незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні3 846
З початку місяця42 085
За 2012 рік505 519
За весь час2 314 831

У цьому розділі

Місія сайту
ЗМІ про нас

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві
друкувати надіслати

Центр Києва пропонують закрити для автомобілів

Громадськість пропонує владі заборонити в’їзд приватних автомобілів у центр Києва. Про це УНІАН повідомив головний координатор громадянської кампанії «Форум порятунку Києва» Віталій Черняховський.

За його словами, таку пропозицію висловила голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко в ефірі ток-НЕшоу «Київський форум».

На її думку, запропонована до розгляду Стратегія розвитку Києва до 2025 року є «автомобілецентричною». «Незважаючи на те, що пріоритетом визначено розвиток громадського транспорту, Стратегія все одно буде автомобілецентричною. А це нівелює бажання більшості киян», – вважає Бондаренко.

Щоб змінити цю ситуацію, Асоціація велосипедистів Києва розробила власні пропозиції. Зокрема, обмежити користування приватними автомобілями у місті, а саме, в’їзд приватних автомобілів у центр міста. «Також заборонити парковки на тротуарах, в інших місцях, які передбачені для людей, побудувати уловлюючі паркінги біля кінцевих станцій метро та в ключових місцях, бо на даний момент Стратегією передбачено тільки 3000 машино-місць. Обмежити швидкість машин в місті до 50 км на годину та до 30 км на годину на дорогах у житлових районах», – наголосила Бондаренко.

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

Черняховський заявив, що основною причиною кризової транспортної ситуації у Києві є хижацька забудова міста.

«Ущільнювальна забудова призводить до двох основних наслідків – це збільшення щільності населення та збільшення щільності автомобілів», – наголосив громадський діяч.

За інформацією Черняховського, у Києві вже більш як 1,5 мільйона автомобілів: «Це більше одного мільйона машин киян і більше 500 тисяч – жителів інших міст, які, хоча і не зареєстровані у Києві, але де-факто постійно знаходяться тут».

«Мені бачиться, що при таких темпах забудови, коли продовжують забудовуватися двори, сквери, парки, будь-які ніші, простори, Київ стане, як Москва – весь стоятиме у «пробках», – зазначив Черняховський.

УНІАН


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 37  

Також по темі

У Києві презентували трофей Євро-2012
Бомжів на час Евро-2012 залишать у Києві
Земля возле Софии Киевской оказалась в частных руках. Видео
Київська влада відхрестилася від буклетів із повідомленнями про секс-послуги
Врачи рекомендуют жителям Киева не начинать пляжный сезон
 
0 коментарів 0

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

образец резюме на работу, недвижимость украина прогноз, фильм от 180 и выше, новинки клубной музыки бесплатно, Хундай Украина

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.