незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні3 846
З початку місяця42 085
За 2012 рік505 519
За весь час2 314 831

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити

Дайджест «Київський форум»

№3, квітень 2012
Бюджетна «подачка» напередодні виборів. Війна за зелень. Інтриги на Пейзажній алеї. Сховище відпрацьованого ядерного палива поблизу Києва.

№2, спецвипуск, березень 2012
ОСББ як вихід із комунальної кризи, або допоможи собі сам! Крокодилячі сльози житлово-комунальних олігархів. Як судитися з ЖЕКами?

№1, лютий 2012
Медичні реформи додадуть киянам проблем. Шулявка - ні пройти, ні проїхати. Київ ось-ось потоне у власному "добрі". Прибирання по-київськи.

 
  

Опитування

Чи готові Ви вийти на захист зелених зон Києва від вирубки?

Завантаження ... Завантаження ...

Погода у Києві

Популярні новини цього місяця

У моста Патона откроют новую транспортную развязку. Схема проезда  3469
Три района Киева оставят без горячей воды  2322
У центрі Києва VIP-авто з номерами ВР протаранило дві дорогі автівки. Фото  2274
Метро на Троещину возьмет Киев в кольцо  2094
У Києві забули прикрити розруху біля НСК «Олімпійського».Фото  1979
В «Борисполе» туристам раздают буклеты с пикантным содержанием  1764
У двох районах Києва відключать гарячу воду. Адреси  1727
В автобусах и троллейбусах поменяют систему оплаты проезда  1501
В общественном туалете Киева на голову беременной женщине обрушился потолок  1474
М’ясо, овочі та фрукти можна буде купити за зниженими цінами. Адреси  1467

Новини

28.07.2011 15:08
друкувати надіслати

Восени з київських вулиць зникне половина маршруток?

marshrutky

На столичних вулицях удвічі поменшає приватних перевізників. Вони не витримають конкуренції з «Київпастрансом» і на вересневому конкурсі за маршрути втратять свої позиції. Такої думки голова Київської міської організації роботодавців-перевізників «Столиця» Валерій Липецький, повідомляє УНІАН.

За його інформацією, приблизно за 150 маршрутами завершився термін договорів. І якщо у вересні відбудеться новий конкурсний розподіл, то з 62 перевізників Києва залишиться лише половина.

Липецький пояснив, що цього разу на конкурс будуть виставлятися не окремі маршрути, а пакети з 4 – 5 маршрутів. І для того, щоб їх вибороти, перевізнику треба мати 80 – 90 машин, але приватники, як правило, не можуть похвалитися таким парком.

«Таким чином, усі ці маршрути буде перехоплювати “Київпастранс”», – уважає голова київських роботодавців-перевізників.

Свіжий ефір: Новий ядерний могильник під Києвом: небезпеки, ризики, загрози

Отже, «Київпастранс», який охоплює 100% ринку автобусних пасажирських перевезень, посилить свій вплив і на сферу маршрутних таксі, де на сьогодні має 30% ринку. Така монополізація може призвести до подорожчання проїзду. До речі, той же Липецький учора заявив, що ціна квиточка на автобус, тролейбус і трамвай має бути підвищена до 2 гривень.

Нагадаємо, що на тому тижні начальник транспортного главу КМДА Євген Водовозов говорив про іншу перспективу співіснування муніципальних автобусів і приватних маршруток. Першим планують віддадати великі магістралі, а другим – маленькі вулички. Утім, і в цьому випадку йдеться про витіснення приватних перевізників. Посадовець переконаний, що маршрутки, в яких люди вже бояться їздити, не витримають конкуренції з комфортним великим транспортом. Тим більше, що автобусний парк міста незабаром поповниться сотнями нових машин.

Про це також пишуть:

Kievpress: Частных перевозчиков в Киеве может стать меньше.
“Українська правда. Київ”: “Київпастранс” витіснить половину приватних перевізників?


 
Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (Жодного голосу)   переглядів сторінки 2085  

Також по темі

Маршрутки, маршрутки... Кругом одни маршрутки
Автобуси і тролейбуси замінять чиновникам службові машини
Попов радить чиновникам зблизитися з киянами в нових автобусах (ФОТО)
Київські автобуси курсуватимуть удвічі частіше
У квітні на київські вулиці вийдуть автобуси з турнікетами (номери маршрутів)
 
9 коментарів 9

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

  • Коля коментує:

    Кто больше даст на лапу, тот и будет возить селёдку. А селёдка будет бурчать и ездить.

  • Пасажыр коментує:

    Маршрутки убирут,а автобусы ещё не дадут !!!!

  • Александр Николаевич коментує:

    Нельзя допустить монополизации на рынке. Тем более что в КиевПасстрансе не всё так гладко, им самим нужно работать над качеством перевозок и состоянием Маршрутных такси. Наверно деньги вымывают на ремонт, а отписки в отчётах идиальные. Пусть государственные банки прокредитуют частных добросовесных предпринимателей на покупку(розширение) автопарков и заработает Держава на процентах

  • 555 коментує:

    Я – за общественный качественный транспорт с квалифицированными и ответственными водителями и разумными тарифами!

    • Александр Николаевич коментує:

      Уважаемый мы уже 20 лет в капитализме, а у вас всё ностальгия за “Совок” который неуважает личность как таковую. Проснитесь. Купите себе Автомобиль

  • Чацкий коментує:

    Чинуши вернуцца из отпуска, им же жалование платить нужно, а здесь пахнет очередной “схемой”….

  • Серж коментує:

    Було б добре якби ще й ці перевізники їдили на екологічно чистих, нових=комфортних та безпечних автобусах! А взагалі наміри правильні, ніде у цивілізованих країнах немає такого безладу з громадським транспортом як у нас!!!

  • Григорій коментує:

    Дурний, як срака! Пиздить і самсобі вірить. А де вони сьгодні ті «Київпастранс»? Чи вони виростуть на грядці до осені?

  • Катя коментує:

    Вони взагалі маршрутки обіцяли прибрати з центру! А тепер один одне каже, інший друге. А в результаті так і будемо, як оселедці їздити. Де ті нові автобуси? скільки про них уже патякають!

вакансии снабжение киев, уход за авто, новые фильмы, ютубе видео, автосейл

© 2012 ВГО “Київський форум”. Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності “активного гіперпосилання” на www.kiev-forum.org, а також на сам матеріал.