Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
На столичних вулицях удвічі поменшає приватних перевізників. Вони не витримають конкуренції з «Київпастрансом» і на вересневому конкурсі за маршрути втратять свої позиції. Такої думки голова Київської міської організації роботодавців-перевізників «Столиця» Валерій Липецький, повідомляє УНІАН.
За його інформацією, приблизно за 150 маршрутами завершився термін договорів. І якщо у вересні відбудеться новий конкурсний розподіл, то з 62 перевізників Києва залишиться лише половина.
Липецький пояснив, що цього разу на конкурс будуть виставлятися не окремі маршрути, а пакети з 4 – 5 маршрутів. І для того, щоб їх вибороти, перевізнику треба мати 80 – 90 машин, але приватники, як правило, не можуть похвалитися таким парком.
«Таким чином, усі ці маршрути буде перехоплювати “Київпастранс”», – уважає голова київських роботодавців-перевізників.
Отже, «Київпастранс», який охоплює 100% ринку автобусних пасажирських перевезень, посилить свій вплив і на сферу маршрутних таксі, де на сьогодні має 30% ринку. Така монополізація може призвести до подорожчання проїзду. До речі, той же Липецький учора заявив, що ціна квиточка на автобус, тролейбус і трамвай має бути підвищена до 2 гривень.
Нагадаємо, що на тому тижні начальник транспортного главу КМДА Євген Водовозов говорив про іншу перспективу співіснування муніципальних автобусів і приватних маршруток. Першим планують віддадати великі магістралі, а другим – маленькі вулички. Утім, і в цьому випадку йдеться про витіснення приватних перевізників. Посадовець переконаний, що маршрутки, в яких люди вже бояться їздити, не витримають конкуренції з комфортним великим транспортом. Тим більше, що автобусний парк міста незабаром поповниться сотнями нових машин.
Про це також пишуть:
Kievpress: Частных перевозчиков в Киеве может стать меньше.
“Українська правда. Київ”: “Київпастранс” витіснить половину приватних перевізників?
Кто больше даст на лапу, тот и будет возить селёдку. А селёдка будет бурчать и ездить.
Маршрутки убирут,а автобусы ещё не дадут !!!!
Нельзя допустить монополизации на рынке. Тем более что в КиевПасстрансе не всё так гладко, им самим нужно работать над качеством перевозок и состоянием Маршрутных такси. Наверно деньги вымывают на ремонт, а отписки в отчётах идиальные. Пусть государственные банки прокредитуют частных добросовесных предпринимателей на покупку(розширение) автопарков и заработает Держава на процентах
Я – за общественный качественный транспорт с квалифицированными и ответственными водителями и разумными тарифами!
Уважаемый мы уже 20 лет в капитализме, а у вас всё ностальгия за “Совок” который неуважает личность как таковую. Проснитесь. Купите себе Автомобиль
Чинуши вернуцца из отпуска, им же жалование платить нужно, а здесь пахнет очередной “схемой”….
Було б добре якби ще й ці перевізники їдили на екологічно чистих, нових=комфортних та безпечних автобусах! А взагалі наміри правильні, ніде у цивілізованих країнах немає такого безладу з громадським транспортом як у нас!!!
Дурний, як срака! Пиздить і самсобі вірить. А де вони сьгодні ті «Київпастранс»? Чи вони виростуть на грядці до осені?
Вони взагалі маршрутки обіцяли прибрати з центру! А тепер один одне каже, інший друге. А в результаті так і будемо, як оселедці їздити. Де ті нові автобуси? скільки про них уже патякають!