- Київський форум - http://kiev-forum.org -

Приміські електрички до Києва вимирають, як динозаври

18.07.2011 11:29 у розділі Блоги | Коментарів: 14

В’їзди до столиці запружені автомобілями. Місто вже найзагазованіше в Україні. А по приміських коліях гуляють вітри. Виявляється, найекологічніший і найдешевший колись транспорт став катастрофічно збитковим. В «Укрзалізниці» заявили, що недорахувалися мільярдів від приміських перевезень і взялися масово скорочувати рейси.

Мало не вдвічі «схудли» розклади. Часто до 6 вагонів скоротилися поїзди.

Залізничники без тіні сумніву чи сорому називають дві причини.

Перша – тариф у 6–7 разів нижчий за собівартість. І це при тому, що проїхати одну станцію зараз коштує понад 4 гривні. Виходить, мінімум 24 гривні за 5 кілометрів! Да за такі гроші треба підганяти персональний поїзд, та ще й хвилина у хвилиночку, без затримок на ремонти…

Друга – половинчаста компенсація обласними властями розходів за перевезення пільговиків. Тут нібито все просто: місцева влада повинна відшкодувати залізниці кошти за пасажирів, які мають право на безкоштовний або дешевший проїзд в електричці. Проте це в ідеалі, а насправді в деяких регіонах платять лише половину компенсацій, а подекуди – як от на Київщині – тільки чверть. Тут транспортників можна зрозуміти, але ж електропоїздами користуються не лише пільговики. З передмістя до великих міст найчастіше їздять працювати – і це, як правило, не пенсіонери чи інваліди, а ті, хто справно купують білетики.

До речі, про квитки. За останні роки на більш-менш людних станціях Київщини вже поставили турнікети з охороною. А краї платформ щедро мастять сажею чи смолою, щоб, віднадити пригучих зайців. Тож черги біля кас все ростуть і ростуть…

І лише доходи залізниці падають і падають… І це при тому, що навіть у жебрацькі 90-ті, коли було не менше пільговиків, електрички бігали значно частіше. А зараз, поки влада звітує про успіхи на економічному фронті, керівники «Укрзалізниці» лише скорочують рейси та плачуться у газети про безгрошів’я.

А чи не задуматися б головним залізничникам, куди закопують кошти їхні підлеглі. Достатньо проїхатися да подивитися, як здувається і знову перекладається бруківка, якою мостять перони останніми роками. Варто поцікавитися, чи не підторговують робітники камінням, бо аж надто ріденько присипані шпали щебенем на ремонтованих коліях. Не завадило б приглянутися й до контролерів та кондукторів, які ні-ні та й візмуть копієчку в пасажира, а білетика не видадуть.

Натомість влада вже похваляється, що придбала в Кореї дорогезні поїзди. Звісно, щоб фани Євро були задоволені. Мовляв, треба не вдарити обличчям у багно перед цивілізованими іноземцями. Але ж Європа не в святі – Європа в побуті. І що ж то за європейська країна, де популярний приміський транспорт довели до зубожіння. Кажуть, до Берліна й за 300 кілометрів можна щодня мотатися на роботу, а в нас і за 50 – велика проблема.

А втім, навряд чи транспортники колись критично поглянуть на себе, поки блискучий хмарочос Мінтрансу звисока поглядатиме на Київ поряд з вицвілим Міністерством освіти…

Олексій Шевнін


Коментарів: 14 (Відкрити | Закрити)

Коментарів: 14

Коментар №1 від Ольга On 18.07.2011 @ 13:25

Вони нас за людей не вважають. У мене сусід по дачі пенсіонер, коли пересів на переповнену маршрутку та простояв в пробці потрапив до лікарні з обширним інфарктом.

Коментар №2 від Игорь On 20.07.2011 @ 16:39

А давайте посмотрим на пассажиров электричек… Кто ездит в них: бабки, торгующие чернобыльской черникой, гопники на промысли в столицу, студенты всяких шарашек в Киеве. И часть нормальной публики.

Одни спокойно пересядут на маршрутки, другие останутся дома – и спокойнее будет киевлянам. Я за полную отмену этих зеленых скотовозов

Коментар №3 від Могилянець On 22.07.2011 @ 18:09

Студенти всякіх шарашек. А може, ти, розумнику, і про Києво-
Могилянську академію не чув. У нас гуртожиток у Ворзелі – якраз електричкою на Київ і їздимо. Вивчимося, ще такими, як ти, кієвлянін, керувати будемо.

