| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
№5, липень 2012
№4, травень 2012
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
2720В центре Киева произошел потоп. Фото
1957Названа самая опасная улица Киева
1444Начальница ЖЭКа на рабочем месте избила киевлянку. Фото
1238В Киеве, у входа в метро, провалился асфальт. Фото
960Бродячие собаки “объявили охоту” на киевлян
937Под Киевом произошло масштабное ДТП, ранены 23 человека. Фото
905Підлеглому Попова світить до 10 років за хабар
834Машинам временно запретят въезд на Столичное шоссе
811Стало відомо коли закінчиться реконструкція Поштової площі
687

Улітку в громадському транспорті з’являться турнікети. А до Євро-2012 ними обладнають усі автобуси й тролейбуси міста. Пройти в салон можна буде за спеціальними смарт-жетонами і картками, пише газета «Сегодня».
Таким чином влада хоче порахувати пільговиків і полювати на «зайців». На найближчій сесії Київрада має виділити 10 млн. грн. на цей проект. Він триватиме у 3 етапи.
«Почнемо спочатку з пілотного маршруту на 10–12 автобусах. Далі на турнікети перейде автобусний парк, потім все наше підприємство. До Євро-2012 весь громадський транспорт має бути з турнікетами. Ми обладнаємо 1300 автобусів і тролейбусів 2600 турнікетами», – розповів заступник головного інженера КП «Київпастранс» Микола Гузенко.
Він також пояснив премудрості входу-виходу з автобусів, які незабаром доведеться вивчити киянам: «На передні і задні двері ми встановимо турнікети з приладами зчитування безконтактної електронної картки. Середні двері будуть призначені для висадки пасажирів та посадки інвалідів. Крім цього, на передніх дверях турнікет буде з валідатором, який прийматиме програмовані смарт-жетони. Їх можна буде придбати у кіосках на зупинках».
Крім того в автобус можна буде потрапити з допомогою картки на кількість поїздок або безконтактної картки на всі види транспорту. Турнікети пропускатимуть і пільговиків – власників соцкарток. Їх видадуть влітку, але не всім, хто зараз користується пільгами у громадському транспорті.
До речі, спочатку в салонах залишаться кондуктори, які продаватимуть талони, але згодом їх звільнять.
Звісно, не все так райдужно, як розповідає Гузенко. Як відомо, в Москві схожа турнікетна система працює вже кілька років і доходи транспортників від проїзду збільшилися на 50%. Але нововведення викликало обурення пасажирів, бо в години пік висадка й посадка сильно ускладнюється і зривається графік автобусів і тролейбусів. Тому в наприкінці минулого року московська влада вирішила прибрати турнікети з наземного транспорту.
Про це також пишуть:
“Коментарі. Київ”: З літа зі столичних автобусів почнуть виганяти кондукторів.
“Наш Киев”: К лету столичные автобусы оборудуют турникетами.
134