| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
3479Три района Киева оставят без горячей воды
2324У центрі Києва VIP-авто з номерами ВР протаранило дві дорогі автівки. Фото
2276Метро на Троещину возьмет Киев в кольцо
2098У Києві забули прикрити розруху біля НСК «Олімпійського».Фото
1994В «Борисполе» туристам раздают буклеты с пикантным содержанием
1770У двох районах Києва відключать гарячу воду. Адреси
1731В автобусах и троллейбусах поменяют систему оплаты проезда
1547М’ясо, овочі та фрукти можна буде купити за зниженими цінами. Адреси
1485В общественном туалете Киева на голову беременной женщине обрушился потолок
1476

Наступного року може підвищитися вартість проїзду в Київському метрополітені. Про це сказав голова КМДА Олександр Попов під час першого Київського інвестиційного форуму в коментарі ІА “Ліга”.
Метро може подорожчати через зростання витрат підприємства та потребою збільшити його прибутки у зв’язку із будівництвом четвертої лінії на Троєщину.
«У нас набагато нижча вартість проїзду, ніж це є сьогодні в європейських містах. Безумовно, що прийде час, і ми будемо говорити про об’єктивну реальність – збільшення вартості проїзду в метро. Але цей проект [будівництво четвертої гілки, що гальмується через неприбутковість метрополітену. – Ред.] жодним чином не змінює умови користування метрополітеном, які є сьогодні. Інвестиції в цей проект не означають автоматичного підняття ціни», – наголосив столичний керманич.
Він пояснив, що метрополітен дедалі більше коштів витрачає на оплату електроенергії, зарплати і підтримку інженерної інфраструктури. А підприємство дотується лише з міського бюджету.
«Якщо у нас буде можливість і далі це робити, безумовно, ми не будемо ставити питання підняття цін. Але життя показує, що це поетапно відбувається. Цього року такого не станеться, а в наступних – поживемо – побачимо», – підсумував голова КМДА.
До речі, минулого травня Попов обіцяв заморозити тарифи на проїзд у комунальному транспорті ще на півтора-два роки. Ймовірно, вже тоді він порахував, що в 2013 році таки доведеться підвищувати розцінки.
Додамо, що метро на Троєщину є найбільшим і найперспективнішим інфраструктурним проектом міста, але на його реалізацію потрібно 5 років і, за осатнніми даними, 11,2 мільярда гривень, хоча раніше говорили про 9 мільярдів. Уже готові вкладати гроші в цей проект банки та компанії з Росії, Франції, США і Німеччини.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Попов не виключає, що проїзд в метро подорожчає.
“Фокус”: Попов не исключает, что цены на метро повысятся.
367
Проїзд у метро а нас дійсне менший ніж у деяких містах Європи тільки з дняки поясненнями (разовий) а багаторазовий навіть за добу буде навіть дорожчий!
Заробітня плата мінімальна у Німеччині 900 Евро , в Україні 100 Євро .
Ваши коментарі…