Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Сьогодні у Києві віце-прем’єр Борис Колесніков презентував проект наземного метро міста, за яким перші станції мають відкритися вже до вересня, пише «Обозреватель. Кияни».
За словами посадовця, цей транспорт буде в усіх районах столиці, перетне всі лінії підземки і дасть змогу за годину об’їхати навколо Києва.
Міська електричка до Євро-2012 повністю поєднає лівий і правий береги залізничним кільцем і на 40% розвантажить основні лінії Київського метрополітену.
Наземне метро впровадять у 2 етапи. До вересня 2011 року запрацює 12 станцій: «Дарниця», «Лівобережна», «Троєщина», «Київ-Петрівка», «Сирець», «Рубежівська», «Борщагівка», «Київ-Волинський», «Караваєві дачі», «Київ-Пасажирський», «Видубичі», «Лівий берег».
До травня 2012 року відкриють ще 7 станцій: «Київська Русанівка», «Відрадний», «Київ-Дніпровський», «Оболонь», «Зеніт», «Вишгородська», «Либідська».
Електропоїзди складатимуться з 6–8 вагонів. Вони зможуть перевозити по 1000–1200 осіб. Орієнтовний пасажиропотік на північному півкільці («Дарниця» – «Київ-Петрівка» –«Київ-Волинський») – 48 200 на добу, на південному півкільці («Дарниця» – «Київ-Московський» – «Київ-Волинський») – 63 450 на добу.
«Перевезення наземним метро потрібно здійснювати відповідно до потреб пасажирів. Тобто якщо більше людей користуються нею у години пік, то в цей час інтервал руху повинен бути найкоротшим», – зауважив Колесніков.
Віце-прем’єр додав, що обслуговування пасажирів максимально відповідатиме європейським стандартам. Залізничні платформи обладнають сучасним покриттям, касовими павільйонами, місцями для інвалідів та турнікетами. У рамках пересадочних вузлів зведуть торгові комплекси для надання людям необхідного сервісу.
Як відомо, наприкінці жовтня 2010 року Прем’єр-міністр Микола Азаров пообіцяв запустити кільцевий рух київської міської електрички до наступного вересня. Згодом преса писала, що запуск залізничного кільця в 2011 році може залишитися порожньою обіцянкою, бо в проекті фінансового плану залізниць України на поточний рік не передбачено фінансування розвитку цього виду транспорту. Певно, зараз гроші на цей проект знайшли, як і на швидкісну електричку до Борисполя, яку також анонсував Азаров.
Про це також пишуть:
УНН: Б.Колесніков пропонує шлях вирішення транспортної проблеми в Києві.
Kievpress:Наземное метро заработает уже в сентябре.
“Коментарі. Київ”: Колесніков «окільцює» Київ електричкою у два заходи.