Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Здравствуйте! Живу на Оболони, пр-кт Оболонский, с 4 АВГУСТА нет горячей воды. В диспетчерской 412-55-41 бред морозят, либо все время занято, наверное снимают трубку дабы их не беспокоили. В Киевэнерго, мэрии – просто ничего не отвечают. Конкретно ничего не говорят. Можно узнать что происходит и когда будет вода.
09.11.2011
Олег Дубовик |
Шановна пані Наталіє! Згідно з правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 21.07.2005 року, послуги надаються споживачеві безперебійно або за графіком, затвердженим відповідними місцевими державними адміністраціями чи органами місцевого самоврядування. Про час перерви виконавець послуг зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше, ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що трапилася внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви у наданні відповідних послуг. Якщо у квартирі холодно або відсутнє гаряче водопостачання, споживачеві необхідно звернутися із заявою до виконавця послуг — житлово-комунального підприємства (ЖЕК), щоб викликати представників для з’ясування причин ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії. На підставі акта-претензії та згідно з правилами, приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги. В іншому випадку споживачу має бути надана обгрунтована письмова відмова в задоволенні його претензій. |