| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
№5, липень 2012
№4, травень 2012
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
2720В центре Киева произошел потоп. Фото
1957Названа самая опасная улица Киева
1444Начальница ЖЭКа на рабочем месте избила киевлянку. Фото
1237В Киеве, у входа в метро, провалился асфальт. Фото
960Бродячие собаки “объявили охоту” на киевлян
937Под Киевом произошло масштабное ДТП, ранены 23 человека. Фото
905Підлеглому Попова світить до 10 років за хабар
834Машинам временно запретят въезд на Столичное шоссе
811Стало відомо коли закінчиться реконструкція Поштової площі
687

Сьогодні у Києві віце-прем’єр Борис Колесніков презентував проект наземного метро міста, за яким перші станції мають відкритися вже до вересня, пише «Обозреватель. Кияни».
За словами посадовця, цей транспорт буде в усіх районах столиці, перетне всі лінії підземки і дасть змогу за годину об’їхати навколо Києва.
Міська електричка до Євро-2012 повністю поєднає лівий і правий береги залізничним кільцем і на 40% розвантажить основні лінії Київського метрополітену.
Наземне метро впровадять у 2 етапи. До вересня 2011 року запрацює 12 станцій: «Дарниця», «Лівобережна», «Троєщина», «Київ-Петрівка», «Сирець», «Рубежівська», «Борщагівка», «Київ-Волинський», «Караваєві дачі», «Київ-Пасажирський», «Видубичі», «Лівий берег».
До травня 2012 року відкриють ще 7 станцій: «Київська Русанівка», «Відрадний», «Київ-Дніпровський», «Оболонь», «Зеніт», «Вишгородська», «Либідська».
Електропоїзди складатимуться з 6–8 вагонів. Вони зможуть перевозити по 1000–1200 осіб. Орієнтовний пасажиропотік на північному півкільці («Дарниця» – «Київ-Петрівка» –«Київ-Волинський») – 48 200 на добу, на південному півкільці («Дарниця» – «Київ-Московський» – «Київ-Волинський») – 63 450 на добу.
«Перевезення наземним метро потрібно здійснювати відповідно до потреб пасажирів. Тобто якщо більше людей користуються нею у години пік, то в цей час інтервал руху повинен бути найкоротшим», – зауважив Колесніков.
Віце-прем’єр додав, що обслуговування пасажирів максимально відповідатиме європейським стандартам. Залізничні платформи обладнають сучасним покриттям, касовими павільйонами, місцями для інвалідів та турнікетами. У рамках пересадочних вузлів зведуть торгові комплекси для надання людям необхідного сервісу.
Як відомо, наприкінці жовтня 2010 року Прем’єр-міністр Микола Азаров пообіцяв запустити кільцевий рух київської міської електрички до наступного вересня. Згодом преса писала, що запуск залізничного кільця в 2011 році може залишитися порожньою обіцянкою, бо в проекті фінансового плану залізниць України на поточний рік не передбачено фінансування розвитку цього виду транспорту. Певно, зараз гроші на цей проект знайшли, як і на швидкісну електричку до Борисполя, яку також анонсував Азаров.
Про це також пишуть:
УНН: Б.Колесніков пропонує шлях вирішення транспортної проблеми в Києві.
Kievpress:Наземное метро заработает уже в сентябре.
“Коментарі. Київ”: Колесніков «окільцює» Київ електричкою у два заходи.
267