Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Головне управління реклами КМДА планує з середини січня 2011 року запровадити паспорти вулиць і класифікатор носіїв реклами для її оптимального розміщення на вулицях.
Про це розповіла начальник Головного управління з питань реклами Людмила Денисюк.
“Паспорти вулиць почнуть розробляти із середини січня. Там буде чітко прописано, які конструкції, якого розміру і в якому місці можуть стояти. Буде вирішено проблему незручностей для мешканців, адже їхню думку враховуватимуть насамперед”, – сказала вона.
Денисюк наголосила, що у людей питатимуть, чи потрібен їм там кіоск, чи не заважатиме рекламний щит. У якій формі – чиновниця не уточнила.
Для початку нововведення апробують на вулиці Басейній та біля станції метро Арсенальна, яка зараз захаращена різними кіосками.
“Потім поширимо досвід пілотних проектів на інші райони. Окрім Басейної, маємо другий проект — на станції метро “Арсенальна”. Там будуть сучасні рекламні конструкції, “телевізори”, старий мотлох приберуть геть”, – сказала Денисюк.
Окрім того, заступник мера заявила про 5-кратне зростання тарифів на рекламу в транспорті.