Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
У столичному метро небезпечно їздити, передусім через високу загрозу пожеж, до яких підземка просто не готова. Міністр надзвичайних ситуацій Віктор Балога звернувся з листом до уряду з проханням зобов’язати адміністрацію Київського метрополітену терміново посилити заходи безпеки, повідомляє прес-служба відомства.
«Міністерство надзвичайних ситуацій стурбоване станом забезпечення пожежної та техногенної безпеки на об’єктах Київського метрополітену та готовності підприємства реагувати на можливі надзвичайні ситуації. Особливу тривогу викликає стан підземних споруд метрополітену, підтвердженням чого є пожежа, що сталася 14 березня на платформі станції метро “Осокорки”», – йдеться в листі.
За словами Балоги, на підприємстві не виділяються належні кошти на убезпечення кабельних мереж від вогню та модернізацію систем автоматичного захисту й видалення диму з тунелів і стацій.
Крім того, метрополітен не обладнаний приладами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей. А самим працівникам метрополітену бракує засобів хімічного захисту.
Тому Міністерство надзвичайних ситуацій пропонує уряду зобов’язати підприємство невідкладно забезпечити протипожежний стан усіх об’єктів. Крім того, Балога попросив дати доручення Міністерству інфраструктури змінити державні будівельні норми та зробити обов’язковим обладнання платформ і тунелів метрополітену системами автоматичної пожежної сигналізації, раннього виявлення надзвичайних ситуацій та запровадити вимогу використовувати в метро тільки світильники, виготовлені з незаймистих матеріалів.
Нагадаємо, що саме через коротке замикання електропроводки й займання лампи 14 березня сталася масштабна пожежа на «Осокорках», в якій, за словами очевидців, станція вигоріла дотла – залишилися лише скелети лавочок. Але це тільки найбільш кричущий випадок. За останні роки полум’я не раз з’являлося у столичному метро. 4 вересня 2009 року – у високовольтному ящику на «Либідській», а торік 27 вересня – у вагоні поїзда. Однак тоді не було значних збитків: вогонь гасили за кілька хвилин.
Інші нештатні ситуації і затримки на коліях столичного метро трапляються ще частіше. Так, 23 лютого, на цій самій гілці, на сусідньому перегоні між станціями «Видубичі» та «Славутич», аж на 3 години зупинилися поїзди. Причиною надзвичайної події стало закорочення колійної електромережі через підвищену вологість повітря. Уранці 27 лютого і 1 березня через несправність поїзда по 7 хвилин стояли, відповідно, «червона» та «зелена» гілки.
Кілька серйозних неполадок на лініях підземки сталося й торік. Тоді в пресі з’явилися публікації, що 187 вагонів, які курсують у київському метро, вичерпали свій ресурс і можуть зламатися будь-якої миті.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: МНС: Їздити у метро не зовсім безпечно.
Gazeta.ua: Київський метрополітен небезпечний для пасажирів – МНС.