВГО «Молодий Народний Рух»: «…В червні з’являється Постанова №526, відповідно до якої змінюється нарахування (стипендій)… Очільник Уряду коментує проблему зниження стипендій «за рахунок системи хаосу в державному управлінні»… Ми ставимо вимогу перед Урядом – повернути за два місяці невиплачені стипендії, показати винуватих «в системному хаосі» і звільнити їх…»
Єлизавета Щепетильникова – президент ВМГО «Всеукраїнська асоціація студентського самоврядування»: «…На сьогодні ми маємо 14 навчальних закладів, з яких студенти постійно нас інформують про те, що вони отримують меншу стипендію…»
Інна Совсун – експерт освітніх програм Центру дослідження суспільства: «…Дуже б хотіла, щоб викладачі так само відстоювали свої зарплати, як студенти відстоюють свої стипендії… Як викладач на пів-ставки в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» можу сказати, що моя зарплата менше, ніж студентська стипендія, і за таких умов говорити про розвиток освіти, науку і технології, звичайно, смішно… За останні два роки відсоток витрат на освіту як частки ВВП падає…»