| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
3250Три района Киева оставят без горячей воды
2049Метро на Троещину возьмет Киев в кольцо
1896В «Борисполе» туристам раздают буклеты с пикантным содержанием
1689В общественном туалете Киева на голову беременной женщине обрушился потолок
1453М’ясо, овочі та фрукти можна буде купити за зниженими цінами. Адреси
1359У Києві продаватимуть продукти за зниженими цінами
1318На День Победы в общественном транспорте Киева будет бесплатный проезд
1272У Києві відновлено роботу тролейбусного маршруту №21
1254У Києві День Перемоги відсвяткують піснями. Програма святкування
1236

З наступного місяця на столичні маршрути додатково випустять 73 нових автобуси і 31 тролейбус, що призведе до зменшення інтервалів руху. Прогнозовано, 10% маршруток не витримають конкуренції з комфортним комунальним транспортом, який пристосований для потреб інвалідів та має поліпшену систему вентиляції, пише прес-служба мерії.
Нові автобуси також обладнані двигунами Euro-3, що мінімізують викиди шкідливих речовин у повітря.
Як відомо, «Київпастранс» придбав цей транспорт за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Крім того, 15 лютого підприємство уклало угоду з заводом Акціонерної компанії «Богдан Моторс» на закупівлю ще 77 тролейбусів довжиною понад 18,7 метра за 284,9 мільйона гривень. Вони будуть готові у травні – до Євро-2012. А загалом цьогоріч у місті мають випустити на лінії 400–450 нових автобусів і тролейбусів.
Водночас у маршрутників почалися непрості часи. Тісні мікроавтобуси добряче набридли киянам і створюють затори на дорогах. Більш того, часто приватні перевізники працюють нелегально, не дбають про безпеку пасажирів і регулярно потрапляють у ДТП. Тож влада вирішила боротися з ними не лише перевірками, а й іншими адміністративними та ринковими методами. Так, у мерії змінюють правила конкурсного відбору перевізників, які працюватимуть на пасажирських маршрутах міста. Ліцензії отримають лише компанії, весь автопарк яких може вмістити півтори тисячі людей. При цьому перевагу надаватимуть тим, у кого автобуси більші й комфортніші. Тобто у маршрутників немає шансів, щоб конкурувати з таким гігантом, як «Київпастранс», коли йдеться про великі магістралі. Швидше за все, їм дістануться лише ті напрями, де важко проїхати габаритному пасажирському транспорту.
Про це також пишуть:
“Коментарі. Київ”: Мерія запевняє, що кияни менше чекатимуть транспорт на зупинках.
247