Чорний список / Білий список |
Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
У Києві водії скаржаться на відеоборди з рекламними роликами, яких на столичних дорогах стає все більше. Автолюбителі зазначають, що в темряві яскраве світло і миготливі картинки відволікають, засліплюють і ледь не приводять до ДТП.
А на автофорумах це стало однією з топ-тем, , повідомляє “Сегодня”.
“Була яскрава картинка, потім темна, потім знову яскрава, і в цей момент переді мною з’явилася маршрутка. Я дивом не в’їхав в неї”, – розповів киянин Сергій, який ледве не потрапив у ДТП на перехресті вулиць Теліги та Ольжича.
Юристи говорять, що якщо відеоборди створюють реальну загрозу, їх за законом повинні демонтувати.
“Є закон України, який говорить про те, що освітлення зовнішньої реклами не повинно сліпити водіїв і вікна квартир. Якщо водіїв це сліпить – безумовно, це порушення закону. Порушує його оператор, а також контролюючі органи, які погоджували установку. Водії повинні написати скаргу в ДАІ, управління благоустрою або в КП
“Київреклама”. Власник повинен або знизити контраст, або перенести щит”, – пояснив юрист Любомир Дроздовський.
Рекламісти стверджують, що скарг до них на відеоборди не надходило.
“Відеоборди – дорогі конструкції, потрібно багато дозвільної документації, тому власники намагаються при установці прорахувати всі необхідні норми. До речі, не зареєстровано жодного факту ДТП, причиною якого став борд”, – запевнив голова асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.
В той же час, у чиновників інша інформація.
“В кол-центр КМДА за тиждень надходять десятки скарг від водіїв і мешканців будинків на завищену яскравість екрану. Дозволи на 27 екранів давало наше управління з реклами вже давно, дозволи на інші погоджували різні дорожні служби, причому найчастіше яскравість оцінювали на око, адже жорстких вимог щодо встановлення екранів немає”, – розповів директор КП “Київреклама” Костянтин Бардаш.
Водночас у ДАІ попросили водіїв, які помітили потенційно “аварійний” екран, звертатися до них.