Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
З наступного місяця на столичні маршрути додатково випустять 73 нових автобуси і 31 тролейбус, що призведе до зменшення інтервалів руху. Прогнозовано, 10% маршруток не витримають конкуренції з комфортним комунальним транспортом, який пристосований для потреб інвалідів та має поліпшену систему вентиляції, пише прес-служба мерії.
Нові автобуси також обладнані двигунами Euro-3, що мінімізують викиди шкідливих речовин у повітря.
Як відомо, «Київпастранс» придбав цей транспорт за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Крім того, 15 лютого підприємство уклало угоду з заводом Акціонерної компанії «Богдан Моторс» на закупівлю ще 77 тролейбусів довжиною понад 18,7 метра за 284,9 мільйона гривень. Вони будуть готові у травні – до Євро-2012. А загалом цьогоріч у місті мають випустити на лінії 400–450 нових автобусів і тролейбусів.
Водночас у маршрутників почалися непрості часи. Тісні мікроавтобуси добряче набридли киянам і створюють затори на дорогах. Більш того, часто приватні перевізники працюють нелегально, не дбають про безпеку пасажирів і регулярно потрапляють у ДТП. Тож влада вирішила боротися з ними не лише перевірками, а й іншими адміністративними та ринковими методами. Так, у мерії змінюють правила конкурсного відбору перевізників, які працюватимуть на пасажирських маршрутах міста. Ліцензії отримають лише компанії, весь автопарк яких може вмістити півтори тисячі людей. При цьому перевагу надаватимуть тим, у кого автобуси більші й комфортніші. Тобто у маршрутників немає шансів, щоб конкурувати з таким гігантом, як «Київпастранс», коли йдеться про великі магістралі. Швидше за все, їм дістануться лише ті напрями, де важко проїхати габаритному пасажирському транспорту.
Про це також пишуть:
“Коментарі. Київ”: Мерія запевняє, що кияни менше чекатимуть транспорт на зупинках.