незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні20
З початку місяця3 484
За 2012 рік466 987
За весь час2 276 299

У цьому розділі

Експертні блоги
Експерти
Реєстрація блогера

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Експертні блоги

22.11.2011
друкувати надіслати
Євген Янчевський
Директор системи пошуку лікаря MEDUKR.com.

Транспортные маршруты Киева: насколько они оптимальны?

Думаю, в каждом районе Киева есть удобные маршруты, но обслуживающие их парки и компании, исходя из своих коммерческих интересов, не всегда соблюдает оговоренный с городской администрацией график движения.

Иногда, и это вполне объективно, мешают банальные городские пробки, но зачастую все сводится к коммерческой “целесообразности” подписанного, узаконенного трафика движения. Есть маршруты, которые в основе своей немного отличаются только по конечным точкам (№45 и №445 на Левом берегу), а есть и “подзабытые” и потому “невыгодные”, например аватобусный маршрут №100, обслуживаемый КП “Киевпасстранс” (автобусный парк №6) ул. Полярная – ул. И.Микитенко (или промузел “Оболонь”). Он работает исключительно в будни с 05:50 до 22:47, интервал – 28-40 мин. Ну, если интервал увеличить раза в два, то согласен: иногда можно увидеть транспорт. Протяженность маршрута почти 16 км, чтобы его проехать нужно около 45 минут. Кстати, на Микитенко маршрут заканчивается аккурат около строительного гипермаркета “Эпицентр”, так же проходит он и около рынка “Троещина”. Вроде бы очень неплохой маршрут, однако, из-за длительности ожидания очередного автобуса, киевляне зачастую пользуются двумя-тремя другими маршрутами.

На мой взгляд служба городского транспорта, которая как раз и должна заниматься логистикой пассажирского потока, тоже несколько “коммерциализировалась” и оптимизацией маршрутов практически не занимается. Возможно, в связи с кризисом банально не хватает средств. Но и налоги вроде как на транспорт увеличены, а неоптимизированный городской транспорт – это лишние выбросы в атмосферу, в том числе из-за пробок. И усталость самих водителей, а следовательно, увеличение количества аварий. И многое другое. Может быть органы самоорганизации киевлян смогут сдвинуть дело с мертвой точки?

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 76  

Також по темі

У Києві зміниться маршрут громадського транспорту
В Киеве для футбольних фанов временно введут бесплатный проезд
У Києві на 5 днів перекриють проспект Бажана
У столиці з'являться окремі смуги для громадського транспорту
Жителям Києва пообещали две новые ветки метро
 
2 коментарі 2

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • Возможно, с точки зрения жителей Оболони вы и правы, а вот с точки зрения Воскресенки оптимизацией пассажиропотока, на мой взгляд, давно никто не занимался. Самый простой аргумент – это попасть в часы утреннего пика на ряд остановок начиная с остановки “Керченская площадь” в сторону станции метро “Дарница” и остановки “Десткий сад” (ул.Кибальчича”) в сторону станции метро “Троещина”. Вечером – от станции метро “Петровка” направлении “Воскресенка”. Маршруты автобуса 100,троллейбуса 29, маршруток 476, 105, 106, те, которые уходят после остановки “Массив Радужный” в сторону бул.Перова и дальше по Воскресенке.

  • Дмитро коментує:

    Щодо 100 автобуса, то, вважаю, він не може стати маршрутом, який формує сталий пасажиропотік. Мешканцям Оболоні, мабуть, зручніше їздити до Епіцентру на Кільцевій, до якої з Мінської ходить безкоштовна розвозка за передбачуваним розкладом, або ходити в “Леруа Мерлен”. Від Троєщинського ринку “сотка” також далеченько.
    Проте, скажімо, оптимізацію тролейбусних маршрутів варто було б зробити, зокрема:
    1. З використанням існуючої мережі:
    - Продовжити маршрут 22 до ст. “Петрівка” – погляньте на заповнення маршрутки 213, що ходить цим маршрутом;
    - Продовжити маршрут 16 до Інтернаціональної пл. (або до Туполєва, перевівши 23 маршрут у піковий режим);
    - Продовжити маршрут 40 до метро “Палац Спорту” (можливо, і 12 також);
    - Продовжити маршрут 6 до Південного вокзалу, перевівши його на цілодобовий режим;
    - Продовжити маршрут 29 до метро “Дарниця” або Ленінградської пл. – звідти в бік “Петрівки” не ходить нічого;

    Також вважаю за доцільне побудувати кілька ліній задля подальшого розвитку мережі:
    - по вул. Сирецькій – з подовженням маршруту 19 до пл. Шевченка;
    - по Хрещатику – з відновленням маршруту 20;
    - по Саксаганського до пл. Перемоги – з відновленням маршруту 15 і подовженням його до Повітрофлотського мосту;
    - по вул. Райдужній та Черемшини, до ст. Троєщина – з введенням маршруту від вул Милославської;
    - по Кільцевій до Одеської пл. – з подовженням маршруту 39;
    - по Електриків – з введенням станції міської електрички “Оболонь” і подовженням маршруту 44;
    - по Харківському шосе до ст. Дарниця – з введенням маршруту від метро “Дарниця” та “Либідська”;
    - по пр. Гагаріна та вул. Братиславській – з введенням маршруту від метро “Либідська” до вул. Драйзера.

работа в днепропетровске, Пакьяо победил, программа сериалов, баста клипы, универсал Audi 

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.