Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Всього проголосувало: 440
Київському метро гостро бракує ресурсів для відновлення технічного складу. Причина – низький тариф на перевезення пасажирів, заявив начальник столичної підземки Володимир Федоренко, повідомляє сайт метрополітену.
«Наше підприємство вже тривалий час працює в умовах, коли доходи від перевезень фактично покривають трохи більше половини нормативних потреб, коли тариф на перевезення встановлено нижче рівня, передбаченого державними нормативними документами», – сказав директор метрополітену.
Він також поскаржився, що колектив підприємства змушений перевозити безкоштовно 30% пільгових категорій пасажирів, за що йому компенсується менше половини затрат і за заниженим тарифом.
За його словами, двох гривень не достатньо, щоб перевезти пасажира по ескалаторах та в поїздах. Мовляв, ремонт одного ескалатора коштує два мільйона гривень, а їх аж 119. Та й середня дальність поїздки потягами значна – 8,3 кілометра.
«Водночас, необхідно ще забезпечити освітлення, вентиляцію, опалення згідно діючих норм, відкачування ґрунтових вод, супроводження інвалідів і т.д.», – додав Федоренко.
Керівник метрополітену визнав, що доходи його підприємства значні, але витрати – значно більші. Принагідно від зауважив, що всі ціни на оренду та розміщення реклами в метро встановлюються рішеннями Київської міської держадміністрації і вони суворо контролюються.
Крім того, Федоренко спростував чутки, що в метро експлуатуються технічно несправні вагони.
«На даний час Київським метрополітеном експлуатується 758 вагонів. Рік випуску найстаріших вагонів – 1964 і таких у метрополітені всього 3 вагони. 268 вагонів перевищили встановлений термін експлуатації – 31 рік, але всі вони пройшли технічне обстеження та експертизу», – пояснив начальник підземки.
Утім, відомо, що дедалі частіше столичне метро зупиняється через поломки рухомого складу. Зокрема, у вечірній час-пік 9 червня маже на 4 години було паралізовано рух на частині «синьої» лінії, бо вийшов з ладу поїзд. А зранку 23 травня, також у час пік, з тієї ж причини стала «зелена» гілка Тоді надзвичайну подію ліквідували значно швидше, але мало не пів-Києва спізнилося на роботу, потрапивши у величезне стовпотворіння. А днями в пресі з’явилася інформація, що 187 вагонів, які курсують у київському метро, вичерпали свій ресурс і можуть зламатися будь-якої миті.
Додамо, що голова КМДА Олександр Попов неодноразово запевняв, що найближчі півтора-два роки проїзд у столичній підземці не подорожчає.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: У метро натякають, що треба підняти вартість проїзду.
“Коментарі. Київ”: Киян очікує підвищення проїзду в метро.
Метро муниципальный транспорт,и во всём мире он на дотации.Повышение тарифов проходило уже более 4-х раз.Зарплата работников метро не выростает.Чтобы жить лучше,и наполнять бюджет ,дайте людям работу,откройте фабрики и заводы расстреляйте хапуг которые здают их в аренду,верните честь и достоинство трудовому народу,снижайте цены а если ктото не хочет,значит он не хочет жить,прекратите спекуляцию на кошельках граждан.всё дорожает на200-300% а зарплаты на 40 гр от силы может хватит?
Комусь знадобилась “маленька” хатинка, досить ворюгам хапати. Метро їздить на український єлектроєнергії, а вона досить дешева.
Попов- отменный врун. Посчитать рекламу в метро- бабла хватит и на унитаз Яныку
Пригласить нормальный (не зависимый) аудит и все станет на свои места !!!!
У пассажиров на лбу написано “лох”, сколько можно им лапшу вешать????
“ремонт одного ескалатора коштує два мільйона гривень, а їх аж 119″
По статистике за сутки услугами метрополитена пользуются 2,5- 3 млн человек, умножить на 2 грн. получаем 5-6 млн. грн. каждый день!!!! Или 2-3 отремонтированных эскалатора в день, то есть за два месяца можно отремонтировать все!!! А реклама? В метрополитене несколько коммерческих фирм, принадлежащих руководителям, через которые и прокачиваются деньги от рекламы! Вот и весь Вам расчет прибыли метро!!! Когда же нас перестанут держать за придурков? Когда же мы перестанем молчать? Даже белорусы и те бастуют не говоря о Китае, Греции и т.д. Украина просыпайся!!!!!!
Меньше надо воровать!
Вначале говорили, что выручка маленькая, но после того как “влезли” инкассаторы начали рассказывать, что расходы большие. Нанять одну нормальную (честную) аудиторскую контору – те выяснят и куда выручка девается, и почему денег не хватает, и почему у обслуживающего персонала зарплаты одни, а у руководящего – другие, и сколько проезд стоить должен.
Сравните стоимость проезда в киевском метро и в московском. Киев – 2 грн., Москва – 26 руб. У них все для подвижного состава и самого метрополитена все российское, у нас тоже почти все российское. Пока не создадим свое производство для метрополитена, со своим подвижным составом и всем необходимым для тоннелей всегда будем в хвосте. А ведь свое производство для метро это и рабочие места.
И про рекламу тоже молчат, ага
У меня дежавю, или уже повышали плату за проезд в 4 раза?
Там где воруют, всегда нехватает.
Очередное покращення от бандюковичей! Сколько можно! Уродов – на вилы!
ты,придурок!Причем здесь Янык?Це ВОНА напрацювала!
Вона- это Черновецкий , который привел своей командой бабушек донецких к власти? Может кто не знает, что Ющик- лучший друг яныка
Почему то не написано, что нужно оплачивать еще “работу” милиции, которая крышует торговлю на всей территории метрополитена. Уволить их на хрен – все равно толку никакого, только лишние затраты.
Надо анализировать пассажиропотоки. Я ежедневно вижу массы праздношатающихся, едущих (скорее всего) от ст. “Святошино” до “Лисовой”. Там эта “публика” выходит, сморкается, озирается и…назад в метро. И – опять в “Святошино”. Так ОНИ убивают время! Плату надо брать за километраж! Тогда в метро станет куда легче!
хахахахахахаххахахаххахаха
Ты чё – под кайфом такой бред написал?))))