незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!
        Знайти

Газета «Київський форум»

 
  

Опитування

8 лютого депутати Київради ухвалили бюджет-2013, який не задовольняє інтереси столиці. Як ви до цього ставитеся?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Важливо

 Бюджетні баталії. Особливості столичного кошторису-2013

Запитання юристу

23.01.2012 16:05
друкувати надіслати
 

Алина запитує юриста

Добрый вечер!!!
Описываю свою проблему: в квартире (2 комнаты) холодно (на улице 0, а в квартире 17 градусов, это при том, что на кухне и в ванной теплые полы греют по максимуму). Боюсь представить, какая температура в квартире, когда на улице морозы.
Мне 22, я студентка, опыта разбирательства с ЖЕКОМ, решения таких проблем не было. Но ходить в квартире в колготах, штанах, 2- свитерах уже надоело.
Не могли бы вы подсказать мне:
1.Какие у меня есть права по этому вопросу (отопление квартиры), какие законы (постановления и т.д.) это регулируют.
2.Самое главное для меня – это алгоритм действий (куда идти, обращаться, звонить и т.д.).
Живу на улице Межигорской, 56.
Заранее спасибо за ответ и советы.

23.01.2012


Олег Дубовик

Шановна пані Аліно!

Ваша проблема є актуальною для багатьох мешканців нашого міста.
Згідно з правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 21.07.2005 року, послуги надаються споживачеві безперебійно або за графіком, затвердженим відповідними місцевими державними адміністраціями чи органами місцевого самоврядування. Про час перерви виконавець послуг зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше, ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що трапилася внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви у наданні відповідних послуг. Якщо у квартирі холодно або відсутнє гаряче водопостачання, споживачеві необхідно звернутися із заявою до виконавця послуг — житлово-комунального підприємства (ЖЕК), щоб викликати представників для з’ясування причин ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії. На підставі акта-претензії та згідно з правилами, приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги. В іншому випадку споживачу має бути надана обгрунтована письмова відмова в задоволенні його претензій.
Крім того повідомляємо, що Порядок складання актів з приводу відсутності опалення та гарячого водопостачання або неналежної якості послуги — спрощено: тепер їх можуть підписувати самі ЖЕКи. Якщо ЖЕК стане відмовлятися підписувати такі акти чи не буде реагувати на ваші звернення, пишіть звернення першому заступникові голови КМДА Мазурчаку – він обіцяв вирішувати подібні питання та звільняти начальників ЖЕКів, які не реагують на звернення киян.
Майте на увазі, що при температурі повітря в квартирі не нижче, ніж 18 градусів, оплачується 100 відсотків вартості послуг. За кожен день зниження температури на градус більше одного разу на місяць: від 18 градусів до 12 0С — плата зменшується на 5 відсотків протягом усього строку відхилення від норми; а якщо температура повітря нижче 12 0С — плата не береться.
Основним законом в сфері комунальних послуг є Закон України “Про житлово-комунальні послуги”. Згідно статті 20 вказаного Закону Ви, як Споживач маєте право:
1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні
послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання
житлово-комунальних послуг;
2) одержувати в установленому законодавством порядку
необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх
вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру
ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних
послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) на відшкодування збитків, завданих його майну та/або
приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок
неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
4) на усунення протягом строку, встановленого договором або
законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних
послуг;
5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх
ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в
порядку, визначеному договором або законодавством;
6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період
тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї при
відповідному документальному оформленні, а також за період
фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених
договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі,
визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за
перевищення нормативних термінів на проведення
аварійно-відновлювальних робіт;
8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних
послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У Вашій ситуації раджу дотримуватися наступного алгоритму дій:
- звернутися з письмовою претензією щодо відсутності опалення до обслуговуючого ЖЕКу та з вимогою скласти акт про відсутність опалення та температурний режим. Також, паралельно можна залишити скаргу за телефоном 1551.
- у разі відсутності реагування на претензію та не складання акту звертайтеся до першого заступника голови КМДА Мазурчука (Київ, вул. Хрещатик, 36).
- у разі не вирішення вказаних проблем через органи місцевого самоврядування звертайтеся до Державної житлово-комунальної інспекції (Київ, вул. Димитрова, 24) з проханням провести необхідні перевірки та вжити заходів щодо відновлення опалення у Вашій квартирі.
- останньою інстанцією звісно залишається суд.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 252  

Також по темі

Стало відомо, які прибутки приносять Києву лікарняні каси
Дітей з особливими потребами позбавляють унікального центру. Відео
В милиции опровергли существование троещинского маньяка
У столиці приватний морг отруює киян?
В Киеве начали штрафовать торговцев «прекрасным»

Слідкуйте за новинами «Київського форуму» у Вашій соціальній мережі

  
 
6 коментарів 6

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Олег Дубовик коментує:

    Мені приємно, що наша рубрика Вам допомогла. Сподіваюся, що вже завтра Ви будете в теплі!