Коментар №4 від Игорь On 25.07.2011 @ 12:41

Эх, размечтался, мальчик – выучишся ты и пойдешь руководить налево и направо. Чтобы руководить – надо уметь работать. А всему Киеву известно, что выпускники “кыйево-могылянськои акадэмии” работать не любят и не умеют.

Единственное, что они умеют – это писать многословные статейки ни о чем и клянчить у “эувопейцив” денежки на “розвыток дэмократии”.

Мечта каждого могилянца – выпросить грант и уехать в Канаду, мыть посуду или в лучшем случае преподавать русский язык в местном институте (потому что мова там никому не нужна, да и своих хватает).

Потом они возвращаются назад, с горящими глазами рассказывают о “свободе” и “духовности” просвещенного запада, и снова клянчат копеечку по фондам.

Как по мне, давно пора прекратить финансирование “акадэмии” – пусть развлекаются за свои

Коментар №5 від lozenko100500 On 21.08.2011 @ 10:37

Треба працювати і змінювати ситуацію на краще

Коментар №6 від Александр On 30.08.2011 @ 12:02

Автор молодец, затронул нужную тему. К сожалению действительность такая, что электричек с каждым месяцем все меньше и меньше.
Те кто про маршрутки тут щелкает, я скажу так – маршрутки есть в странах СНГ, африканских странах, Индии и ещё в нескольких странах 3-го мира.

Коментар №7 від Сашко On 16.09.2011 @ 14:17

от що робити людям, які мають приїхати в Київ приміром із Бучі чи Ворзеля о 14-й годині, а електрички на той час немає, а маршрутка – дорога, а про таксі – взагалі мовчу? (( їхати на електричц, що приходить на одинадцяту сорок з чимось, а потім чекати бозна-скільки часу в якомусь макдональдзі на вокзальній!

Коментар №8 від Украинка On 15.11.2011 @ 10:24

Только недалекий человек могтакое написать! А сколко злобы и зависти! Могилянка – это гордость Украины и украинцев. А иванам не помнящим родства этого не понять!

Коментар №9 від Украинка On 15.11.2011 @ 10:26

Да ты просто д…. Откуда ты сам взялся? Из тебя такой киевлянин как из г.. пуля. Так что помолчи лучше. Только и умеешь, что из-под тишка вякать.

Коментар №10 від Умный On 23.11.2011 @ 12:31

работайте в Буче или Ворзеле своем грёбаном!! Нехер в столицу ездить!
Вообще все что после КП (на Ирпень) нужно колючкой обнести и не выпускать быдло оттуда! Особенно Коростень! Убогие бараны с йододефицитом! Сука, ненавижу!!!!!!!

Коментар №11 від Умный On 23.11.2011 @ 12:34

Правильно! Быдловозы отменить! Контролеров – казнить! Быдло в стойло!
Хотя, кто тогда будет в фуршетах, сильпо и т.д. работать? Кто будет в метро работать? Киевляне сплошь нарики, чуханы и ботаники-задроты…

Коментар №12 від хтось On 23.11.2011 @ 13:07

До речi, в Германij залiзниця державна i квитки теж дотацiйнi.
Вони розумiють, що эднiсть краjни важливiша за економiчнi прибутки окремоj (до того ж державноj) компанij.

Коментар №13 від хтось On 23.11.2011 @ 13:13

Есть одна закономерность: “быдло” – это всегда не ты.
Кто б там уже тявкал про быдло из провинции, сам же небось с борщаговки или с трои. А вообще же быдло – не географическое понятие, а идейное. Точнее – безыдейное. Так то, дорогие “коренные” маргиналы.

Коментар №14 від хтось On 23.11.2011 @ 13:15

Короче я про шо…
Треба поважати людей незалежно вiд того, де вони живуть.
Та й взагалi, було б добре пiдвищити культуру, а то геть сказилися деякi.
А втiм, про що я… Не до культури зараз. В государстве полный крах.


Надруковано з веб-сайту Київський форум: http://kiev-forum.org

Постійна адреса сторінки: http://kiev-forum.org/blog-prymiski-elektrychky-do-kyjeva-vymyrayut-yak-dynozavry/

© 2010 ВГО “Київський форум”. Передрук авторських матеріалів можливий за умови посилання на текст оригіналу на веб-сайті www.kiev-forum.org.