незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

У цьому розділі

Останній ефір
Попередні ефіри
Майбутні теми
Запропонувати тему
Хочу в студію

        Знайти

Газета «Київський форум»

№5, липень 2012
У столиці відбувся Відкритий Експертний Форум. Актуальні проблеми столиці - план дій нової Київради. Київ без Черновецького: радіти ще рано.

№4, травень 2012
Сімейна медицина: 100 млн. грн. киян - в нікуди! Чи потрібні киянам сімейні лікарі? Андреевский без ГМО.

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи можуть мешканці Києва контролювати дії столичної влади?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні ефіри

Важливо

 «Київська фортеця» залишилася без директора

Передача

30.03.2010
друкувати надіслати
 

Київські автодороги: хто повинен відповідати за сотні поламаних автівок?

Відеозапис

301 перегляд відео 301   



Цитати учасників ефіру

Анатолій Гриценко – народний депутат України, лідер ВГО «Громадянська позиція»: «…Прізвища чиновників київської влади, ДАІ, Мінтрансу, яких запрошували і які не прийшли, треба розмістити на сайті – хай люди знають своїх «героїв». Тому що це – відповідальність влади, яка отримує зарплату від платників податків і повинна робити свою справу. Якщо вона її не робить, то повинна пояснювати, чому… Є об’єктивні проблеми, пов’язані з особливою зимою… Але з іншого боку, це – питання ефективного використання коштів, які виділяються на дорожнє господарство… Мінімум 30% розкрадається… Це питання відповідальності, моралі влади, тих, хто контролює, і, відповідно, тих, хто потім звітує…»

Володимир Бондаренко – народний депутат України, фракція БЮТ: «Дорожнє господарство і проблеми доріг – це складний клубок проблем, який починається з проектування дорожньої мережі, реалізації цієї мережі… Ті, хто обирав таку владу, яка не звертає увагу на стан доріг, сьогодні постраждали найбільше…»

Валерій Карпунцов – депутат Київради, Блок В.Кличка: «У даній ситуації проблема лежить в ефективному управлінні. Все пов’язане. Ми побачили колосальне безвладдя і колосальний хаос під час зими… Останні тиждень-два ми можемо спостерігати, як київська влада заворушилася… Тобто були можливості це робити, і зараз кошти знаходяться. Де ці кошти були раніше? Клалися в кишеню…»

Дмитро Гнап – керівник ГО «Комітет прямої дії»: «Мені дуже шкода, що пан Глінський – генеральний директор КП «Київавтодор», сьогодні не прийшов на передачу… Робочий день у державного службовця вже скінчився… Пану Глінському передали інформацію громадських ініціатив автомобілістів про стан доріг – ми вже виконуємо роботу його службовців… Він пообіцяв при журналістах: я готовий звітувати… Кожна яма – це можливість втратити людині здоров’я чи навіть життя…»

Віталій Рева – голова Всеукраїнської асоціації автоперевізників: «…Дороги в місті не відповідають тим навантаженням, які сьогодні на них покладаються… Транспорту стало в кілька разів більше, ніж розраховане дорожнє покриття…»

Олександр Головченко – голова Київського міського осередку ВГО «Українське таксі»: «…Чинники, які пов’язані зі станом доріг, у першу чергу впливають на витрати пального, на збільшення часу виконання перевезення, на збільшення витрат з технічного обслуговування. Тому вони будуть впливати на збільшення тарифів…»

Ольга Сергеєва – голова фракції ПР у Солом’янському районі м. Києва: «…Есть предел возможному… Для того, чтобы держать дороги в порядке, необходимы средства… Любая задача, любая работа будут иметь успех, если есть системность к их подходу…»

Сергій Лакосник – директор ТОВ «Тракер»: «…За два месяца этого года по ремонту амортизаторов мы выбрали почти половину годовой нормы, которая была в 2009 году… Кому эти расходы предъявить? Я уже не говорю о пассажирах, которые жалуются на обслуживание…»

Валерій Липецький – голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця»: «…Сьогодні щоденно мінімум два автобуси сходять з маршрутів з побитими ресорами… Дивує те, з яким цинізмом дає коментарі по телебаченню пан Глінський: хай водії швидко не їздять…»

Анатолій Гриценко – народний депутат України, лідер ВГО «Громадянська позиція»: «…Це питання пріоритетів. Якщо за космічною логікою ідіота рухатися, тоді коштів ніколи не вистачить… Дорога – це не просто дорога. Це – життя людей, зекономлені матеріали для того ж міського бюджету на запчастини для автобусів і тролейбусів, зекономлені кошти на пальне, хвороби, компенсації, страхові виплати. І якщо не красти в самому Київавтодорі і не красти на технологіях, то кошти є… Наша космічна влада живе за абсолютно іншою нездоровою логікою… Я вніс законопроект, тому що я хочу відділити відповідальність держави від відповідальності водія… Я пропоную своїм законопроектом зняти з водія відповідальність і, відповідно, адміністративний штраф, якщо ДТП сталася не з його вини, а з вини дорожніх служб, влади, яка не дотримувалась стандартів… Громадянин не повинен нести відповідальність за те, в чому він не винний…»

Володимир Бондаренко – народний депутат України, фракція БЮТ: «В Україні не існує чіткого розмежування відповідальності за дорожні мережі… Це не знаходиться в єдиних руках… Ми втратили інформацію, хто ж відповідає за дороги. Треба, щоб була інформація про відповідального за кожну дорогу… Ідея законопроекту, запропонованого Анатолієм Степановичем, хороша, але я не до кінця усвідомлюю всі нюанси цього закону…»

