3975Погода грозить киянам «сезоном дощів»
3500Черновецький позбувся опального зятя
3325На проспекті Науки бетономішалка розчавила «Тойоту» разом з водієм (ФОТО)
3175Приїжджих автомобілістів попросять змінити колеса
3104На Воровського некерований «МАЗ» влетів у будинок (ФОТО)
2683Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?
2552Наступного року – три станції метро на Троєщину
2377У Києві гасали на червивому яблуці і жіночій туфельці (ФОТО)
2078Восени з київських вулиць зникне половина маршруток?
2031

Міські власті планують залучати інвестиції, щоб оживити «вічні» довгобуди. Подальша доля багатьох із них уже відома, пише газета «Сегодня».
«Будемо вивчати кожну адресу й шукати можливості добудувати об’єкт», – сказав заступник голови КМДА з будівництва і земельних питань Михайло Кучук.
Чиновники хочуть залучити нових інвесторів замість тих, що збанкрутіли або втекли. А будівництва, які не встигнуть привести до ладу, закриють банерами з краєвидами Києва. Ці процеси контролюватимуться: в мерії вже створили комісію з довгобудів.
Доля найвідоміших «вічних» будівництв столиці вже відома:
А от шістнадцятиповерхівка біля метро Лівобережна вже зараз завішена рекламним білбордом. Можливо, до Євро–2012 рекламу й замінять київськими краєвидами, але новосілля тут справлятимуть ще не скоро. Колишня споруда Державного постачання УРСР в незалежній Україні переходила на баланс багатьох міністерств поки не опинилася під управлінням НАК «Нафтогазу». Як ведуться будівельні роботи на об’єкті – в компанії не коментують.
Нагадаємо, що досі нова столична влада займалася транспортними довгобудами – відкрили три станції метро, лінії швидкісного трамваю на Борщагівці, розв’язку на Московській площі, Жулянський і Дарницький мости. Щоправда, більшість з цих об’єктів так і здали недобудованими. Приміром, на Борщагівці працювали лише кілька трамвайних зупинок, а на мостах – не всі смуги.
86
0