Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
У вівторок, 8 травня, відновив свою роботу тролейбусний маршрут №21 «Кадетський гай – вул. Дегтярівська». Зокрема, на центральні маршрути міста вийшли ще 50 одиниць нового транспорту: 14 тролейбусів і 36 автобусів, придбаних на кошти кредиту ЄБРР.
Частиною новеньких одиниць рухомого складу вже сьогодні оновили тролейбусні маршрути №16 «Майдан Незалежності – вулиця Щусєва» та №38 «Музей історії Великої Вітчизняної війни – ст. метро «Видубичі». Іншу частину тролейбусів додатково направили на тролейбусний маршрут №5 «Площа Льва Толстого – вулиця Білицька».
Нові автобуси спрямували на автобусні маршрути №9 «Вулиця Булгакова – станція метро «Лук’янівська»; №48 «Станція метро «Лівобережна» – готель «Славутич»; №64 «Станція метро «Славутич» – садове товариство «Вишеньки»; №97 «Станція метро «Святошин» – масив Новобіличі».
Також збільшено кількість рухомого складу автобусного маршруту №30 «Станція метро «Академмістечко» – санаторій «Лісова галявина». Це дало змогу внести зміни у маршрут та організувати перевезення пасажирів із заїздом через вул. Селянську, що дасть змогу забезпечити автобусним зв’язком майже всю територію Пущі-Водиці.
“Київський форум” нагадує, що у зв’язку із святкуванням Дня Перемоги 9 травня буде перекрито рух усіх видів транспорту у центрі Києва.
Тому що Богдани відносяться до приватних підприємців і на справді не мають відношення до маршруту тролейбусів чи автобусів. От коли кількість тролейбусів і автобусів буде достатня для Києва, усі ці Богдани вимруть, тому що будуть не рентабельні. А автомобілі..якщо уся маса київлян пересяде на автомобілі (3 млн), тоді проїхати стане взагалі не можливо. Треба розивати нормальний громадський транспорт, так як це роблять у розвинених країнах.
Почему с введением новых автобусов и троллейбусов не снимают с маршрутов богданы? Скоро на автомобиле вообще проехать будет невозможно! А основная масса киевлян ездят именно на автомобилях – может пора уже и о нас подумать?
Більшість киян їздить поки що як раз громадським транспортом, а не на приватних автівках. Маршрутки ж зарекомендували себе більш надійним, спритним транспортом, аніж неповороткі, незграбні тролейбуси і автобуси, яких частенько доводиться досить довго чекати.
Надо бы выделить следующее “основная масса приезжих киевлян…” и далее по тексту.
“Приезжий киевлянин” в Киеве это как? Смешно звучит) Я так понимаю, что житель Киева – это киевлянин, а если еще в как минимум в 3-м поколении, то это уже “коренной” получается. Но “коренных” на пальцах пересчитать можно и они в основном пешком ходят, че им ездить то? На работу не надо, квартиры бабушек помогают, а в магазин и погулять можно и ногами)
маршрутки – “надійний транспорт”?? мабуть тому я регулярно бачу маршрутки, які лідве заводяться, кузов гнилий ітп))
двоє написали, і обидва – якусь маячню))
1 – автомобілів в Києві близько двох мільонів, тож вони не основний вид транспорту.
2 – начорта потрібна та “спритність” маршруток?? щоб вилазити в третій ряд з узбіччя, підрізаючи два ряди? громадському транспорту необхідна місткість і регулярний графік, ТОЧКА. спритність тут ні до чого, виграшу в часі майже не дає.
Если в Киеве 2 млн. авто, а жителей 3 млн, то вывод напрашивается, что именно на автомобилях ездит большинство)
в Киеве 3 миллиона жителей? это данные за 1955-й год?