Анатолій Гриценко – народний депутат України, лідер ВГО «Громадянська позиція»: «…При тій якості доріг, при тому розкраданні, яке є, при абсолютно безвідповідальній владі ми зайдемо дуже далеко. І все це перекладати на водія… я особисто не хочу…»

Валерій Карпунцов – депутат Київради, Блок В.Кличка: «У даному випадку досить добрі законодавчі ініціативи Анатолія Степановича, і погоджуюсь з Володимиром Дмитровичем… Але все ж таки необхідно розробити дієву систему взаємного контролю… Команда Черновецького будь-який напрямок… розглядає виключно як додаткову статтю власного доходу і збагачення… Черновецькому зараз перші дні некомфортно при Президентові Януковичу, і ми це бачимо…»

Дмитро Гнап – керівник ГО «Комітет прямої дії»: «Люди, які сумлінно сплачують транспортне мито, протягом стількох років так і не побачили, куди ж воно все пішло… У Києві зараз серйозно обговорюється ідея щодо протистояння владі, і ми маємо на неї повне право. Але ми розуміємо, що бойкотом виплат проблему не вирішити… Крім підготовки такої акції громадського спротиву водіїв, ми домагаємося громадського аудиту, щоб зрозуміти: куди Київавтодор витрачає гроші?.. Мені випадково вдалося дізнатися, що в Київпарксервісі витрачаються гроші з таким фантастичним розкраданням і зловживанням, що хоч за голову хапайся… Вони заплатили за один паркомат 9 тисяч євро… І ми підозрюємо, що в Київавтодорі така сама ситуація…»

Віталій Черняховський – головний координатор Форуму порятунку Києва: «…Следствием плохой власти являются плохие дороги… Есть два способа смены власти – выборы или вилы… Нам нужны выборы, и все это понимают. Тогда чиновники будут бояться…»

Ольга Сергеєва – голова фракції ПР у Солом’янському районі м. Києва: «…Мы должны отойти от политической риторики… Мы все должны объединиться… Сегодня не выборы нас спасут… Мы должны увидеть ответственность… Тогда чиновники будут считаться с ответственностью. Наша задача… – заставить киевскую власть работать и нести ответственность перед жителями Киева…»

Василь Самохвалов – директор з розвитку Центру суспільних медіа: «…Партія регіонів голосує з Черновецьким в унісон і всі рішення ухвалює… У нашій країні, на жаль, керує політична доцільність… Не тільки в Партії регіонів немає свого кандидата в мери. Немає свого кандидата і в БЮТ. І ніхто з вас не зацікавлений у місцевих виборах. Відповідно, ви даєте карт-бланш Черновецькому…»

Максим Маньківський – перший заступник голови правління ГО «Кияни об’єднуємось»: «…В нашем государстве дороги и политики, как близнецы-братья… Почему дороги плохо делают? Потому что потом их можно будет «латать» и на этом опять «зарабатывать» деньги… Где власть, где силовые структуры? Если они об этом знают, то почему молчат?.. Это – круговая порука…»

Сергій Кравченко – керівник ГО «Сила країни»: «…Де відповідальність влади, де відповідальність депутатів? Ми депутатів бачимо тільки тоді, коли йдуть вибори…»

Олег Березюк – голова Українського юридичного товариства: «…Юридичної проблеми в даному випадку не існує. Теоретично суд виграти можна… Дороги знаходяться в поганому стані, тому що не дотримуються технології. Всі сьогодні говорили про те, що гроші розкрадаються… Чому контролюючі органи не контролюють розкрадання грошей?..»

Дмитро Гнап – керівник ГО «Комітет прямої дії»: «…Сьогодні лінія фронту проходить між громадянами і політиками. Політики завжди зможуть один одного захистити… Найкраща влада – це влада в стані крайнього переляку…»

 
165 коментарів 165

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • rembo коментує:

    А у нас есть автодороги? У нас в городе есть автодор? Даже и не подозревал, знаю только с десяток неплохих авторемонтных мастерских.

  • crazy коментує:

    Будемо доти доки не усвідомимо всю критичність ситуації.І рано,чи пізно Україну чекає киргизький сценарій.Скоро українці зрозуміють,як зрозумів киргизький народ,що його використали і з трояндоої революції все переросло в погроми,а в нас з помаранчевої

  • студент коментує:

    От і я про те ж,що ж з цим робити?Невже ми з цим і далі будемо жити?

  • Crazy коментує:

    Ще один бізнес…зараз запчастини в ціні,от вони і ламають і гроші за це мають.

  • студент коментує:

    А що робити людям,для яких машина-річ першої необхідності,коли машина “годує”?Я вважаю що такий стан доріг це впершу чергу аналіз роботи не тільки влади,а й держави вцілому

    • fox коментує:

      Це питання цікавить лише таких людей як ми з вам, а тим хто реально повинен перейматись цим навіть і зовсім не цікаве це питання!!! Вони обкрадають нас і навіть не червоніють, козли блін

      • Lopster коментує:

        а козлами вони роблять нас і ми непогано справляємось з цією задачею!!!

        • crazy коментує:

          все що ми дозволяємо робити – вони те і роблять,а хто не дозволяє-тих купляють,або ще є багато методів досягнення мети

          • Настя коментує:

            Нас не купиш!!!!!Ми нова генерація!!!!

            • Володя1986 коментує:

              Навіть якщо вони і виділяють якісь ганебні кошти на ремонт дороги, то поки вони дійдуть до самого асфальту безпосередньо то з них мало що залишиться. Кожна інстанція по трохи для себе візьме, а ще скажуть що їм техніку потрібно орендувати, що асфальт вони самий дорогий купують, от так і виходить.

