незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
На головну
Чорний список / Білий список
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти

Газета «Київський форум»

№5, липень 2012
У столиці відбувся Відкритий Експертний Форум. Актуальні проблеми столиці - план дій нової Київради. Київ без Черновецького: радіти ще рано.

№4, травень 2012
Сімейна медицина: 100 млн. грн. киян - в нікуди! Чи потрібні киянам сімейні лікарі? Андреевский без ГМО.

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи можуть мешканці Києва контролювати дії столичної влади?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні новини цього місяця

В Киеве закрыли все пляжи – в Днепре погибла рыба  1532
“Троєщинське підземелля” спустошить гаманці пасажирів  726
В Киеве на месте уничтоженного сквера построят АЗС. Фото  635
В Киеве стартовала медреформа: пациенты готовят митинг  540
Комунальна аварія біля палацу “Україна”: з-під землі забив височенний фонтан. Фото  508
Київське метро стало дорожче  459
Жителям Киева предлагают вместо котят купить диких зверей  370
Овощи и мясо будут продавать по сниженным ценам  263
В Киеве горела Парковая дорога  248
Центральний гастроном перетворять в багатоповерхівку  215

Важливо

 "Олімпійську" та "Палац спорту" закриють для пасажирів

Новини

друкувати надіслати
 

“Троєщинське підземелля” спустошить гаманці пасажирів

03.08.2012 10:53
chp

У четвер, 2 серпня, заступник голови Київської міської державної адміністрації заявив про те, що офіційний Київ визначився з компанією-консультантом з реалізації проекту будівництва четвертої лінії метро з правого берега на житловий масив Троєщина. Переможцем конкурсу стала компанія «Федеральний центр проектного фінансування», «дочка» державного «Внєшекономбанку Росії».

«Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим прецедентом державно-приватного партнерства такого високого рівня. Вперше в історії України інвестор на конкурентній основі вкладає в такий великий проект. Сума фінансових вкладень становить $1,2-1,6 млрд», – зазначив Крамаренко. Таким чином, столична влада остаточно підтвердила майбутній приватний характер підземки, про що не втомлювалася говорити ще з осені 2011-го. А з усіх можливих інвесторів, які фігурували в заявах і Олександра Попова, і Руслана Крамаренка, схоже, вже визначився головний претендент на «будівництво століття» – «Внєшекономбанк Росії», повыдомляють “Коментарі“.

Про те, що влада має твердий намір продовжувати будівництво, говорить кілька фактів. Так, буквально днями Попов своїм розпорядженням передав Київавтодору функції замовника робіт по ділянці метро на Русанівських садах. Крім того, серед київських інженерів і архітекторів активно обговорюється початок процесу видачі дозволів на знесення будівель по вулиці Електриків на Рибальському острові, де повинна пройти майбутня вітка.

Останнім часом чиновники визначилися і з двох найважливіших питань нової лінії: щодо трасування вітки та місцерозташування депо. Так, з початком будівництва лінії швидкісного трамвая від відновленої ділянки по вулиці Бальзака до станції міської електрички підземці лишили тільки проспект Маяковського. Власне, по ньому і розташовується історичне землевідведення під метро. До прояснення ситуації з трамваєм чиновники мало не кожного місяця називали різні варіанти. А відсутність на Райдужному масиві землі для зведення депо (перша черга вітки дійде тільки до цього району) буде компенсовано рухом потягів у Харківське депо за допомогою Службової сполучної вітки від майбутньої станції «Глибочицька» до станції «Лук´янівська». Сьогодні таких службових віток, що використовуються для переведення потягів з однієї лінії на іншу, в столиці дві: з «Майдану Незалежності» на «Хрещатика» на «Кловську». До того ж поїзди, що не потребують миття та планового ремонту, будуть заганяти в тупики на пункти техобслуговування прямо на новій вітці.

Свіжий ефір: Діяльність ЗМІ в умовах виборчого процесу (стан свободи слова, журналістська етика, передвиборча агітація, законодавче забезпечення, висвітлення виборчого процесу тощо)

Але, незважаючи на видимі зрушення у розв’язанні технічних питань, проблема окупності «Дороги життя», як цю вітку вже охрестили на Троєщині, викликає великі питання. Олександр Попов не втомлюється говорити про те, що вартість проїзду на троєщинській лінії буде такою самою, як і на інших – 2 грн. При цьому і така ціна чиновниками називається збитковою. Різницю ж між окупністю однієї поїздки і офіційної «двушки» інвесторові компенсуватиме місто. Навіть якщо припустити, що кожного дня вся Троєщина вранці виїжджатиме на правий берег виключно за допомогою метро, а ввечері повертатиметься назад, то на повну окупність знадобиться 28-30 років. (З розрахунку, що кожен із 300 тис. офіційно зареєстрованих жителів масиву здійснює в день по дві поїздки вартістю 2 грн.). Тому очікувати, що місто зможе утримати цінову політику господаря підземки на Троєщину такий тривалий час – безглуздо. За оцінками російських експертів, строк окупності однієї станції метро, побудованої на приватні гроші (у Москві така вже є), становить 15-20 років. Так що чекати жетончиків, скажімо, по 6-7 грн., троєщинцям довго не доведеться.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (-1, голосів 1)   переглядів сторінки 727  

Теги

метро

Також по темі

Метрополітен вирішив не купувати нові вагони, а підфарбувати старі
Станції метро "Олімпійська" та "Палац спорту" закриють для пасажирів
Київське метро стало дорожче
В метро остановились поезда. Подробности ЧП
"Олимпийскую" и "Дворец Спорта" закроют для пассажиров

Слідкуйте за новинами «Київського форуму» у Вашій соціальній мережі

  
 

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

работа главный врач киев, разные тесты, Жан Клод ВанДам, диснеевские мультфильмы, Volvo XC70 Киев

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.