незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні5 792
З початку місяця97 405
За 2012 рік202 568
За весь час2 011 880

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти
Допоможіть придбати сепаратор крові для дитячого відділення Київського міського клінічного онкоцентру!
Проект «Фрезеніус»

Опитування

Хто такі догхантери (люди, що знищують безпритульних собак)?

  • нелюди, які сьогодні стріляють тварин, а завтра – людей (37%, голосів: 161)
  • закомплексовані підлітки, які зганяють свої проблеми на тваринах (8%, голосів: 33)
  • психічно хворі люди, небезпечні для суспільства (21%, голосів: 92)
  • месники за покусаних родичів (7%, голосів: 32)
  • санітари міста (18%, голосів: 79)
  • герої, що знищують загрозу для киян (7%, голосів: 31)
  • мисливці, що не доїхали до лісу (2%, голосів: 12)

Всього проголосувало: 440

Завантаження ... Завантаження ...


Популярні новини

Водна «Формула-1» накрила хвилею азарту 18 команд і 80 тисяч глядачів (ФОТО)  4406
Погода грозить киянам «сезоном дощів»  4186
Черновецький позбувся опального зятя  3841
На проспекті Науки бетономішалка розчавила «Тойоту» разом з водієм (ФОТО)  3831
Приїжджих автомобілістів попросять змінити колеса  3567
Четверо «патріотів» хотіли підірвати Януковича на День Незалежності?  3494
Наступного року – три станції метро на Троєщину  3421
Затриманий гітарист «Грін Грея» розповість про зірок шоу-бізу, погрязлих у наркоті  3371
На Воровського некерований «МАЗ» влетів у будинок (ФОТО)  3099
Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?  2860

Новини

24.06.2011 17:46
друкувати надіслати

Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?

Київському метро гостро бракує ресурсів для відновлення технічного складу. Причина – низький тариф на перевезення пасажирів, заявив начальник столичної підземки Володимир Федоренко, повідомляє сайт метрополітену.

«Наше підприємство вже тривалий час працює в умовах, коли доходи від перевезень фактично покривають трохи більше половини нормативних потреб, коли тариф на перевезення встановлено нижче рівня, передбаченого державними нормативними документами», – сказав директор метрополітену.

Він також поскаржився, що колектив підприємства змушений перевозити безкоштовно 30% пільгових категорій пасажирів, за що йому компенсується менше половини затрат і за заниженим тарифом.

За його словами, двох гривень не достатньо, щоб перевезти пасажира по ескалаторах та в поїздах. Мовляв, ремонт одного ескалатора коштує два мільйона гривень, а їх аж 119. Та й середня дальність поїздки потягами значна – 8,3 кілометра.

Свіжий ефір: Проблеми дитячої онкології в Україні: як врятувати життя?

«Водночас, необхідно ще забезпечити освітлення, вентиляцію, опалення згідно діючих норм, відкачування ґрунтових вод, супроводження інвалідів і т.д.», – додав Федоренко.

Керівник метрополітену визнав, що доходи його підприємства значні, але витрати – значно більші. Принагідно від зауважив, що всі ціни на оренду та розміщення реклами в метро встановлюються рішеннями Київської міської держадміністрації і вони суворо контролюються.

Крім того, Федоренко спростував чутки, що в метро експлуатуються технічно несправні вагони.

«На даний час Київським метрополітеном експлуатується 758 вагонів. Рік випуску найстаріших вагонів – 1964 і таких у метрополітені всього 3 вагони. 268 вагонів перевищили встановлений термін експлуатації – 31 рік, але всі вони пройшли технічне обстеження та експертизу», – пояснив начальник підземки.

Утім, відомо, що дедалі частіше столичне метро зупиняється через поломки рухомого складу. Зокрема, у вечірній час-пік 9 червня маже на 4 години було паралізовано рух на частині «синьої» лінії, бо вийшов з ладу поїзд. А зранку 23 травня, також у час пік, з тієї ж причини стала «зелена» гілка Тоді надзвичайну подію ліквідували значно швидше, але мало не пів-Києва спізнилося на роботу, потрапивши у величезне стовпотворіння. А днями в пресі з’явилася інформація, що 187 вагонів, які курсують у київському метро, вичерпали свій ресурс і можуть зламатися будь-якої миті.

Додамо, що голова КМДА Олександр Попов неодноразово запевняв, що найближчі півтора-два роки проїзд у столичній підземці не подорожчає.

Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: У метро натякають, що треба підняти вартість проїзду.
“Коментарі. Київ”: Киян очікує підвищення проїзду в метро.


Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (-8, голосів 8)   переглядів сторінки 2860  

Також по темі

У метро зупинилися потяги через знеструмлення
Молодик зняв штани й накинувся на дівчину просто у вагоні метро (ВІДЕО)
У Києві з-під землі агітують проти Бога (ФОТО)
Метро на Троєщину почнуть будувати за державні гроші
На метро «Харківська» загинув необережний пасажир
 
17 коментарів 17

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

  • дядя Коля, гість

    Метро муниципальный транспорт,и во всём мире он на дотации.Повышение тарифов проходило уже более 4-х раз.Зарплата работников метро не выростает.Чтобы жить лучше,и наполнять бюджет ,дайте людям работу,откройте фабрики и заводы расстреляйте хапуг которые здают их в аренду,верните честь и достоинство трудовому народу,снижайте цены а если ктото не хочет,значит он не хочет жить,прекратите спекуляцию на кошельках граждан.всё дорожает на200-300% а зарплаты на 40 гр от силы может хватит?

  • Кий, гість

    Комусь знадобилась “маленька” хатинка, досить ворюгам хапати. Метро їздить на український єлектроєнергії, а вона досить дешева.

  • Сердитый, гість

    Попов- отменный врун. Посчитать рекламу в метро- бабла хватит и на унитаз Яныку

  • Чацкий, гість

    Пригласить нормальный (не зависимый) аудит и все станет на свои места !!!!
    У пассажиров на лбу написано “лох”, сколько можно им лапшу вешать????

  • Я, справжній киянин

    “ремонт одного ескалатора коштує два мільйона гривень, а їх аж 119″
    По статистике за сутки услугами метрополитена пользуются 2,5- 3 млн человек, умножить на 2 грн. получаем 5-6 млн. грн. каждый день!!!! Или 2-3 отремонтированных эскалатора в день, то есть за два месяца можно отремонтировать все!!! А реклама? В метрополитене несколько коммерческих фирм, принадлежащих руководителям, через которые и прокачиваются деньги от рекламы! Вот и весь Вам расчет прибыли метро!!! Когда же нас перестанут держать за придурков? Когда же мы перестанем молчать? Даже белорусы и те бастуют не говоря о Китае, Греции и т.д. Украина просыпайся!!!!!!

  • Константин, гість

    Меньше надо воровать!
    Вначале говорили, что выручка маленькая, но после того как “влезли” инкассаторы начали рассказывать, что расходы большие. Нанять одну нормальную (честную) аудиторскую контору – те выяснят и куда выручка девается, и почему денег не хватает, и почему у обслуживающего персонала зарплаты одни, а у руководящего – другие, и сколько проезд стоить должен.

  • shadow, гість

    Сравните стоимость проезда в киевском метро и в московском. Киев – 2 грн., Москва – 26 руб. У них все для подвижного состава и самого метрополитена все российское, у нас тоже почти все российское. Пока не создадим свое производство для метрополитена, со своим подвижным составом и всем необходимым для тоннелей всегда будем в хвосте. А ведь свое производство для метро это и рабочие места.

  • Ололо, гість

    И про рекламу тоже молчат, ага

  • Ололо, гість

    У меня дежавю, или уже повышали плату за проезд в 4 раза?

  • В.Каменный, гість

    Там где воруют, всегда нехватает.

  • Ник, гість

    Очередное покращення от бандюковичей! Сколько можно! Уродов – на вилы!

    • влад, гість

      ты,придурок!Причем здесь Янык?Це ВОНА напрацювала!

      • Сердитый, гість

        Вона- это Черновецкий , который привел своей командой бабушек донецких к власти? Может кто не знает, что Ющик- лучший друг яныка

  • Андрей, гість

    Почему то не написано, что нужно оплачивать еще “работу” милиции, которая крышует торговлю на всей территории метрополитена. Уволить их на хрен – все равно толку никакого, только лишние затраты.

  • Ацтек, справжній киянин

    Надо анализировать пассажиропотоки. Я ежедневно вижу массы праздношатающихся, едущих (скорее всего) от ст. “Святошино” до “Лисовой”. Там эта “публика” выходит, сморкается, озирается и…назад в метро. И – опять в “Святошино”. Так ОНИ убивают время! Плату надо брать за километраж! Тогда в метро станет куда легче!

работа в киеве, погода у львові, смешные курьезы, программа телепередач интер, послушат музыку, машины

© 2012 ВГО “Київський форум”. Передрук авторських матеріалів можливий за умови посилання на текст оригіналу на веб-сайті www.kiev-forum.org.