        • Kyyanyn коментує:

          Козлами нас робить система,потрібно систему міняти!контроль владними мужами створювати!

          • студент коментує:

            Головне самим козлами не стати,а все інше рано чи пізно обов’язково наладиться!

          • Протестант коментує:

            Вже давно треба.а то тільки говоримо,а хто створить,це у компетенції влади,он депутати вже десяток літ недоторканність собі знімають

            • Володя1986 коментує:

              та що ви таке говорите, подивіться на 90% студентів під час виборів до влади, всі тільки то і роблять, що дивляться кому то по-дорожче продатися, бо грошей завжди не вистачає. Як дороги погані або інші проблеми то всі говорять багато, а як 200 грн. покажуть, то й дороги вже не так і цікавлять, для таких людей така й влада. Потрібно себе міняти і трошки думати про те, що родиться навколо нас та з нами.

  • Kyyanyn коментує:

    Суд виграти можливо,але це займе стільки часу і нервів,що краще цим не займатися взагалі,а їздити на маршрутці,поки хоч трохи дорогу приведуть в належний стан

    • Lopster коментує:

      це типу нічого неможливого не буває мабуть!!! але в нашій державі самий гіманний суд в світі причому майже всі судиі якщо комусь буде не вигідно його програти, то нам ніколи його не виграти. Це сучасні закони, що диктують нам наші керівники

  • потап коментує:

    Вот буквально сегодня пришлось машину на ремонт ставить. Виновата яма. Вроде и скорость небольшая, но словил ее нормально. И, что? С чеком прийти в Киевавтодор или может сразу к мэру?

    • Рокер коментує:

      боюсь куда бы вы не пришли с вашим чеком ответ будет один и тот же: вас пошлют далеко и прямо, туда где туманы кочуют. А доказывать, что вы не верблюд вам придётся только через Печерский суд – самый гуманный и НЕПОДКУПНЫЙ суд в мире. Так что если имеет много здоровья и денег,то можете попытаться.

    • Lopster коментує:

      З цим чеком можна зробити лише одне… мабуть усі знають це, а от якщо хто ще раз захоче переконатись в тому що все н нашій державі робиться через ж… може спробувати посудитись

    • студент коментує:

      З чим прийдеш,з тим і підеш!Там як горохом об стіну!Ще в суд можна,там так само,як і в мерії.

  • Ivan коментує:

    Нажаль механізму такого немає,тобто неможливо цього зробити зараз,основною задачею є недопустити їх до влади на наступних виборах

    • Володя1986 коментує:

      розумієте, про кого ви говорите, їх??? Звідки ви знаєте кого вибираєте, в нас на виборах всі такі хороші, і різко міняються після виграшу. вже не ясно хто нармальний а хто ні, потрібно щоб вони боялися відповідальності і не перед якоюсь комісією, яка давно куплена а перед жорстоким народом.

  • fox коментує:

    “Наша задача… – заставить киевскую власть работать и нести ответственность перед жителями Киева…» – цитата Ольга Сергеєви. От мені дуже цікаво якими методами нашу теперішню владу можна заставити відповідати перед жителями києва? Як на мене, то це просто мертвий номер. Гнати їх всих в шию потрібно просто!!!

    • кенни коментує:

      Да, они слова та такого не знают “работа”. Знают только, что нужно урвать да побольше. Их нужно не просто гнать в шею, а заставить отвечать за то что натворили.

      • Громик коментує:

        погоджусь з вами і лише внесу маленьке уточнення: вони не знають слова “праця”, а лише знають слово “дерибан”. І відповідно до цього “знання” вони і живуть

        • fox коментує:

          вони живуть, а ми від того що вони знають слово “деребан” виживаємо…

          • Lopster коментує:

            Засунути їм би це слово в ж… та так, щоб вонинавіть на пенсії не зазбули де те слово яким вони заробляли гроші!!!

            • Володя1986 коментує:

              Вся проблема в тому, що ми нібито живемо в правовому суспільстві, і вони зразу апелюють тим, що це їх приватна власність, що по закону ми права не маємо так поступати. Всі закони в нашій країна написані для депутатів, а не для народу. По законах ми раби а вони пани. Перший розділ Конституції України можна просто викинути, нікому він не потрібний і ніхто його не виконує!!!!! це просто п….ц що тут робиться.

  • 11 травня будет тема:
    Паркування по-київськи: законний безлад або як захистити свої права?
    Хотелось бы предложить к этой теме, определенную зарисовку:
    В то время, когда город Киев просто “захлебывается” от машин, которые припарковываются там где можно, и там где нельзя, (смотрите пример 1) и не дают пешеходам нормально передвигаться, мы предлагаем Вам парковку прямо на зданиях, (смотрите пример 2).

    Пример 1:
    Фонтан Самсон Киев в окружении припарковавшихся машин
    http://www.fotodom.com.ua/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=2&func=detail&catid=3&id=87

    Пример 2:
    “Припарковался”… на лестнице здания.
    http://www.fotodom.com.ua/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=2&func=detail&catid=4&id=86

    Мне кажется, что в этом сюжете кроется некий символ нынешнего состояния дел с парковкой в Киеве…

  • студент коментує:

    Тут біля будинку пройти неможливо,а про дороги я взагалі мовчу,їдеш в маршрутці,як в танку

    • авокадо коментує:

      За дороги между домами – непонятно кто отвечает. вроде, как жилищное хозяйство, но в Киеве его уже практически развалил Черновецкий.

