незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!
        Знайти

Газета «Київський форум»

№5, липень 2012
У столиці відбувся Відкритий Експертний Форум. Актуальні проблеми столиці - план дій нової Київради. Київ без Черновецького: радіти ще рано.

№4, травень 2012
Сімейна медицина: 100 млн. грн. киян - в нікуди! Чи потрібні киянам сімейні лікарі? Андреевский без ГМО.

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи можуть мешканці Києва контролювати дії столичної влади?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Важливо

 «Київська фортеця» залишилася без директора

Запитання юристу

18.01.2012 10:15
друкувати надіслати
 

Віталій запитує юриста

Доброго дня. У мене така проблема :( купив телефон в фірмі АЛЛО. прийшовши до дому виявив несправність. повернувся в місце де предбав телефон але вони мені сказали іти в сервісний центр. щоб його ремонтували по гарантії. прийшовши в СЦ зробили експертизу дефект виявели і підтвердили що моі вени в цему не має. але нижче написали ” не зобовязані повертати телефон” що мені робити і як правильно повернути гроші. адже телфон коштує 2500грн. і ще не пройшло 5 днів як він у мене :( (((

18.01.2012


Олег Дубовик

Шановний пане Віталію!

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Відповідно до цього ж Закону істотний недолік – це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця, та не може бути усунений протягом 14 днів.
Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов’язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Якщо придбаним Вами телефоном, через його несправність, не можливо здійснювати дзвінки, тобто використовувати його за прямим призначенням, і якщо Вам до сьогоднішнього дня його не відремонтували, то технічний недолік придбаного Вами товари є істотним.
Встановлення наявності або відсутності істотних недоліків може здійснюватися шляхом проведення експертизи.
У разі виникнення потреби у визначенні причини втрати якості товару, гарантійний термін якого не вичерпався, продавець зобов’язаний у триденний термін з дня одержання письмової заяви від споживача відправити такий товар на експертизу. Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач обов’язаний відшкодувати продавцю (підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець) має право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
Отже, якщо Ви вже отримали результати експертизи, яка підтвердила факт істотного недоліку придбаного телефону, Ви маєте право вимагати від «АЛЛО» розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів за товар.
Тому, раджу Вам звернутися до магазину “АЛЛО” разом з висновком експертизи, чеком за придбання телефону та повним комплектом документів та приладів отриманих разом з телефоном і вимагати у них відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів (1. перед зверненням зробіть для себе обов’язково копію висновку експертизи, чеку та гарантійного талону – про всяк випадок. 2. Йдучи до магазину “АЛЛО” візьміть із собою когось із друзів або рідних, щоб були так би мовити “свідки”). Якщо працівники магазину будуть відмовлятися повернути кошти, скажіть їм, що у Вас є всі документи, які підтверджують істотний недолік товару, який спричинений не з Вашої вини, а тому Ви одразу йдете в управління захисту прав споживачів.
У разі, якщо працівники «АЛЛО» все-таки відмовляться повернути Вам сплачені кошти за телефон, то необхідно буде звернутися із скаргою на таку відмову до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів (03680 м. Київ-150, вул. Горького, 174). До скарги необхідно буде додати копії гарантійного талону, чеку та висновку експерта. Як показує практика, обґрунтоване звернення до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів із скаргою відновлює порушені права споживача.
Якщо ж вказані звернення також будуть безрезультатними, то Вам необхідно буде звернутися до суду.
Бажаю Вам позитивно вирішити Вашу проблему!


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 123  

Також по темі

Экс-директор музея "Киевская крепость" обжаловал свое увольнение в суде
Татьяна
Анна Андріївна
Валентина
Владимир

Слідкуйте за новинами «Київського форуму» у Вашій соціальній мережі

  
 
2 коментарі 2

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Олег Дубовик коментує:

    Пане Віталію, якщо експертизою підтверджено те, що Ваш телефон не заряджається, і справа не в зарядному пристрої, то це і є істотним недоліком, адже Ви не можете користуватися телефоном, тобто використовувати його за прямим призначенням. “АЛЛО” можуть сказати, що проблема не в телефоні, а в акумуляторі, але ж акамулятор є невідємною технічною складовою телефону, без якого він просто не буде працювати. Таким чином має місце істотний недолік придбаного товару, тому сміливо ідіть в “АЛЛО” і робіть те, що я описав у відповіді на Ваше запитання.

  • Віталій. коментує:

    Я не знаю як мені доказати що в мене істотний недолік. адже мій телефон не хоче заряджатись і справа не в зарядному пристрої. якщо я не можу його зарядити то я не можу його використовувати.

работа программист С++ в Харькове, управление недвижимостью, Ворон, клипы слот, Ивано-Франковск Opel

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.