незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні25
З початку місяця3 489
За 2012 рік466 992
За весь час2 276 304

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні новини цього місяця

Три района Киева оставят без горячей воды  1687
У Києві пожежа тимчасово зупинила швидкісний трамвай  696
После выходных Киев решили очистить от мусора. Список мест  529

Новини

30.03.2012 09:54
друкувати надіслати

У пожежі на метро «Осокорки» звинуватили погоду і дорожників

Osokorky-goryat

У Київському метрополітені оприлюднили свою остаточну версію причин пожежі на станції «Осокорки» 14 березня. Займання одного із світильників сталося після пошкодження ізоляції електропроводки, на яку потрапила волога: талий сніг просочився через стик у склепінні станції. А потім все заіскрило та загорілося. У метро вважають, що гідроізоляцію підземки порушили ремонтні роботи вгорі – на просп. Бажана.

«Проникненню вологи сприяла сукупність факторів: інтенсивне танення снігу; знаходження станції у зоні просідання ґрунтів; ведення робіт із реконструкції проспекту М. Бажана з використанням важкої будівельної техніки», – йдеться в повідомленні прес-служби метрополітену.

Водночас у «Київавтодорі» називають такі висновки некомпетентними.

«Дорога проходить у 150 метрах від лінії метро. Вода і раніше туди потрапляла. Пам’ятаєте, коли вибило мережу і поїзди не їздили між «Видубичами» і «Славутичем». Тоді заявили, що винна сіль, якою ми посипаємо вулиці. Начебто ми першій рік сіллю посипаємо. Потрібно просто слідкувати за своїми комунікаціями», – сказав гендиректор «Київавтодору» Георгій Глінський в коментарі газеті «Сегодня».

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

Нагадаємо, що увечері 14 березня на «Осокорках» сталася масштабна пожежа, в якій, за словами очевидців, станція вигоріла дотла – залишилися лише скелети лавочок. Утім, вже наступного ранку у закопчених стінах приймали пасажирів.

Днями міністр надзвичайних ситуацій Віктор Балога визнав, що в Київському метрополітені небезпечно їздити і звернувся до уряду з листом, щоб змусити підприємство невідкладно забезпечити протипожежний стан усіх об’єктів.

Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Метрополітен: Пожежа на “Осокорках” сталась через ремонт дороги.


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 2794  

Також по темі

У Києві пожежа тимчасово зупинила швидкісний трамвай
В Киеве горело общежитие Верховной рады. Эвакуированы 24 человека
Київське метро працюватиме довше під час Євро-2012
Несправний вагон зупинив «червону» гілку метро
Метро на Троєщину відгукнеться подорожчанням проїзду?
 
0 коментарів 0

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

резюме учителя начальных классов, подготовка к евро 2012, фильм Три метра выше неба, резать музыку, BMW 650

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.