    • кенни коментує:

      Мэр наш наверное думает, что дороги у нас в городе саморемонтирующиеся? Он, наверное, даже и не подозревает, что в городе что-то нужно ремонтировать. Прикинте, как он удивится, когда об этом узнает.

      • Tyhyi коментує:

        Ні, мер наш не дізнається про те, що дороги ремонтувати треба, для нього це зайве. Не для того Леонід Черновецький йшов у мери, аби проблемами киян перейматися. У нього і своїх вистачає – як, наприклад, черговий мільйон заробити.

      • Lopster коментує:

        Взагалі дуже цікава думка про те, що наш мер думає!!! Якщо і думає про дороги то мабуть взагалі не про ті(біленькі посочки, які приносять щастя людям)

        • fox коментує:

          Як відомо наш мер зробив акцент на бабусях і переміг на виборах роздавши їм гречку а от якби він зробив акцент на інших виборцях, наприклад наркоманах???

          • Володя1986 коментує:

            Ви напрасно так думаєте про нашого мера, він не такий вже й дурний, він дурачка включає, і таким чином нас всіх вставляє, робить що хоче, і ніби нічого не розуміє. А все він розуміє насправді.

  • Boy коментує:

    Нічого собі виправлення помилок.Тут машину побив через кляті ями,на три штуки вже за весну влетів:повісити відповідальних за такий стан доріг за відоме місце,бистро б лад навели

    • fox коментує:

      А відповідальним реально побарабану на те, що хтось втратив три штуки за ремонт свого авто вони також їздять по цих дорогах і на крутіших авто аніж ми могли б хоч за свої авто подумати а хоча зароблять ще трошки грошенят на нас з вами і куплять нове нафіг їм ремонтувати

    • fox коментує:

      Мені здається анотолій Гриценко в чомусь правий на початку програми адже коли Черновецький роздавав подачки він же не уточням як їх потрібно використовувати тим паче такої якості яку вони мали

  • Настя коментує:

    Тут не про виправлення помилок потрібно говорити,а про усунення всієї комади Черновецького, яка не взмозі впоратись з поставленими проблемами…

  • Kyyanyn коментує:

    Давно така поблема назрівла,але зараз вона актуальна як ніколи.Побачимо,що влада буде робити,виправляти помилки,чи знову плювати в обличчя народу

    • Lopster коментує:

      Про народ знову згадають лише перед виборами, а покищо будуть просто плювати кому в лице кому просто в душу їм же просто пофіг усе крім себе свого!!!!

      • кенни коментує:

        На нас уже давно и наплевали и положили большой и тяжёлый. Вот мы и лежим и не рыпаемся. Или возмущаемся, как уже привыкли, сидя на кухне. Нет, чтобы объединится и решить проблему.

        • Lopster коментує:

          Я цілком згоден з такою думкою!!! Давно пора винести наші розмови з кухні на громадське обговорення!!! Давно паро єднатись от і зараз є реально мета заради якою варто постаратись!

          • Барбудос коментує:

            в данном случае мы как раз этим и занимаемся и уже за это нужно сказать спасибо Киевскому Форуму. ведь хоть реально мы и сидим дома за компьютерами, но виртуально мы общаемся друг с другом и находим себе единомышленников. Что для начала очень и очень неплохо.

    • Lopster коментує:

      В даній ситуації програють усі, навіть пішоходи які пересуваються різними видами транспорту! говориться уже про збільшення тарифів на перевезення.транспортників можна зрозуміти адже ремонтувати автомобіль приходиться дедалі частіше а хто ж компенсує ці витрати???

    • Lopster коментує:

      Володимир Бондаренко справедливо зауважив, що ті хто обирав таку владу сьогодні постраждали найбільше!!!

      • Aloiza коментує:

        Жаль, що не всі це зрозуміють навіть серед найбільш постраждалих. Коли були позачергові вибори ніхто не міг і припустити, що Черновецький і надалі залишиться мером. Але ті, хто був у цьому переконаний, вирішили на вибори не йти,а ось гречані бабусі пішли і проголосували за “своего любимого мэра”…

    • Tyhyi коментує:

      Наша проблема – не дороги, а влада. І в першому, і в другому випадку потрібні радикальні засоби. Насамперед позбутися такої влади, а по-друге, перестати латки ставити на дорогах, а будувати нові.

  • Markos коментує:

    Через 2 года Евро-2012, приедет куча людей (если конечно успеют стадион перестроить). И как они все будут по городу передвигаться? Через ямы перепрыгивая? Кто после этого захочет вернутся и потратить деньги? Космосам конечно все-равно, они денег уже на несколько жизней наворовали. Но нам то надо жить в этом городе дальше и стараться чтобы туристов приежжало все больше и больше.

    • Марвін коментує:

      Боюся, що якщо доріг ніхто не буде ремонтувати, то Євро-2012 просто не відбудеться. І тоді буде соромно не тільки за ями. Ми і без того залишаємося для Європи країною третього світу…

    • fox коментує:

      З такими темпами підготовки мабуть не зможемо ми побачити великий футбол… прикро прикро жити в тій державі де все робиться за гроші через гроші і лише з метою накопичити капітал будь-яким способом а як пересуватись по місту де дороги назвати дорогами столиці неможна відповідальних за це взагалі нецікавить…

  • водитель коментує:

    “Олег Березюк. Теоретично суд виграти можна… ”
    А вы попробуйте его выиграть не теоретически а на практике. После суда еще попробуйте получить деньги с дорожников или гайцов. В реале все это практически не возможно.

    • Dima коментує:

      Невозможно. А киевской администрацией так, в обще ни одного вопроса решить невозможно, даже через суд. Там замкнутый круг или, скорее бермудский треугольник, в котором и документы важные пропадают и дела проблемные растворяются, правда проблемы все равно остаются.

