Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
Будівництво додаткових розв’язок у Києві не вирішить проблему заторів, а тягучки під час погіршення погодніх умов у столиці виникають від того, що автомобілі знижують швидкість і пропускна здатність доріг знижується. Про це в заявив гендиректор КП «Київавтодор» Георгій Глінський.
За словами чиновників, проблема заторів у столиці – «питання комплексне, і будівництво додаткових розв’язок тільки стимулюватиме автолюбителів купувати додаткові засоби пересування».
«Наприклад, якщо нині в сім’ї один автомобіль, то в разі збільшення кількості розв’язок і автошляхів, в одній сім’ї може бути до 5 автомобілів. У підсумку на цих нових дорогах будуть знову виникати затори», – підкреслив Глінський.
«Затори під час снігопаду виникають не через те, що дороги не прибирають, а тому, що автомобілі знижують швидкість і пропускна здатність доріг знижується. Від цього і тягучки», – уточнив представник «Київавтодору».
Також гендиректор КП зазначив, що «Київавтодор» у 2013 році має намір завершити будівництво вже початих розв’язок – на Поштовій площі, Подільсько-Воскресенського мосту та Окружної дороги.
Слід зауважити, що кияни масово скаржаться на те, що у спальних районах столиці комунальники не прибрали сніг. Так, сніг, який випав 3 грудня за ніч випав сніг за ніч підмерз і тротуари перетворилися на ковзанки, покриті товстим шаром льоду.
Нагадаємо, раніше в КМДА повідомляли, що взимку на вулиці Києва виведуть «дефіцитну» спецтехніку. Так, для кожного з десяти столичних районів планується виділити по одному трактору. Цю техніку почнуть випробовувати з першими сніговими опадами.
Також, столичні чиновники запевнили, що вулицями міста можна було ходити без побоювання протягом зимового сезону 2012-2013 років, Києву необхідно 40 тисяч тонн технічної солі. На даний момент у сховищах вже є 30 тис. тонн солі. Але цього явно недостатньо. На зиму необхідно мінімум 40 тис. тонн.