Другого червня один з найвідоміших столичних довгобудів – Подільський міст – виріс угору. На ньому встановили перший з 6 сегментів величезних арок. Для українських будівельників це унікальний досвід. Вони навіть застосували спеціально сконструйований для таких робіт кран «Захарій», пише «Комсомольская правда».
«На установку однієї сексії пішло 12 годин, все робили дуже повільно, бо її вага 640 тонн. На монтаж однієї секції арки з підготовкою йде від 15 до 20 днів. У нас є тільки чотири секції, тож потрібно збільшити фінансування об’єкта», – розповів головний інженер ПАТ «Мостобуд» Михайло Маринюк.
Нагадаємо, що 334-метровий проліт мосту через Дніпро матиме дві гігантські арки, які й нестимуть основне навантаження. Їх нижні секції збиралися на місці й були готові ще 2 роки тому. Верхні 6 секцій складали на Трухановому острові, і саме для їх встановлення й побудували «Захарій».
Нагадаємо, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів має з’єднати правий і лівий береги Дніпра, поліпшивши сполучення з Троєщиною. Його спроетували ще 18 років тому і з того часу будували з величезними перервами. Міст матиме 2 яруси. Верхній – автомобільний, завширшки 35 метрів, по 3 смуги в кожному напрямку. Нижній – для Подільсько-Вигурівської лінії метро. При цьому на мості буде три станції: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка».
Щоправда, жертвою цього проекту стали Русанівські сади, які опинилися на шляху гігантського будівництва. Багатьох дачників влада збирається виселяти з рідних садиб через суд.
Про це також пишуть:
Іnteresniy-kiev.livejournal.com: Подольский мост: монтаж первого сегмента арки.
Фото з блогу Іnteresniy-kiev.livejournal.com