    • Markos коментує:

      На практике самое сложное даже не выиграть суд, а получить отсуженные деньги. Судебные исполнители могут годами искать “сильно засекреченные” гос. учереждения. Круговая порука похлеще чем на зоне. Этим “космические” друзья и пользуются.

      • кенни коментує:

        Да, они уже все давно живут в своем собственном мире. В нем нет места проблемам маленьких киевлян, собственно киевляне, судя по всему, сами по себе для них проблема. Но не такая уж и большая.

        • Леся коментує:

          Вы тоже заметили?Мне уже давно показалось, что киевляне из антуража для Космоса превратились в проблему.Вот городские власти и делают все для того, чтобы нас,простых людей, стало поменьше в Киеве

  • гость коментує:

    скорее в зимбабве отремонтируют дороги, чем в Киеве. Не ту страну назвали гондурасом. С таким мером мы не только без дорог останемся, а и без столицы.

    • fox коментує:

      Зате в наших бабусь залишаться пакетики від черновецького і пам”ять про хорошу людину, яка не забула про них!!!))

    • fox коментує:

      він також має всі шанси на віки залишитись в пам”яті людей як та людина, що розвалила столицю найбільшої держави в європі. Жаль, що термін “найбільша” в даному випадку вживається лише в фізичному значенні по відношенню до інших держав!

  • Роман коментує:

    Кстати, ремонтникам в Киевавтодоре зарплату частенько задерживают, все возможные премии и надбавки урезали. Так, что с них спрашивать особо нечего. А вот с выше стоящими стоит разобраться. А учитывая что без ведома Космоса и его сподручных в нашем городе ничего не происходит начинать с них нужно.

    • Владик коментує:

      Ну так а что вы хотели – кризис, о какой премии может идти речь. все средства идут на содержание автомобилей аппарата КМДА, которые так страдают от выбоин на дорогах…так страдают. И вобще, пока Черновецкий в КМДА заправляет – порядка не будет.

      • Роман коментує:

        Я вам скажу, что и в автодоре начальство не на запорожцах ездит и себя не обделяют. Так, что все они одним миром мазаны. Их всех вместе с Черновецким одеть бы в оранжевые робы и пусть идут дороги ремонтировать.

        • fox коментує:

          От якби таке рельно можна було б зробити. Я думаю, що після цього якість доріг трішки б змінилась хоча б в тих місцях, де вони б працювали…))))

          • Володя1986 коментує:

            шо нам мішає таке зробити, за Конституцією в Україні одна влада, і влада ця – народ. Так чого ми цього не використовуємо, що ж ви, давайте вже, пора може почати використовувати.

    • Константин коментує:

      То-есть вы считаете, что если вам урезали премию, то вы имеете право не работать, или работать плохо? Из-за таких-то представлений о работе мы до сих пор так хреново живем.

      • Роман коментує:

        Нет, так я не считаю. Но считаю, что не с ребят-ремонтников спрашивать нужно, а с их начальников. А у нас в итоге, всегда начинают во всем винить рядовых исполнителей. И забывают, что все уже украдено до них, а они делают что могут. А мы покричим,по возмущаемся, а призывать к ответу хоть одного высокопоставленного преступника не решаемся.

        • Правдин коментує:

          Надо Черновецкого к ответу призывать.По большому счету, только его вина в том, что от Киева ничего не осталось.Он разворовывал сам город и давал возможность это делать своей маладой команде

          • Задніпровський коментує:

            Ваша правда, але хто Черновецького буде притягувати до відповідальності? Він біля своєї кормушки не одне рильце пригодував. Ніхто з них не хоче відмовлятися від комфорту і розкоші, а те, що залишиться нащадкам, нікого не турбує.

            • Володя1986 коментує:

              хто,хто та ми повинні його притягнути до відповідальності, коли проходить мітинг то там 50-100 чоловік вимагають щось, а для всіх інших проблем не існує, вони пашуть і все їх влаштовує.

  • Проти_влади коментує:

    Якби в Києві була б нормальна влада, нормальний мер – були б і нормальні дороги. Черновецький вміє тільки продавати міську власність і набивати власні кишені. На ремонті доріг завжди наживалися чиновники, але якщо б їх нормально притиснули, якби прийшов до влади нормальний господар, а не такий злодій, як Льоня-Космом, то і життя було б іншим

    • Бен коментує:

      Ну, да. А нет нормальных дорог – нет развития. Эту проблему нужно решать как можно скорее.

      • Ахримед коментує:

        Ага, желательно её решить до 2012 года. потому как гости столицы будут очень неприятно удивлены таким “гостепреимством”

        • Киянка коментує:

          Какое гостепреимство, это всё делается специально, в двойным умыслом. Для начала поотмывают баблишко выделенное на ремонт дорог, а потом начнут требовать деньги для вертолётов и вертолётных площадок, и естесственно – половину разворуют.

          • Правдин коментує:

            Конечная цель ведь не дороги отремонтировать или вертолетную площадку.Конечная цель городских властей- денег себе в карман побольше положить

    • Адам коментує:

      Когда ж нашему “любимому» мэру работать, если он «бедненький» так много отдыхает. Устает от отдыха, приходиться присутствовать на сессиях, особенно, когда киевскую землю деребанят. А там, где Ленька проводит больше времени, чем на работе, дороги хорошие, даже отличные.