  • Я писала это письмо коментує:

    Добрый день!
    Думаю, вам интересно узнать, как продвигается решение нашей проблемы – плюс для кого-то может будет полезным мой опыт.
    Сегодня утром отнесла повторное заявление в ЖЕК (так как на первое так никто и не пришел) и переговорила с начальником ЖЕКа. Он при мне перезвонил по мобильному мастеру (который должен прийти и померять температуру) и договорился, что тот придет с 2 до 6. Мастер пришел в 2 (как и обещал), потрогал батареи и удостоверился, что в квартире 13 (!) градусов. При мне перезвонил начальнику ЖЕКа и передал эту информацию. В итоге – обещают к завтра, что в комнате должно быть не ниже 20 градусов. Если этого не произойдет, то в среду еще раз пойду к начальнику, главному инженеру и буду добиваться своего.
    Хочу выразить спасибо начальнику ЖЕКа 702 и мастеру Николаю за то, что хотя бы дело сдвинулось с мертвой точки. Также начальник ЖЕКа сказал, что с перерасчетом за цены на отопление проблем не будет – надо подойти и написать заявление.
    Пока проблема еще не решена, но я надеюсь, что таки потеплеет в квартире )
    Спасибо еще раз за ваш сайт, за юридическую консультацию, очень помогло )
    Если позволите, то пару советов для таких же “пострадавших”, как и я (назовем это клуб ледникового периода ):
    1.Надо обязательно узнать перечень постановлений, законов и т.д. по этой проблеме, чтоб хотя бы элементарно знать свои права, что и как регулируется и т.д. Мне это очень помогло, так как если общаясь с ЖЕКом, вы можете элементарно аргументировать свои претензии – шанс, что их решат повышается.
    2.Я сделала вывод, что лучше самому проявить инициативу – звонить 10 раз в день, добиваться встречи с начальником ЖЕКа (или другими уполномоченными) – сама по себе проблема не решится, это прежде всего нужно нам.
    3.Я не сторонник хамства и очень прошу людей с такой проблемой, что нужно это все решать мирно.
    Еще раз спасибо за консультацию, буду ждать результатов (потеплеет ли в доме). Обязательно вам напишу. Желаю всем тепла в доме! )

  • Олег Дубовик коментує:

    Відповідно до пунктів 35, 36 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення Представник виконавця, якому не відомі причини
    неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з
    виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг,
    надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або
    якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення
    такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця
    повинен з’явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі
    строку.
    У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або
    якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають
    час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується
    представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу
    місцевого самоврядування, а також представник об’єднання
    споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт
    про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується
    споживачем (його представником), представником виконавця,
    представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або
    органу місцевого самоврядування, а також представником об’єднання
    споживачів.

    1. Таким чином, строк протягом якого виконавець послуг (ЖЕК) повинен провести перевірочні дії визначається укладеним договором.
    2. Якщо представник ЖЕКу не зявляється у визначений договором строк то варто повторно звернутися до ЖЕКу з вимогою перевірити температурні показники у квартирі та запросити на цю дію представника райадміністрації. Якщо ж представник ЖЕКу знову не зявиться то необхідно одразу звертатися з письмовою скаргою до КМДА і підкласти до неї копії Ваших звернень до ЖЕКу з відміткою про їх отримання ЖЕКом.

  • Я писала это письмо коментує:

    Здравствуйте еще раз!
    Сделала как вы посоветовали – в жеке написала заявление про плохое отопление (это был вторник) – сказали, что в четверг к нам придут померять температуру. Сегодня четверг, я звоню в жек, где мне очень вежливо обьясняют, что на Подоле таких проблем очень много – ожидайте инженера (который померяет температуру) либо сегодня, либо завтра, либо в субботу… На сегодняшний момент мое заявление в жеке уже 2 дня. У меня вопрос, сколько по закону выделяется дней на то, чтоб пришел представитель жека и померял температуру? Ведь чем дольше он не будет появляться, тем дольше я буду оплачивать отопление по стандартному тарифу (ну и мерзнуть, разумеется) (хотя фактически за каждый день с темп-й ниже нормы мне должны делать перерасчет?).
    Куда обращаться, если представитель жека не покажется в установленный законом срок?
    Заранее спасибо за ответ.

  • Олег Дубовик коментує:

    Бажаю успішно вирішити Вашу проблему!

  • Я писала это письмо коментує:

    Спасибо за подробный ответ!!!

работа в Днепропетровске офтальмологом, news новости, Антонио Сабато, альбом Franz Ferdinand, Луганск Форд

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.