незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні12
З початку місяця26 286
За 2012 рік489 744
За весь час2 299 056

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні новини цього місяця

У моста Патона откроют новую транспортную развязку. Схема проезда  3251
Три района Киева оставят без горячей воды  2049
Метро на Троещину возьмет Киев в кольцо  1896
В «Борисполе» туристам раздают буклеты с пикантным содержанием  1689
В общественном туалете Киева на голову беременной женщине обрушился потолок  1453
М’ясо, овочі та фрукти можна буде купити за зниженими цінами. Адреси  1359
У Києві продаватимуть продукти за зниженими цінами  1318
На День Победы в общественном транспорте Киева будет бесплатный проезд  1272
У Києві відновлено роботу тролейбусного маршруту №21  1254
У Києві День Перемоги відсвяткують піснями. Програма святкування  1236

Новини

15.12.2011 13:47
друкувати надіслати

Наступного року комфортні автобуси витіснять маршрутки

MarshrutkyVsAvtobiusy

Столичні власті планують змінити правила конкурсного відбору перевізників, які працюватимуть на пасажирських маршрутах міста. Ліцензії отримають лише компанії, весь автопарк яких може вмістити півтори тисячі людей. При цьому перевагу надаватимуть тим, у кого автобуси більші й комфортніші. Про це пише газета «Сегодня» з посиланням на відповідний проект рішення Київради.

Громадське обговорення документа триватиме до 10 січня. Якщо після цього його ухвалять столичні обранці – то багатьом приватним перевізникам доведеться піти з ринку. Адже вони не мають достатньо великого автопарку, а орендовані автобуси не будуть враховуватися під час конкурсного розподілу маршрутів. При цьому одна з машин має бути обов’язково обладнана для людей з обмеженими можливостями.

«Ми приводимо ситуацію в Києві у відповідність до законодавства. Можна сказати, що вимоги до перевізника стають вище й жорсткіше», – сказав начальник Головного управління транспорту та зв`язку Євген Водовозов.

Голова профільної комісії Київради Дмитро Олійник також погоджуються, що якість обслуговування пасажирів має підвищитися, однак зауважує небезпеку штучного витіснення маршруток на користь «Київпастрансу», у якого найбільший автобусний автопарк. Не дивно, що на цьому наголошує й голова Асоціації приватних перевізників Валерій Липецький, який спрогнозував, що «Київпастранс» виграє всі маршрути, адже отримає до Євро-2012 величезну кількість нового транспорту.

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

«Зрозуміло, що конкурс на отримання маршруту ми вже не виграємо, у нас близько 10 машин, половина з яких в оренді. Доведеться просто закриватися. Причому все це станеться вже дуже скоро», – анонімно поскаржився представник одного з перевізників.

Щоправда, всі приватники не підуть з ринку. Зможуть вижити ті, хто раніше почав купувати великі автобуси, не чекаючи поки зміняться правила. Та й маршрутки повністю не зникнуть – вони обслуговуватимуть ті напрямки, де важко проїхати габаритному пасажирському транспорту.

Нагадаємо, що до Євро-2012 столична влада планує закупити 202 тролейбуси і 185 автобусів, таким чином міський автопарк збільшиться вдвічі. При цьому ціни підвищувати не будуть.

Як відомо, наприкінці 90-х – початку 2000-х, коли в Києві не вистачало муніципального транспорту, мобільні мікроавтобуси «Богдани» врятували галузь пасажирських перевезень міста. Однак зараз вони неактуальні на великих магістралях столиці й особливо в середмісті, бо створюють затори.

Про це також пишуть:
“Коментарі. Київ”: Попов розчищає вулиці Києва від маршруток.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 501  

Також по темі

Маршрутки, маршрутки... Кругом одни маршрутки
Автобуси і тролейбуси замінять чиновникам службові машини
Попов радить чиновникам зблизитися з киянами в нових автобусах (ФОТО)
Київські автобуси курсуватимуть удвічі частіше
У квітні на київські вулиці вийдуть автобуси з турнікетами (номери маршрутів)
 
1 коментар 1

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Irina коментує:

    Все це дуже чудово – нові, великі та комфортні автобуси… але в час “ПІК” на великих автобусах по заторах їздити зовсім не швидко!!! :)

продавец в секс шоп, свежие новости киев, Снуп Догг, музыка бесплатно с прослушкой, автобазар в Черкассах

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.