      • Ефросиния коментує:

        Мэр боится переработать.Ездит по морям пока Киев рушится.Зачем нам такой градоначальник?А ведь все в наших руках.Черновецкий это же не помазанник Божий, а всего лишь мэр

        • Бен коментує:

          Правильно, зачем ему напрягаться если денежки сами в руки текут.

        • fox коментує:

          цей всього лиш мер і рахує себе помазаником божим от від того і таке ставлення ві має до нас! неодноразово бачив, як він раді своєї втіхи збирав мітинги, на які люди просто приходили підзаробити і ставив себе там як якийсь ідол чкому всі поклоняються це просто гидко.(

  • Na vula коментує:

    Правильно Гриценкоо сказав список “героїв”, що бояться в очі людям дивитись. А те що з дорогами робиться просто жах. Мало того, що на їх обслуговування деруть 7 шкур, то щей авто зношуються у два рази швидше і аварійних ситуацій створюється, через незадовільний стан доріг повно.

    • Hilda коментує:

      Думаю, всіх автомобілістів турбує питання, куди діваються гроші, які кожен автомобіліст платить на утримання доріг. Бо то, що називають ремонтом, – якась порнографія. Чиновники їздять на машинах типу «танк» і їм все одно, якими є дороги.

      • Aloiza коментує:

        Наші чиновники люблять кричати, як не вистачає бюджетних грошей на ремонт доріг і т.д. Але прицьому добробут цих чиовників зростає просто з неможливою швидкістю. Якби мер і його “маладая каманда” менше гроші тирили, було б за що й дороги ремонтувати.

  • Настя коментує:

    Який може бути успіх у вирішенні дорожних питань-звичайно ж ніякого,якби влада займалася системною реконструкцією доріг-успіх був би гарантованим,в даному випадку з року в рік відбувається викачка грошей з міського та державного бюджетів.За таке розстрілювали ще 10-15 років тому

    • Gleb коментує:

      Одного б чиновника расстреляли – другим бы неповадно было. Воруют, все себе в карман тянут. Как-то уже и неприлично вспоминать две самые большие проблемы – дороги и дураки. Вот только дураки – это все те, кто терпит чиновников-ворюг.

    • Zloi коментує:

      Настю, яка системність, про що ви. У нашого мера діагноз на обличчі написаний. Щоби була системність, повинна існувати якась стратегія у роботі. Тим паче, коли буде система, буде видно, куди зникають гроші. А такий сценарія явно не для наших чиновників.

      • Правдин коментує:

        Про диагноз вы верно подметили))))А ожидать системности, стратегии в работе от человека с диагнозом бессмысленно

        • Леся коментує:

          Меня вообще удивляет,как человек с диагнозом мог мэром стать.Неадекватность Черновецкого бросается в глаза.А если у человека есть такого рода проблемы, то бессмысленно от него ждать каких-то адекватных действий в плане городского хозяйства.Думаю, что он еще больше все развалит

  • Барбудос коментує:

    сразу, с начала передачи бросилось в глаза отсутствие всех до единого чиновников, которые хоть как-то ответственны за поддержание дорог в столице и стране в надлежащем состоянии. Один только этот факт, я думаю, говорит об очень многом. Как там в народной присказке: “На воре и шапка горит”. То-то же…

    • Botan2010 коментує:

      А хто ж сам прийде на власну страту??? Отож…

    • DBV коментує:

      Наши чиновники боятся только одного – вышестоящих чиновников, которые их могут уволить. Ну, еще может быть генпрокуратуру. А на общественные слушанья им плевать. Что они лишний раз и доказали.

    • DBV коментує:

      Блин, да давно уже всем ясно, не нужно заставлять киевскую власть. Ее сажать нужно. За расстраты и взяточництво. Вот только некому. У проверяющих самих “рыльце в пушку”.

      • Gleb коментує:

        Это вы в точку попали. Корыто большое – все места хватит. Мэр сам ворует, а еще и прокурора с судьями прикармливает, чтоб не тявкали и не рыли где не надо.

      • Леся коментує:

        Киевская власть это сборище преступников, которые разворовали наш город.Проверять этих бездельников должна генеральная прокуратура, это мое мнение. Давно пора наводить порядок.А то столица мы, а живем хуже чем периферия

  • Phoenix коментує:

    Ну я думаю ответ на вопрос, выставленный в заголовок передачи, прост и очевиден: именно киевская мэрия должна быть в ответе, что на подведомственной ей территории дороги напоминают просёлочные, а не соответствуют дорогам столицы одной из европейских стран.

    • Verseau коментує:

      А нам всего через 2 года принимать финал Евро-2012, как подумаю какой нас ждёт позор в таком случае, становится худо…

      • Boria коментує:

        Яка там мерія, і яка там влада. Черновецький став мером тільки, щоби обкрадати киян. Дивишся на чоловіка по телевізору – даун дауном. А насправді Льоня добре знає, що робить. Імідж дебіла для відводу очей. А чоловік тим часом подвоює-потроює свої капітали, у тому числі і за рахунок ремонту доріг.

  • Термидор коментує:

    я наверное буду не оригинальным, но скажу, что в Киеве две беды: дураки в мэрии и дороги на улицах.

  • Шарлотка коментує:

    Это парень из Белоруссии, что был в сюжете, совершенно прав. Я к родне ездила, так одно удовольствие по их дорогам ехать. А у нас что? В столице не дороги, а одни направления. Даже по тротуарам бывает опасно ходить. Особенно вечером, когда ни один фонарь не светит и в любой яме можно ногу сломать.

