Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
У Київському метрополітені оприлюднили свою остаточну версію причин пожежі на станції «Осокорки» 14 березня. Займання одного із світильників сталося після пошкодження ізоляції електропроводки, на яку потрапила волога: талий сніг просочився через стик у склепінні станції. А потім все заіскрило та загорілося. У метро вважають, що гідроізоляцію підземки порушили ремонтні роботи вгорі – на просп. Бажана.
«Проникненню вологи сприяла сукупність факторів: інтенсивне танення снігу; знаходження станції у зоні просідання ґрунтів; ведення робіт із реконструкції проспекту М. Бажана з використанням важкої будівельної техніки», – йдеться в повідомленні прес-служби метрополітену.
Водночас у «Київавтодорі» називають такі висновки некомпетентними.
«Дорога проходить у 150 метрах від лінії метро. Вода і раніше туди потрапляла. Пам’ятаєте, коли вибило мережу і поїзди не їздили між «Видубичами» і «Славутичем». Тоді заявили, що винна сіль, якою ми посипаємо вулиці. Начебто ми першій рік сіллю посипаємо. Потрібно просто слідкувати за своїми комунікаціями», – сказав гендиректор «Київавтодору» Георгій Глінський в коментарі газеті «Сегодня».
Нагадаємо, що увечері 14 березня на «Осокорках» сталася масштабна пожежа, в якій, за словами очевидців, станція вигоріла дотла – залишилися лише скелети лавочок. Утім, вже наступного ранку у закопчених стінах приймали пасажирів.
Днями міністр надзвичайних ситуацій Віктор Балога визнав, що в Київському метрополітені небезпечно їздити і звернувся до уряду з листом, щоб змусити підприємство невідкладно забезпечити протипожежний стан усіх об’єктів.
Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Метрополітен: Пожежа на “Осокорках” сталась через ремонт дороги.