Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Столична влада підніме ціни на розміщення білбордів, лайтпостерів та інших рекламних конструкцій, а також впорядкує їх розміщення, повідомляє прес-служба КМДА.
Уже з 1 березня тарифи для операторів зовнішньої реклами зростуть у середньому на 20–25%.
«Рекламні компанії кожен рік збільшують плату для своїх клієнтів на величину медіаінфляції. Натомість київська влада у 2009 році суттєво зменшила тарифи для операторів і три роки не корегувала їх. Плату за місця необхідно привести до ринкових реалій», – пояснив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.
Крім того, згідно з проектом Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві, в адміністративному центрі міста, у буферних територіях архітектурно-історичних заповідників, ландшафтних парках і навколо пам’яток архітектури та об’єктів культурної спадщини ЮНЕСКО взагалі заборонять рекламні конструкції понад 2,16 м2. А загалом за форматом рекламних засобів столицю поділять на 4 зони: чим ближче до околиць – тим масштабнішими можуть бути постери.
Як відомо, цієї весни Київська міська держадміністрація та оператори зовнішньої реклами підписали меморандум про порозуміння заради оптимізації розміщення рекламних об’єктів та формування естетичного вигляду міста. Тоді й домовилися чітко обмежити формат білбордів та постерів. Більше того, рекламні щити на окремих вулицях планують оформити в єдиному стилі, відповідно до європейських стандартів.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: З березня реклама подорожчає на 20%.
“Коментарі. Київ”: Мерія буде стягувати з реклами в Києві на 20% більше грошей.
Нужно чтобы с улиц Киева исчезли не только билборды, но и все киоски. От них только мусор и вред здоровью киевлян. До сих пор не убрали сигареты и пиво, это просто позор для киевской власти.