Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
На лініях столичної підземки курсують 664 вагони, з них 187 вичерпали свій ресурс і можуть зламатися будь-якої миті, пише газета «Сегодня» з посиланням на джерело в Київському метрополітені.
У кожному поїзді метро – 5 вагонів, одни-два з яких, імовірно, потенційно небезпечні. У застарілому рухомому складі часто використовуються списані деталі, ламаються конденсатори, а тріщини на колесах можуть призвести до аварії. Деякі вагони випускалися ще в 30-х – 40-х роках минулого століття, коли перше метро з’явилося в Москві.
Утім, у метрополітену бракує грошей для оновлення парку: щоб капітально відремонтувати 100 вагонів потрібно близько 80 мільйонів гривень, щоб купити 50 нових – 400 мільйонів гривень.
Тому закуповують небагато нових вагонів, та й ті бувають бракованими. Скажімо, позавчора 12 хвилин стояла «синя» гілка метро через поломку потяга, який нещодавно доставили з Росії.
«Розлетівся так званий кран, який необхідний для випуску повітря. Через це стала неможлива робота гальм, дверей і всього управління, яке працює на повітрі», – пояснив співрозмовник видання.
Водночас не важко підрахувати, що лише на проїзді метро заробляє майже 600 мільйонів гривень. Інкасатори кажуть, що в місяць з однієї станції забирають мільйон гривень, а отже, з усіх 49 станцій за 12 місяців – 588 мільйонів гривень.
У прес-службі метрополітену визнають, що за рік дохід підприємства сягає 800 мільйонів гривень: крім проїзду, заробляють ще на рекламі – 78 мільйонів, на оренді – 20 мільйонів тощо. Але цих грошей вистачає тільки на забезпечення 80% потреб підземки і бракує на достатнє оновлення рухомого складу.
Хай там як, а до Євро-2012 міська влада обіцяє закупити 100 нових вагонів. Утім, це лише шоста частина від потрібної кількості.
Відомо, що дедалі частіше столичне метро зупиняється через поломки рухомого складу. Крім як позавчора, за останній місяць було ще два таких випадки. Так, у вечірній час-пік 9 червня маже на 4 години було паралізовано рух на частині «синьої» лінії, бо вийшов з ладу поїзд. А зранку 23 травня, також у час пік, з тієї ж причини стала «зелена» гілка Тоді надзвичайну подію ліквідували значно швидше, але мало не пів-Києва спізнилося на роботу, потрапивши у величезне стовпотворіння.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Кожен третій вагон метро потенційно небезпечний.
“Обозреватель. Кияни”: В киевском метро можно погибнуть в любую секунду.
Та там рекламы в том метро,вагоны если не золотые,то серебрянные точно должны быть.Крадёт руководство и делится с кем надо…УКРАИНА