Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Столичні власті планують змінити правила конкурсного відбору перевізників, які працюватимуть на пасажирських маршрутах міста. Ліцензії отримають лише компанії, весь автопарк яких може вмістити півтори тисячі людей. При цьому перевагу надаватимуть тим, у кого автобуси більші й комфортніші. Про це пише газета «Сегодня» з посиланням на відповідний проект рішення Київради.
Громадське обговорення документа триватиме до 10 січня. Якщо після цього його ухвалять столичні обранці – то багатьом приватним перевізникам доведеться піти з ринку. Адже вони не мають достатньо великого автопарку, а орендовані автобуси не будуть враховуватися під час конкурсного розподілу маршрутів. При цьому одна з машин має бути обов’язково обладнана для людей з обмеженими можливостями.
«Ми приводимо ситуацію в Києві у відповідність до законодавства. Можна сказати, що вимоги до перевізника стають вище й жорсткіше», – сказав начальник Головного управління транспорту та зв`язку Євген Водовозов.
Голова профільної комісії Київради Дмитро Олійник також погоджуються, що якість обслуговування пасажирів має підвищитися, однак зауважує небезпеку штучного витіснення маршруток на користь «Київпастрансу», у якого найбільший автобусний автопарк. Не дивно, що на цьому наголошує й голова Асоціації приватних перевізників Валерій Липецький, який спрогнозував, що «Київпастранс» виграє всі маршрути, адже отримає до Євро-2012 величезну кількість нового транспорту.
«Зрозуміло, що конкурс на отримання маршруту ми вже не виграємо, у нас близько 10 машин, половина з яких в оренді. Доведеться просто закриватися. Причому все це станеться вже дуже скоро», – анонімно поскаржився представник одного з перевізників.
Щоправда, всі приватники не підуть з ринку. Зможуть вижити ті, хто раніше почав купувати великі автобуси, не чекаючи поки зміняться правила. Та й маршрутки повністю не зникнуть – вони обслуговуватимуть ті напрямки, де важко проїхати габаритному пасажирському транспорту.
Нагадаємо, що до Євро-2012 столична влада планує закупити 202 тролейбуси і 185 автобусів, таким чином міський автопарк збільшиться вдвічі. При цьому ціни підвищувати не будуть.
Як відомо, наприкінці 90-х – початку 2000-х, коли в Києві не вистачало муніципального транспорту, мобільні мікроавтобуси «Богдани» врятували галузь пасажирських перевезень міста. Однак зараз вони неактуальні на великих магістралях столиці й особливо в середмісті, бо створюють затори.
Про це також пишуть:
“Коментарі. Київ”: Попов розчищає вулиці Києва від маршруток.
Все це дуже чудово – нові, великі та комфортні автобуси… але в час “ПІК” на великих автобусах по заторах їздити зовсім не швидко!!!