Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Даремно Олександр Попов не взяв прикладу з Миколи Азарова і не окропив святою(МП) водою кабінети мерії – пошесть, що лютувала за часів Черновецького, криє міську владу і добирається до центральної. Зараза недоробок поширилася в розпал епідемічного сезону.
23 грудня відкриють Жулянський міст – автомобілісти перестануть клясти пробки на Окружній? Як мінімум через рік – міст недороблений. Зате мер точно прибуде на місце разом з прем’єром (а може і президент завітає), переріже стрічку і пообіцяє киянам багато транспортного щастя. А у 2012, коли міст здадуть повністю, буде ще один привід попіаритися.
17 грудня почав пропускати транспорт “міст Кірпи”. Правда, відкрили його недоробленим – тільки в одному напрямку. Навіщо руйнувати традицію – це вже восьме відкриття моста, увосьме керівники міста, залізниці та країни звітували про успішне будівництво. Повністю міст запрацює у 2012 році.
16 грудня відкрили Московську площу – вдруге. Вперше це зробив Янукович, і недобудований з’їзд його не хвилював – він цією дорогою щодня не їздить. На Московській площі нинішня влада прийняла естафету від попередньої – ще у 2008 році Черновецький пофотографувався на фоні знесеного УБОЗу і побачив закінчення ремонту (у телескоп, напевне).
15 грудня – метро на Теремки. Якби обіцянки влади вартували хоча б 1 гривню кожна, за отримані кошти три станції можна було б оздобити чистим золотом. Відрізок шляху відкрили вдруге – перший раз це зробив Віктор Янукович, на другий прислав Азарова.
Швидкісний трамвай – неозоре поле для урочистих відкриттів. Жаль, що Леоніду Черновецькому не вдалося урочисто відкрити чотири станції на Борщагівці, за якими іржавіли рейки і ріс бур’ян. Втрачене надолужив Олександр Попов – недоробки зеленою плівкою прикрили, втомлені кияни і по купах цементу пострибають. Зате нові 5 станцій можна урочисто відкривати по черзі, раз на місяць. Для центральної влади масштаб не той, а для київської – якраз. Районна влада теж може попіаритися.
Перелік можна продовжувати довго. Втім, кішка знає, чиє сало з’їла: голова КМДА офіційно заявив, що і надалі відкриватиме недороблені об’єкти – “в інтересах киян”. Киянам і справді цікаво їздити половиною трамвая, половиною площі чи половиною мосту. А коли повністю запрацює – буде ще цікавіше.
А почалося усе, за рибною приказкою, з голови. Згадаймо, як призначили нинішнього градоначальника: спочатку посадили у крісло, а потім доробили під нього посаду. В процесі понівечили законодавство, залишили “паперового” Черновецького і скасували районні ради.
Згадується старий вузівський анекдот. Старенький професор каже студентам: “Ви інколи звіти недороблені здаєте – то не страшно. Головне – коли дітей робитимете, то доробляйте. Бо потім приходять недороблені діти і приносять недороблені звіти – і це коло вже не розірвеш”.
а мені плювати, хай собі піаряться аби відкривали нові станції, маршрути і зупинки.
Не погоджусь. За часів Космоса все відкривали, але воно так і стояло далі. А Попов відкриває, хай коряво, але насправді. Думаєте мешканцям Борщагівки важливий декор на станціях? Чи краще півтори години в пробці простояти, ніж “принизити свою гідність” і перестрибнути купу піску? І метро працює. Так, вони доробили лише 3%, так вони популісти, але вони подарували людям годину-півтори вільного часу. І за це їм честь і хвала.
Нічого не поробиш – за нейманням справді вартісних заходів для піару підходять і такі)
І ще – офіційно відкривши, можливо, закривається кошторис на будівництво. А на “благоустрій ” відкривається іще один, але це – зовсім інша історія….)