незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні2 866
З початку місяця41 105
За 2012 рік504 542
За весь час2 313 854

У цьому розділі

Експертні блоги
Експерти
Реєстрація блогера

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Експертні блоги

27.02.2012
друкувати надіслати
Ірина Сахно
Журналіст дайджесту «Київський форум».

Метро будуємо – інше руйнуємо…

Автостанція «Південна», звідки відправляються автобуси Одеського напрямку, змінила своє розташування. Тепер придбати квитки, ознайомитися з розкладом руху, дочекатися свого рейсу та випити кави перед дорогою ви можете у залі очікування розміром з кімнату – пластиковому вагончику біля туалету. Дивно, але навіть у п’ятницю ввечері, зала не виглядає переповненою. На дверях старої будівлі автостанції висить оголошення – «вибачення за тимчасові незручності». Через скляні двері можна розгледіти риштування, але причини раптового ремонту невідомі.

У відповідь на питання, що сталося з автостанцією, пасажири знизують плечима.

– Та ремонтують щось, – парубок, що сідає в автобус до Таращі, вказує на риштування.

Працівниця «вагончика» відвела погляд і неохоче процідила крізь зуби:

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

– Метро будують, щось тріснуло.
– Коли це сталося? – питаю.
– Місяць тому, – різко відповіла вона, даючи зрозуміти, що розмову закінчено.

Водій Володимир був більше готовий до спілкування і розповів, що по стінах автостанції пішли тріщини, вона в аварійному стані.

– Одні кажуть, що грунт просів, а інші, що, навпаки, тунель залили розчином, який розширився і підняв автостанцію.

На торцевій стіні навіть у темряві помітні тріщини, розбиті шибки. Будівельні роботи не зупиняються і ввечері: їздить бетономішалка, снують робітники. Один з них розповів, що саме під автостанцією складно працювати, бо змінюється грунт: вгорі – глиняний, а знизу піщаний. Але говорити про причини тріщин і називати своє ім’я він відмовився.

Кожного дня метробудівці на спеціальних табличках, а в даному випадку – просто на стіні автостанції записують відстань, на яку збільшилася за день довжина забою. «Метробудівське графіті» свідчить, що 17 січня щит (механізований комплекс для прокладки тунелю) зупинився. Очевидці повідомляють, що якісь роботи виконувалися, можливо, закріпили грунт, а потім чекали, доки застигне розчин. Але не виключаємо і вірогідність того, що «Київметробуд» зіткнувся з непередбаченими проблемами, які і призвели до руйнування автостанції. 1 лютого знову з’явилися відмітки про пройдену відстань: щит пішов далі. Але на стіні автостанції продовжували з’являтися нові тріщини. І ніхто нічого не знає. Або знає, але не точно. Або знає, але не хоче казати.

Ніщо не хвилює так, як невідомість. Тим більше, що підстав для занепокоєння вистачає. Через несприятливу ситуацію з підземними водами у цьому місці не стали будувати житловий масив Теремки, вирішили перенести його подалі від небезпечної ділянки. Поблизу автостанції «Південна», біля Льодового стадіону, починаються витоки підземної річки Нивки, неподалік – мережа колекторів і водойм.

Будівництво Куренівсько-Червоноармійської лінії було зупинене в 1980-х роках, через насиченість ґрунтовими водами ця ділянка вважалася непридатною до прокладки тунелю. Новітні технології дозволяють ущільнити грунт навколо забою, що й дало можливість продовжити гілку метро. У грудні 2010 року відкрили «Деміївську», «Голосіївську» і «Васильківську» станції, через рік рекордними темпами побудували ювілейну, 50-ту, станцію київського метро «Виставковий центр». Зараз активно споруджують «Іподром» і «Теремки». В епіцентрі будівництва й опинилася автостанція «Південна». Спеціалісти «Укрметротунельпроекту» передбачали клопоти, які можуть завдати грунтові води при роботі біля станції «Іподром». Очевидно, їх прогнози почали справджуватися. Досі так і невідомо, які саме проблеми спіткали будівельників під автостанцією, і їх наслідки. А це лише початок небезпечної ділянки…

Чи вірогідні аварії у майбутньому? З цим та іншими запитаннями ми звернулися до ГУ транспорту і зв’язку КМДА і до «Київметробуду». Чекаємо на відповіді. З ними, як і з результатами журналістського розслідування, ми обов’язково ознайомимо наших читачів.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 243  

Також по темі

В елітних будинках на Воздвиженці немає тепла й каналізації
Попов нищить «Сяйво» гірше, ніж рейдери?
Нову автостанцію на Видубичах почнуть будувати до кінця року
Нову автостанцію на «Видубичах» зведуть до наступного літа
Дачники тепер невиїзні: автостанцію «Видубичі» закрили назавжди
 
2 коментарі 2

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

  • Виталий коментує:

    Скорей всего щит нарвался на свайный фундамент автостанции, вот и начала она трещать. По большому счету ее пора перенести ближе к будущей станции метро “Теремки”. Только сначала зароют пару миллионов в ремонт, а потом постороят новую.
    РС а еще там стояночка была на 800 машиномест, а теперь сам вынужден машину на газоне парковать…Как-то не логично все у нас делается…

  • Удегей коментує:

    автостанция Южная – невелика потеря. в лохматые годы это была окраина Киева, а теперь из нее через пробки Одесской площади ездят на Ставище автодинозавры

работа оператором в Харькове, последние новости харькова, Молчанова Анна Николаевна, обои наруто, Харьков Chery

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.