Наступної весни з Києва до Львова запустять сучасний комфортабельний поїзд, який за 4,5 години промчить між приймаючими містами Євро-2012. Такою новиною порадував віце-прем’єр – міністр інфраструктури Борис Колесніков, пише Kievpress з посиланням на інтерв’ю урядовця газеті «Експрес».
«У 2012-му значні зміни на краще грядуть на українській залізниці. Приймаючі міста Євро-2012 отримають швидкісне сполучення. В цьому напрямі ми активно працюємо з південно-корейською компанією «Хюндай», у якої купили десять поїздів до єврочемпіонату. За рівнем комфорту й обслуговуванням нічого подібного в Україні сьогодні немає. Кращим буде не тільки комфорт, але й на саму подорож українці будуть витрачати менше часу. Уже з наступної весни львів’яни, наприклад, до Києва зможуть доїхати лише за 4,5 години», – запевнив Колесніков.
Нагадаємо, що зараз, згідно з рокладом Укрзалізниці, кияни їдуть до Львова удвічі довше – в середньому 9 годин.
До речі, чемпіонат Європи з футболу 2012 року, з 8 червня прийматимуть ще два українські міста – Харків і Донецьк, тому можна сподіватися поліпшення залізничного руху й на інших напрямках.
Утім, не все так райдужно із залізничним сполученням, як розповідає урядовець. Адже може скластися парадоксальна ситуація: залізницею до Льова можна буде діститися шидше, ніж в передмістя Києва, бо на приміських маршрутах цьогоріч познімали чи не третину поїздів – і в розкладах вже зяють кількагодинні «дірки». А що – фани Євро навряд чи захочуть поїхати в Бучу або у Фастів, на відміну від сотень тисяч мешканців області, які працюють у Києві й щодня годинами маринуються в набитих вагонах. Докладніше про ситуацію з приміським залізничним сполученням – читайте у журналістському блозі.
Про це також пишуть:
“Сегодня”: Из Киева до Львова доедем за 4,5 часа.
Уже научно доказано, что поезда Хюндай не ходят по нашим рельсам. Постоянно что-нибуть ломается от вибрации. А закупка данных поездов сулит неплохую комиссию в виде денежного вознаграждения (отката) министру Колесникову. Вот такая правда жизни.
Рельсы готовы….пролетит Хюндай, на колию высыпают монтёры и 3 часа быстро поддштопывают, подбивают, подравнивают до следущего поезда… а через переезды – НЕОХРАНЯЕМЫЕ – на 160 км/час – просто сказка будет! Хюндай не тока по рельсам, он по воздуху летать сможет после поцелуя с коровой или маршруткой. А кривые? А мосты? Ну Колесникову видней, он же тоже профффессорр.
Если не ошибаюсь то приблизительно с такой скоростью едет экспресс Киев-Москва.
Поедут иностранцы или нет – это еще вопрос, а вот электрички сняли и укоротили – вот ПРОБЛЕМА! Даже в субботу днем уехать из ст.Корчи не реально! ДОСТАЛИ уже с этим евро. Когда о своих людях думать будем? Все ПРОГИБАЕМСЯ или деньги моем! Зачем нам эта скорость за НАШИ ДЕНЬГИ и НЕУДОБСТВА?
Расстояние между Киевом и Львовом-550км, ну пусть по кривой юудет 700, при скорости в 150 км/ч, вполне выполнимо, я думаю что наши рельсы должны вполне выдеожать такую скорость.
я думаю что без новых рельс не обойтись ,а это еще года 2
Простите, а рельсы готовы к таким скоростям?