Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Уже більше двух місяців відсутне горяче водопостачання в будинку №79 по вулиці Бальзака. Всі звернення в різні інстанції результатів не дають.
Керівництво району посилаеться на відсутність фінансування, та пропонує самим зібрати кошти з мешканців будинку, тоді вони відремонтують порив труби. В квартирах появляеться уже грибок. Залишаеться мешканцям тільки всім прийти до мерії. Дуже просимо допомогти в рішенні цього питання.
09.11.2011
Олег Дубовик |
Шановний Вікторе Івановичу! Згідно з правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 21.07.2005 року, послуги надаються споживачеві безперебійно або за графіком, затвердженим відповідними місцевими державними адміністраціями чи органами місцевого самоврядування. Про час перерви виконавець послуг зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше, ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що трапилася внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви у наданні відповідних послуг. Якщо у квартирі холодно або відсутнє гаряче водопостачання, споживачеві необхідно звернутися із заявою до виконавця послуг — житлово-комунального підприємства (ЖЕК), щоб викликати представників для з’ясування причин ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії. На підставі акта-претензії та згідно з правилами, приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги. В іншому випадку споживачу має бути надана обгрунтована письмова відмова в задоволенні його претензій. |