Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Учора ввечері на розі вулиць Дорогожицька і Теліги маршрутка №227 на смерть збила жінку, яка переходила дорогу під час зеленого сигналу світлофора, сповіщає газета «Сегодня».
Водночас мікроавтобус рухався на червоне світло – водій не міг зупинитися на зебрі через несправні гальма. За словами очевидців, маршрутка промчала ще 200–300 метрів після ДТП. У салоні людей не було, бо шофер якраз прямував на ремонт. Перед цим він самостійно намагався полагодити машину, однак не зміг і поїхав без галм. Причини цього фатального рішення з’ясує слідство.
До речі, правоохоронці констатують кричущу недисциплінованість столичних перевізників і водіїв громадського транспорту. За даними Державтоінспекції, вони порушують правила 130 разів на добу. Зокрема, по київсьих вулицях їздять близько 2500 технічно несправних маршруток, а це кожна п’ята машина. Тому й не дивно, що торік ДТП з участю громадського транспорту траплялися раз на 3 дні. Так, 19 червня 2011 року під колесами маршрутки на вул. Вишгородській загинув 25-річний хлопць, який також переходив дорогу по зебрі.
Про це також пишуть:
“В городе”: Жуткое ДТП на Дорогожицкой – маршрутка без тормозов убила женщину.
УЖАС! как так можно поступать с людьми! на ком лежит ответственность эти жлобы на дрогах как у себя дома а это долбаное правительство опять непричём проехался хоть один в маршрутке или перешёл дорогу перед ней
Вот это конь, я в шоке! как можно таких идиотов за руль автобусов сажать?! Надо проверить на адекватность этого полудурка водителя и его босса. Забрать лицензию нах!
Цей випадок ще одне підвердження того, що тупість людей нажаль є невичерпною.
Когда эти долбаные маршрутки уберут с улиц Киева
Вопрос не в маршрутках, а в человеческом факторе!!! Государственный транспорт еще в худшем состоянии, чем маршрутки, но водители более дисциплинированные!!! На маршрутках работают БАРЫГИ, а не водители профессионалы (в голове как заработать больше денег,а о том что в салоне находятся люди, а не дрова, забывают напрочь). И при выезде на линию не проходят медосмотр и не проверяют тех.состояние автобусов.