Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Коли з Києва приберуть міську електричку, бо це дуже нагальне питання, особливо для пасажирів, які користуються приміськими електропоїздами. З появою міської електрички з’явилось дуже багато незручностей (оскільки міська електричка спочатку була непопулярною, то приміські прибрали з території Києва, хоча це не збільшило кількість пасажирів міської електрички), а саме: зайві пересадки (це забирає час та на Дарниці не зручно. Не вірите, можете піти подивитись або спробувати, особливо з “кравчучками”), зайва оплата, крім того подвійна (раніше просто платили за приміську електричку). Незручно їхати на роботу до Києва. Дуже багато мешканців передмістя працює біля Київ-Московського та Протасового-Яру, а там взагалі нічого не зупиняється. Також з появою міської електрички зменшились кількість вагонів у приміських електропоїздах. Раніше було 10 та 8, а зараз 6. І дуже важко їхати по дві години доводиться стояти у тамбурі вагону. А на деяких платформах взагалі неможливо сісти. Крім того міська електричка возить вітер. Не вірите – підіть подивіться. Наприклад, на Видубичах завжди пусті вагони міської електрички. На міську електричку витрачаються бюджетні кошти, кошти Київської громади. Хоча Вам, напевно, байдуже, бо Вас громада Києва не обирала. Враховуючи вищевикладене, пропоную:
1. Ліквідувати міську електричку як збитковий та непотрібний транспорт.
2. Вівільнені вагони повернути на приміські електроперевезення, а саме збільшити кількість вагонів у приміських електричках до 8-10.
3. Відновити рух приміських електропоїздів через Київ-Пасажирський та Київ-Петрівку, оскільки через Київ-Пасажирський ходить удвічі менше приміських електричок, а через Київ-Петрівку приміські електрички не ходять зовсім.
4. Приміські електропоїзди можуть виконувати функцію міської електрички. Просто треба тариф по Києву зробити не 5 гривень, а 2 чи 1,7. А також трохи збільшити кількість приміських електричок через Київ-Петрівку, що автоматично призведе до збільшення кількості електричок на приміських напрямках, бо є такі пропозиції.
5. Вівільнені кошти, які з’являться після припнення фінансування цього виду транспорту можна направити на більш нагальні речі (наприклад: будівництво метро).
Якщо так зробити, то думаю, що всі будуть задоволені.
І взагалі, з громадою треба радитись з таких питань.
І ще одне. Ходять слухи, що на час Євро-2012 взагалі хочуть прибрати приміські електрички з Києва. Це буде одним із злочинних рішень теперішньої влади, що порушує права громадян. Напевно, вигляд приміських електропоїздів заважає бачити “покращення життя вже сьогодні”. А також, що з Києва зникли овочі та фрукти, які возять на продаж із сусідніх сіл. Натомість, щоб кияни ходили до супермаркетів, де продається єгипетська картопля та китайський часник.
Ще пропоную зняти з вікон дверей вагонів метро схему руху метро. Оскільки вона виглядає негарно та з платформ не видно чи виходять люди з вагонів. Або зробіть ці схеми прозорими.
27.03.2012
Рена Назарова |
Пане Сергію, усі ці пропозиції та питання ми озвучимо представникам міської влади безпосередньо під час ефіру, присвяченому підготовці та проведенню Євро-2012 у столиці. Слідкуйте за появою цієї теми на нашому сайті. |