Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
У першому півріччі «Укрзалізниця» зазнала понад півтора мільярда гривень збитків від приміських маршрутів і буде скорочувати рейси.
За два місяці ряд регіональних ділянок можуть взагалі закрити. І хоча на Київщині залишаться всі сполучення, але ситуація з приміськими поїздами в нас також плачевна, й електричок удень доводиться чекати по кілька годин.
Транспортники називають основні причини – тариф у 6–7 разів нижчий за собівартість та половинчаста компенсація обласними властями розходів на перевезення пільговиків. До речі, Київська ОДА відшкодувала залізниці лише 25,9% – і це один з найнижчих показників у країні.
Варто нагадати, що цього літа розклади приміських електричок до Києва значно «схудли», а самі поїзди скоротилися на 1-2 вагони. І це попри те, що більшість пасажирів – не пенсіонери чи інваліди, а люди які працюють у столиці і щодня платять за проїзд. І у вересні, коли почнуться міграції студентів, електрички можуть взагалі луснути.
Наскільки мотивоване таке вимирання електричок – читайте в журналістському блозі на «Київсьому форумі».
За матеріалами УНІАН.