Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Уже 10 років у Києві планують впровадити соціальну картку. І станом на початок 2010-го проект був готовий для реалізації. Однак через зміну управління містом він припинився і лише зараз реанімується.
Соціальна картка має виконувати кілька функцій: оплата проїзду, адресне надання всіх видів пільг та їх облік. Але найголовніше її призначення – спростити життя людині, зробити зручнішим користування пільгами і послугами, які надає влада. Адже зараз, коли пільговики йдуть оформляти якийсь документ – вони мають тягти з собою портфель папірців, завірених у мільйоні служб. Людині буде зручніше, якщо в неї з’явиться один документ, який підтверджує всі пільги.
Сьогодні широко обговорюється Стратегія розвитку Києва до 2025 року, де вказано, що соціальна картка має бути. Депутатський корпус Київради і як голова профільної комісії підготували пропозиції до цього документа, де перший пункт – це реалізація безбар’єрного середовища в Києві. Наприклад, є люди, які не мають змоги вийти за двері своєї квартири. І сьогодні ми маємо правильно перенаправити кошти для тих, кому вони справді потрібні. Кожен, хто отримає свою заслужену копійку буде відповідальним за її використання. Завдяки соціальній карточці людина, що має право на пільги, знатиме, скільки на неї витрачається з бюджету. І вона сама вирішує: чи лікуватися на ці гроші, чи їхати в санаторій, а може, цілий рік купувати білети в кіно…
Тож не треба киян заганяти в пільги. Упровадивши соціальну картку, ми знатимемо, скільки заробляємо і платимо податків і якими коштами можемо допомогти людям з обмеженими можливостями та пенсіонерам.