Транспортні проблеми киян вже сьогодні: що врятує столицю від автомобільного колапсу? (Обговорення питання розвитку транспортної інфраструктури в рамках проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 р.)

Цитати учасників ефіру

Олександр Сергієнко – директор Інституту міста: «…Стратегія розвитку Києва – це піар-документ, який «передрали» з якоїсь іншої програми і навіть полінувалися перекласти на українську мову…»

Іван Шпильовий – заступник начальника ГУ транспорту та зв’язку КМДА: «…Казати, що зовсім нічого не робиться і не буде зроблено, – це передчасний висновок…»

Ігор Солошенко – депутат Київради, член Постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку: «…Експерти в один голос стверджують, що Стратегія розвитку Києва до 2025 року насправді є не стратегією, а звичайним робочим документом. в якому прописані механізми виконання Генерального плану розвитку міста… Ті питання і завдання, які сьогодні стоять перед транспортниками Києва і киянами, Стратегія не вирішує…»

Дмитро Гнап – голова ГО «Комітет прямої дії»: «…Стратегія розвитку Києва до 2025 року – це розширена версія передвиборчої технології «Соціальний контракт»… Не треба великих, грандіозних, «наполеонівських» планів – зробить дрібнички: обіцяні, оплачені, і давно вже перезрілі… 2 мільярди гривень на будівництво паркінгів під керівництвом, в тому числі, працівників «Київтранспарксервісу» розкрадені… Пан Попов обіцяє – протягом року паркінги будуть, паркінгів немає… Скажіть, де все це працює, або скажіть, де гроші…»

Володимир Чемерис – правозахисник, член Громадської ради МВС України: «…Стратегія – це не конкретний нормативно-правовий акт, це загальна філософія… Є питання контролю громадськістю, як ці хороші програми виконуються… З боку Київради дуже неефективний механізм контролю, бо до неї обирають тільки багатих киян… Немає механізму Громадської ради при КМДА…»

Валерій Липецький – голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця»: «…Нішу громадського транспорту в місті Києві зайняли 2,5 тисячі маршруток, з яких третя частина належить «Київпастрансу»… Громадський транспорт замість  того, щоб працювати, закривається, а «Київпастранс» починає працювати в режимі таксі…»

Іван Шпильовий – заступник начальника ГУ транспорту та зв’язку КМДА: «…Ніхто не заважає на сьогоднішній день приватним перевізникам на тендерній основі отримати право на роботу в надзвичайному режимі…»

Олександр Сергієнко – директор Інституту міста: «…Ситуація за 20 років змінилася кардинально, кількість машин зросла, автобуси–«гармошки» зараз не проїдуть… Це цілий комплекс проблем, головним рішенням яких є політична воля нашої влади…»

Віталій Черняховський – головний координатор Форуму порятунку Києва: «…Стратегия развития Киева – это документ, который хочет узаконить незаконные застройки… Общественные организации не имеют возможности донести до людей информацию по поводу того, что маршрутки нужно убирать…»

Ірина Бондаренко – голова Асоціації велосипедистів Києва: «…Стратегія (розвитку Києва – ред.) буде розвиватися автомобілецентрично, що ущемляє права і велосипедистів, і користувачів громадського транспорту, і людей, які б хотіли ходити пішки. Це нівелює бажання більшості киян…»

Валерій Липецький – голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця»: «…На сьогоднішній день в Києві все перевернуто: маршрутне таксі – це головний вид транспорту, і влада це стимулює…»

Іван Шпильовий – заступник начальника ГУ транспорту та зв’язку КМДА: «…На сьогоднішній день ми пропонуємо і запрошуємо: шановні перевізники, працюйте далі на території міста Києва, перевозьте пасажирів, але не автобусами малого класу і мікроавтобусами, а автобусами великого класу і автобусами надвеликої місткості…»

Дмитро Гнап – голова ГО «Комітет прямої дії»: «…Приблизно відомо, що готівкою з київських водіїв збирається від 300 до 700 мільйонів гривень на рік…»

Ігор Солошенко – депутат Київради, член Постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку: «…Виконавча влада зараз будує свої відносини з приватними компаніями, які будуть експлуатувати парковки, приблизно таким чином: ми вам встановимо рівень мінімальної плати за квадратний метр, який ви будете сплачувати до бюджету міста, а скільки ви зберете з власників автомобілів, то вже ваша справа…»

Дмитро Гнап – голова ГО «Комітет прямої дії»: «…Наголошую, що діяльність «Київтранспарксервісу» та всіх паркувальників в місті Києві є незаконною… Колишній керівник «Київтранспарксервісу» Олена Поліщук знала і визнавала (в мене є аудіозапис), що земельні документи потрібні «Київтранспарксервісу» для того, щоб законно здійснювати паркування і надавати послуги…»

Костянтин Башмаков – начальник юридичного відділу КП «Київтранспарксервіс»: «…На сьогоднішній день на денних майданчиках обслуговується приблизно 6 тисяч паркомісць, а загалом з нічними паркувальними майданчиками – біля 18 тисяч паркомісць…»

Олексій Святогор – адвокат: «…Ніяких послуг паркування не надається, і діяльність парковщиків схожа на діяльність жебраків… Що робити? Просто не платити… Розкрадаються гроші всіх киян…»

Роман Головнялідер Київської міської громадської організації «Народний фронт»: «…Пропоную киянам задуматися – кого вони планують делегувати до влади, тому що на сьогоднішній день вони обирають своєю байдужістю «временщиков», хабарників, хапуг, бариг тощо, які не зацікавлені робити щось для транспорту Києва…»

Володимир Віровцев – голова Київської міської організації автомобілістів: «…З однієї сторони ми кажемо, що нам треба будувати паркінги і стоянки, а з 2008 року 35 стоянок взагалі забрали у киян…»

Дмитро Гнап – голова ГО «Комітет прямої дії»: «…Щоб виводити евакуатори на вулиці Києва, треба забезпечити місто достатньою кількістю доступних паркінгів… У нас евакуатори виводять не для того, щоб спочатку вирішити транспортну проблему і карати водіїв, які не хочуть нормально паркуватися, а для того, щоб зробити ще один додатковий спосіб заробітку готівкою для певної кількості чиновників…»

Ігор Солошенко – депутат Київради, член Постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку: «…Доки не будуть створені умови для того, щоб автовласник міг паркуватися в безпечному дозволеному місті, ніяких евакуаторів не повинно бути на вулицях міста…»

Володимир Чемерис – правозахисник, член Громадської ради МВС України: «…При всевладді капіталу ми всі ці питання ніяк не вирішимо…»

Олександр Сергієнко – директор Інституту міста: «…Доки Закон не буде важливішим будь-кого і будь-чого, у нас і буде така вакханалія…»

Ашот Арушанов – байкер: «…Каждый должен быть ответственным за то, что он делает и как ведет себя по отношению к остальным…»

Станіслав Клих – представник Всеукраїнського моніторингового центру: «…Причиной транспортного коллапса является урбанизация и неконтролируемая миграция в Киев… Как бы не пришлось эту ситуацию разрешать методами Пол Пота… Необходимо ликвидировать дисбаланс между столицей и провинцией…»

Олег Дубовик – адвокат: «…Наші дороги визнані у світі найнебезпечнішими… Владі потрібно вирішувати цю проблему…»

Коментарі відвідувачів сайту

18.10.2011

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Голосування

Хто в умовах політичної кризи відповідає за безпеку українського народу?

View Results

Loading ... Loading ...
Про нас
Пишіть нам за адресою: [email protected]