Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Протягом 5 років у Службі допомоги киянам «Кол-центр» при Київській міськдержадміністрації пролунало 8,5 мільйона дзвінків. Цілодобово мешканці міста повідомляли про свої проблеми, реєстрували звернення та отримували консультації фахівців, повідомляє прес-служба мерії.
Найбільше люди хвилювалися з приводу житлово-комунального господарства, транспорту, соціального захисту та медицини. Зверталися й за допомогою в екстрених ситуаціях, таких як аварійна зупинка ліфта, витік природного газу, прорив водопроводу, порушення громадського спокою та інші випадки, небезпечні для здоров’я та життя.
«Іноді протягом дня виникають години пік – час найбільшого надходження дзвінків. Але навіть попри значне навантаження, кожного киянина ми уважно вислуховуємо та оперативно реєструємо його звернення», – запевнила начальник кол-центру Наталія Данько.
Нагадаємо, що дзвінки до Служби допомоги оплачуються за звичайним тарифом операторів – як зі стаціонарних (за номером: 15-51), так і з мобільних телефонів (за номером: (044) 205-73-37). Жодної додаткової плати за надання інформаційних послуг немає.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Кияни 8,5 мільйона разів поскаржилися у Call-центрі мерії.
Kievpress: За 5 лет киевляне пожаловались 8 миллионов раз.