Міська влада планує збудувати «легке метро», яке з’єднає Троєщину, Харківський масив та правий берег столиці, повідомляє Kievpress.
Створити ж наземну лінію метрополітену планують на основі гілки швидкісного трамваю, яка навесні буде поєднана з міською електричкою.
«Інвестиційна та експлуатаційна вартість «легкого метро» – в рази менше, ніж звичайного метро. І терміни самого будівництва в кілька разів менше, ніж зведення тунелів метрополітену. Все це в комплексі дозволить швидко вирішити проблему перевезення киян», – наголосив голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник.
Експерти наголошують на зручності цього транспорту. «Лінію збираються продовжити до станцій метро «Лівобережна» і до станції «Славутич». І якщо таке «легке метро» поєднає три гілки метрополітену (разом із новою гілкою на Троєщину. – Ред), це дозволить перерозподілити транспортні потоки», – вважає керівник Інституту міста Олександр Сергієнко.
Вагони для нового транспорту планують імпортувати з Лейпцигу, про що голова КМДА Олександр Попов домовився з мером «міста ярмарків» Буркхагрдом Юнгом.
Нагадаємо, що Попов уперше заговорив про новий транспорт для Троєщини після візиту на Крюківський вагонобудівний завод. Побудова лишень Подільського мосту та «легкого метро» на Троєщину оцінюється в три мільярди гривень. Зважаючи на нові обставини – розширення цього наземного транспорту за рахунок Харківського масиву – навряд чи Київ на ньому зекономить.
Про це також пишуть:
«Коментарі. Київ»: «Легке метро» з`єднає Троєщину з правим берегом
«Обозреватель»: “Легкое метро” соединит Троещину с правым берегом
УНІАН: Троєщину з правим берегом з’єднає «легке метро»
Звучить цікаво, якби не питання: де саме воно буде ходити? По тіх самих тягнучках на Перова? Ну доведуть троещинський трамвай до електрички, і троещинці будуть їхати майже до Лівобережки, щоб доїхати до Петрівки? Дачники своїх садів не подарують, отже яке саме метро буде на Троещині? Так, відсутність розгрузки Троещини – це велика проблема, це і моя проблема, бо я стою у ціх пробках їдучи на роботу, потім їдучи з роботи… може і хотілось б, але я не вірю. На метро до масиву Троещина не зєкономиш.
А скільки це легке метро буде їхати до м.Лівобережна хтось порахував? Ми вже маємо електричку до ст.Троєщина, яка розташована від масиву Троєщина на відстані рівноцінній, що до метро Петрівка, щодо станції електрички Троєщина.Запитання навіщо город городити і що від цього змінилось? Пустіть метро по лінії трамваю, або хоча ту ж електричку до кінця Бальзака. Іначше проблема залишиться на тому ж рівні.
Горите в аду со своим метро!!!!
згоден