Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
Переважна більшість мешканців столиці не вірить в ефективність кільцевої електрички. Про це свідчать результати опитування на сайті «Київський форум».
Так, 42% респондентів назвали міську електричку піаром голови КМДА Олександра Попова вартістю 223 мільйона гривень, 27% побачили в ній погане втілення гарної ідеї, а 12% переконані, що цей транспорт возитиме лише повітря, а платити будуть кияни.
Водночас 19% опитаних визнали, що міська електричка потрібна. По 6% киян вважають її заміною кільцевої лінії метро та заручним транспортом для мешканців спальних районів. 4% респондентів назвали електропоїзди способом дістатися з окраїни на окраїну. І лише 3% переконані, що київська електричка – це втілення європейського транспортного досвіду.
Нагадаємо, що 4 жовтня високопосадовці на чолі з прем’єр-міністром Миколою Азаровим запустили міську електричку. З’ясувалося, що на підготовку 60-кілометрової залізниці та поїздів витратили 223 мільйона гривень. Тепер «кільцевим» маршрутом курсують 66 рейсів на добу: 30 вранці та 36 – увечері. Київ можна об’їхати за півтори години й 1,7 гривні.
Кроме Троещины есть еще куча других станций, куда люди добираются.Это еще одна альтернатива транспортной развязки.Кому-то очень удобно, а кому-то не очень, выбирать каждому, а как можно говорить что это плохо, если это не удобно только ему.
Троещина еще не самое главное в Киеве и если для жителей Троещины электричка никакой радостей не принесла, то не стоит делать скоропостижных выводов о ненужности этого транспорта. Лично мне очень удобно: с Радужного массива до Нивок.
Хорошо, если бы все-таки поезда попадали в расписание и была уверенность что в выходные она тоже будет работать(прошедшие выходные пока не являются показателем).
Помимо Берлина, такая же затея в Мюнхене. Согласна с “Андрей, гість” Троещине добраться до этой электрички туго, но не все так плохо. Мне с Сырца на Троещину тоже добираться (если это необходимо) маршрутками и 1,5 часа
Я так розумію це думка тих, хто їзде на дорогих іноморках, не більше.
Хорошая затея.
Правильно сделали.
Как в Берлине.
А ноют конечно маршерутчики и тех кого жаба задовила=)
я был в Берлине и ездил на “кукушке”, согласись, что это немножко ( мягко сказано) не то((
Абсолютно не для кого не нужная затея!! Попробуйте к электричке добраться с самой Троещины, до так называемой платформы “Троещина”. Очевидно сразу, что дяденьки власть имущие, очень плохо представляют себе где находится сама Троещина, а где платформа. От остановки на Троещине, до электрички ехать приблизительно пол часа, не считая времени на ожидание и сам проезд (электричка пропускает все поезда которые только может), ехать долго и не удобно! Вот, кого нужно судить, за разбазаривание государственных денег, так это организаторов это бесполезной затеи. А Троещина, как ездила на маршрутках, так и ездит…
Гарна ідея могла б бути! Для Троєщини вона ніякого полегшення не принесла. Я проживаю на цьому масиві і, особисто меня, ця електричка, як на бані гудок. Швидше вийде в пробках постояти і на метро, ніж добратись через пробки до електрички, а потім ще чекати її і їхати 5, мені потрібних, зупинок цілих 45 хвилин у прохолодній залізній коробці.
Хорошее можно обгадить каждому сидя дома, а самому сделать для города полезное слабо ? Например не гадить, не бросать окурки с балкона или окна машины. Не пить пиво на глазах малолетних или просто убрать за собой мусор после пикника ( нести мусор до мусорки в нетрезвом состоянии)
Это типа “с троещины до Петровки – за 7 минут” – аплодируйте гречкоеды синежопые
Ели бы можно было на ней в выходные поездить, чтобы оценить маршрут.
так она и в выходные ездит