незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні3 846
З початку місяця42 085
За 2012 рік505 519
За весь час2 314 831

У цьому розділі

Місія сайту
ЗМІ про нас

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві
друкувати надіслати

Столична організація перевізників-роботодавців звинувачує «Київпастранс» у занепаді громадського транспорту

Саме КП «Київпастранс» відповідальний за занепад громадського транспорту в Києві. Таку думку в ефірі ток-НЕшоу «Київський форум» висловив голова Київської організації перевізників-роботодавців «Столиця» Валерій ЛИПЕЦЬКИЙ.

«У 1991 році на маршрути міста Києва в загальному режимі (тоді маршрутного таксі ще не було) виходило 1240 автобусів, сьогодні – менше трьохсот. Працювало 850 тролейбусів, сьогодні – менше 300, 550 вагонів трамвайних, сьогодні – менше 300», – зазначив В.ЛИПЕЦЬКИЙ.

За словами представника перевізників, нішу, що утворилася зі скороченням регулярного громадського транспорту, зайняли близько 2500 маршрутних таксі.

«І третя частина маршруток міста Києва – це працює «Київпастранс», – зазначив В.ЛИПЕЦЬКИЙ. – Притому працює чим – більш як 300 автобусів великої місткості, які повинні працювати в звичайному режимі на автобусних маршрутах».
У свою чергу перший заступник начальника Головного управління транспорту та зв’язку КМДА Іван ШПИЛЬОВИЙ підтвердив наміри столичної влади з часом відмовитися від маршрутних таксі і розвивати регулярний громадський транспорт великої та надвеликої місткості.

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

«Немає жодної європейської країни, де працюють маршрутні таксомотори в центрі столиці. На сьогоднішній день ми надаємо пріоритет розвитку громадського транспорту великої і надвеликої місткості», – зазначив чиновник в ефірі «Київського форуму».

Він також запропонував приватним перевізникам не опиратися змінам, а «на тендерній основі отримати право на роботу на регулярних маршрутах, і працювати в тому режимі, в якому зараз працює «Київпастранс».

Однак, на запитання учасників «Київського форуму» про те, коли був проведений останній такий тендер, І.ШПИЛЬОВИЙ відповів, що «давно».

«Це пов’язано з тим, що на сьогодні проводиться робота з оптимізації маршрутної мережі та обстеження пасажиропотоків. В результаті якого буде прийнято відповідне рішення щодо доцільності наявності автобусів великої і надвеликої місткості або тих чи інших маршрутів», – наголосив чиновник.

Нагадаємо, 22 вересня 2011 року голова Київської міської державної адміністрації Олександр ПОПОВ пообіцяв упродовж наступних восьми місяців збільшити автобусний парк столиці на 70 % і наполовину оновити тролейбусний парк. Згідно з умовами контракту з ЄБРР, до кінця року КП «Київпастранс» отримає 33 нових автобуси і 20 тролейбусів європейського зразка.

Загалом, за словами О.ПОПОВА, місто до літа 2012 року закупить 185 автобусів і 202 тролейбуси.

УНІАН


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (+1, голосів 1)   переглядів сторінки 70  

Також по темі

Київська влада відхрестилася від буклетів із повідомленнями про секс-послуги
Найдено решение, как остановить референдум Попова
В общественном транспорте Киева вводят талоны советского образца. Фото
На двох вулицях Києва введуть обмеження руху транспорту
У Києві відновлено роботу тролейбусного маршруту №21
 
0 коментарів 0

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

робота охранник в Днепропетровске, прогнозы на теннис, Незваные гости, плацебо, Фольксваген Пассат

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.