    • Барбудос коментує:

      а всё почему? потому что в Беларуси есть Бацька, как бы кто к нему не относился, но он навёл в стране порядок и не только с дорогами, но и со всем остальным. Ну а у нас Черновецкий – и бардак нетолько на дорогах, но и в остальных сферах столичной жизни. Почувствуйте, как говорится, разницу…

      • Каштан коментує:

        2 Барбудос.
        У нас не бардак, у нас ёпт демократия. Денег наворовал и живешь себе. А если вдруг придут менты, им можно или корочкой в нос ткнуть, или громко кричать, что это политический заказ.

  • Бобер коментує:

    Кстати по поводу латок. В Германии, например, студенты предложили укладывать дорожное полотно в два слоя: первый, тонкий, окрашивается в яркий цвет, второй – обычное дорожное покрытие. При образовании ям второй слой будет хорошо видно и ямы проще будет объезджать и за состоянием дороги легче следить. На данный момент это предложение тестируется в одном из не больших городков. А теперь представте, какие яркие и “веселые” были бы дороги в Киеве -)

    • Шумми коментує:

      Я где-то читал, что в Перми после заявления тамошней мэрии про отличное состояние дорог, автомобилисты устроили флеш-моб. В результате, кождую замеченную яму подкрашивали из балончика, фотографирывали и выставляли фотки на популярный городской форум. Говорят помогло, дороги стали латать оперативнее

      • Igor коментує:

        Якщо в Києві почати фарбувати ями – живого місця не залишиться. Один вихід – купувати вертоліт. На нашого мера нічим вплинути не можливо. Він “турботу” про киян виявляє тільки напередодні виборів і то та “турбота” якась дуже дивна.

        • кнопа коментує:

          ну так всё к этому и идёт. Каманда уже готовится передвигаться на вертолётах, и строить посадочные площадки. Менять машины так часто им тож не по карману :-D Это всё приколы, но машиной я уже не езжу давно, жалко, что разобьётся за два месяца.

      • Liza коментує:

        Про які дороги може бути мова, якщо сніг взимку прибирати ніхто і не думав. Те, що люди ламали руки-ноги і розбивали машини – то одна історія, але навесні сніг традиційно сходить разом з асфальтом. У нас ніколи не будуть нормальними дороги з таким ставленням до них.

    • Рокер коментує:

      На таких “ярких и весёлых” дорогах только гей-парады проводить останется, только они любители радужного флага и всё такое. Нормальным же людям радости от этого было бы мало.

      • кнопа коментує:

        Нормальным – да, а теперь представте – по разноцветным и радужным дорогам Киева вышагивает пёстрая толпа геев, а шествие возглавляет не кто-нибудь, а Олесик, а в это черновецкий подсчитывает деньги, сбитые с каждого гее-человека за право проследовать “уникальными” улицами города.

    • Маркус коментує:

      В Германии, между прочим, до сих пор ездят по автобанам, которые ещё Гитлер строил и там ни одной ямочки вы не увидите. Но то “тоталитарная Германия”. Мы же живём в демократической Украине, поэтому у нас дороги хронически с ямами и хронически ремонтируются, даже только что построенные.

  • Шарлотка коментує:

    Ну, кое где, например на Васильковской, латают дороги, но эти латки мало помогают. Особенно в самом начале улицы. Там где при строительстве метро, кусок дорожного полотна провалился. Засыпали песком да гравием и там не то что проехать там и пройти нельзя. И плевать властям. Метро не достроили, еще и дорогу разрушили. И все прекрасно.

    • Равшан коментує:

      Да, сейчас во многих местах на дорогах СБД (симуляция бурной деятельности) происходит. У нас на Троещине тоже много ребят дороги, типа ремонтируют, но пока они только еще больше дырок понаделали. Ребята, может и не виноваты, а просто делают что им сказали, но я их д….дятлами называю, за то что долбят дороги как дятлы.

    • Леонардо коментує:

      Был я вчера там.Проехать действительно нереально. Штрафов навводили выше крыши, а делать никто ничего не хочет. Когда уже нашего мэра начнут штрафовать за бездействие?

    • Max коментує:

      Ремонт доріг – це ж ріг достатку. Якщо зробити нормальний якісний капітальний ремонт, то, як мінімум, п”ять років не треба буде ремонтувати нічого. А так кожного року можна відкати отримувати, на ремонтних матеріалах наварювати. Вони завжди будуть латати дірки.

      • Громик коментує:

        Саме так, безкінечний ремонт як безкінечне джерело бабла з бюджету, яке дуже легко дерибанити, симулюючи бурну діяльність по латанню дір. А на питання: “Чому дві дірки залатали, а ще 2 залишилися?” відповідають: “Грошей не вистачило, виділяйте ще” і так до безкінечності.

      • Багамот коментує:

        схема отработанная до мелочей и известная ещё в советские времена, никто добровольно не откажется от такой дойной коровки, а уж тем-более такое существо как киевский мэр и ему подобные рангом пониже. Кстати с приходом новых властей я бы тоже не расчитывал на новые дороги.

        • Tyhyi коментує:

          То, що на киян владі наплювати – це давно зрозуміло. Але як бути з Євро-2012. Дороги достатній аргумент, аби позбавити нас права на проведення чемпіонату.

  • Питчай коментує:

    Вы заметили, что-то странное сегодня было? Сайт практически полдня не работал. Я себе, выкроил из рабочего времени часик чтоб посмотреть этот выпуск, проблема дорог,с начала года, меня уже интересует на штуку баксов, а сайт не работает!!! Сейчас киевляне мэра ненавидят больше всего за дороги, может это происки Космоса и его каманды?

    • West коментує:

      Ну, вполне возможно, что кто-то специально помешал нормальной работе сайта. Ничего удивительно, ведь и передачу пытались закрыть. Теперь вот за сайт взялись.

