незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

У цьому розділі

Експертні блоги
Експерти
Реєстрація блогера

        Знайти

Газета «Київський форум»

 
  

Опитування

16 грудня 2012 року набув чинності Закон про абсолютну заборону куріння у громадських місцях. Як Ви до цього ставитесь?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Важливо

 Вакцинація по-українськи: збереження здоров’я чи ігри з життям?

Експертні блоги

11.02.2011
друкувати надіслати
 

“Недокияни”. Транспорт

У вічній суперечці “понаїхали/поналишалися” є ще одна грань – мешканці передмість. Поспілкувавшись з мешканцями Борисполя, Бородянки, Броварів, Фастова, Макарова, побачив, що проблеми цих людей нічиї – нецікаві ні столичній владі, ні обласній.

В демографії це називається “маятникова міграція” – люди живуть в одному населеному пункті, а працюють в іншому. Зрозуміло, що головне благо – це столична зарплата, але проблем вони отримують удвічі більше.

Щоранку добра половина жителів приміської зони кляне транспортне сполучення. Натомість зона Ірпінь-Буча-Ворзель і аж до Бородянки стоїть щоранку у пробках. Аналогічна ситуація на Макарівському напрямку та багатьох інших. Маршрутка коштує недешево: до Борисполя – 5 грн, Бородянка – 12 грн. При цьому більшість маршруток іде тільки до крайньої станції метро. Інколи окрім приміської маршрутки доводиться під’їжджати місцевою (+2 грн). Витрати на одну людину можуть сягнути 800 грн на місяць (20% середньої київської зарплатні).

Для декого альтернатива – електричка. Але перейняти досвід Москви і запустити регулярні швидкісні поїзди до міст-супутників київська влада не збирається – тут би свої “спальники” транспортом забезпечити, а області такі проекти не по кишені. Один дизель у Вишгород пускали з неймовірним “скрипом”. Крім того, у ряді міст залізничні вокзали знаходяться далеко від центру, потрібно доїжджати іншим транспортом.

Свіжий ефір: Реформа швидкої допомоги: таксі до лікарні чи переймання європейського досвіду?

Суттєва транспортна проблема – останні маршрути ідуть досить рано. Відповідно, з надурочної роботи, з вечірнього кіно, концерту, спектаклю люди можуть банально не добратися додому – таксі за місто їде за великі суми, попутка допоможе лише населеним пунктам на великих автошляхах. Як варіант вирішення проблеми можна поставити обов’язковою умовою для всіх перевізників робити хоча б 2-3 нічні рейси (втім, цілодобовий транспорт – це проблема усього Києва).

На подолання труднощів витрачається маса часу. У багатьох мешканців приміської зони дорога займає 5-6 годин щодня (!) Це час, відірваний від відпочинку, сім’ї, праці.

Через усі ці фактори Київ втрачає значну частину робочої сили – як некваліфікованої (яка теж дуже потрібна в мегаполісі), так і висококваліфікованої. Натомість мешканці приміської зони намагаються перебратися в Київ.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (+1, голосів 1)   переглядів сторінки 398  

Також по темі

Реконструкция Почтовой площади – градостроительная ошибка?
Вибори мера Києва перенесуть на 2015 рік?
Двори столичних чиновників засяють чистотою
Для боротьби зі снігом столичний метрополітен засипали піском
Жители Киева начали злоупотреблять "скорыми" - КГГА

Слідкуйте за новинами «Київського форуму» у Вашій соціальній мережі

  
 
1 коментар 1

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Воркер коментує:

    В демографії це називається “маятникова міграція” – люди живуть в одному населеному пункті, а працюють в іншому.
    От-от, а поповський зам Крамаренко назвав нас “міграційним шаром” і сказав, що скоро киян відгородять від нас соцкартками і будуть нас визискувати наповну. В транспорті будемо більше платити з “корінних”, хоч працюємо у Києві і фактично на Київ. Це ж наш рідний обласний центр – а ми тут будемо ніхто. А якийсь донецький товстосум приїде – купить квартиру і він вже Киянин. Несправедливо!

поиск работы в киеве, украина политика, кинотеатры Киева, клипы, продажа Mercedes-Benz GL 350

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.