      • Рокер коментує:

        всё может быть, всё может статься, особенно в нашей “демократической” стране, тем более после вступления в должность самого демократичного “трижды несудимого” Президента

    • Шумми коментує:

      Ага. Если вы не параноик, то это еще не значит, что за вами не следят. -))) А про тех. работы или хреновый хостинг вы не подумали?

      • Питчай коментує:

        Знаете, я уже про такие мелочи не думаю. Я уже до ручки дошел. Меня уже не удивит если Черновецкий терракт против киевлян проведет.

        • Дорохов коментує:

          Само пребывание Черновецкого на посту мэра это уже терракт.Душат нас со всех сторон.Коммуналки выросли до небес, зарплаты не выплачиваются, по дорогам ни ходить ни ездить невозможно.А Лёня по-прежнему улыбается и доволен жизнью

          • Равшан коментує:

            А че ему не быть довольным? У него ведь все хорошо. А я машину даже в гараж нормально загнать не могу. В центре единственно дороги ведущей к гаражам огромная выбоина, которая заполнена водой. И все, делай что хочешь, приходится объезжать по тротуару.

          • Термидор коментує:

            а чего ему не улыбаться? у него в жизни всё замечательно, как говорится жизнь удалась, а если дороги развалятся напрочь то и это его не опечалит, он будет на работу летать на вертолёте, благо соответствующим аппаратом уже обзавёлся.

          • Багамот коментує:

            это не терракт, это скорее геноцид против киевлян. Рот закрывают, работать не дают , жилищных условий нету, а качество тех, что есть ухудшается с каждым днём. и ещё скажу, что Лёня не улыбается, наверное хвостик прищемили. Слушал как он выступал перед новым правительством, не заикался и в облаках не витал.

          • блондинго за рулём коментує:

            Дааа, кормятся за нас счёт все. Объезжаешь ты эту йаму по тротуару, а тут тебе гаишничек палочкой машет и так мило улыбается тебе, весь в предчуствиях сколько бабла он с тебя срубит.

  • Водитель мазды коментує:

    Позавчера опять ремонтировал ходовку на своей Мазде.Никакая машина не выдержит этих ям и колдобин на дорогах. Причем, их уже даже обьехать нереально

    • Питчай коментує:

      А я в аварию попал из-за этих раздолбаных дорог. Машину побил, ну это еще пол беды, а вот то что дочка маленькая напугалась! Злой как черт, мордой бы по этим выбоинам всех этих чиновников протащил.

      • Valkirija коментує:

        Така сама історія. Ходову довелося ремонтувати. Родичі з юридичною освітою наполягають подавати до суду, щоби компенсувати збитки. Але я не впевнена, що суд не обійдеться дорожче, ніж та компесація. Там же рука руку миє.

        • Питчай коментує:

          Не знаю, говорят вон, что есть случаи победы в судах. Я с той барышней которая в меня врезалась судится не хочу. Я ее давно знаю, водитель она хороший и ситуация там была такой, что ни она ни я не были принципиально виноваты. Вся причина была в состоянии дороги. И вот как быть?

        • Авокадо коментує:

          Тут все такие автомобилисты :) А я вот все больше по маршруткам, да с ребенком. Подкидывает так на этих ямах, что головой можно пробить потолок. А если еще и стоишь, то вполне реально упасть. Тут, конечно еще водители такие лихие, но иначе если они потихоньку будут объезжать каждую ямку то в Киеве будет одна сплошная мертвая пробка.

          • Маркус коментує:

            Поддержу вас, сам тоже своим “железным конём” пока не обзавёлся поэтому приходится пользоваться общественным транспортом. После понедельника в метро честно сказать ездить как то стрёмновато, хотя мы и не в Москве живём (но всё же), а вот наземный транспорт в Киеве это действительно что-то. Ну не так сам транспорт, как дороги по которым он ездит. Ну, да об этом вы уже сказали.

          • Tyhyi коментує:

            2Авокадо
            Як я вас розумію. До того, що трусить і підкидає, вже якось навіть звикнули. Але недаво в тролейбусі через яму так кидонуло, що всі пасажири на передніх сидіннях опинилися, а одна жінка навіть руку пошкодила. Не знаю, що там далі трапилося, але їй довелося їхати до приймального відділення.

  • Строкань коментує:

    Скажите мне, а в Киеве разве вообще есть автодороги???По-моему, ЭТО можно назвать только направлениями, а не дорогами.А отвечать за все городские власти должны, я так считаю

    • Водитель мазды коментує:

      Городские власти больше думают о том, как бы денег побольше спионерить в свой карман и как бы нас,киевлян, в дураках оставить. Зимой мы падали на льду, ноги ломали.А сейчас, когда снег сошел, наши машины проваливаются в ямы и открытые прямо посреди дороги люки

    • Брат Кия коментує:

      Це ви правильно підмітили. Ось і мер вважає, що у Києві є тільки напрямки. Не дарма чоловік купив собі вертоліт – ні ям, ні пробок.

      • Волох коментує:

        Да наш мэр вообще далек от проблем киевлян.Он думает, что любой простой киевлянин может себе купить вертолет.Поэтому и дороги не ремонтирует

        • Verseau коментує:

          наш дорогой и глубоко уважаемый столичный градоначальник далёк не только от проблем горожан, но и от мира сего. У него другие “дороги”, прильнув к которым Землю уже видишь только “в иллюминаторе”. Коксмос, одно слово…

Natures Sunshine Products, Inc, тесты личности, Ричард Айоэйд, скачать аниме бесплатно, автопродажа в украине бу авто

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.