незручні питання до влади
автор та ведуча Рена Назарова
Небайдужим киянам - сюди!
Натисніть!

Наш сайт переглянули

Сьогодні167
З початку місяця9 023
За 2012 рік224 111
За весь час2 033 423

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти
Новий розділ
Гарячі точки Києва
Відкрити
  

Опитування

Іноземні фанати Євро-2012 – хто вони?

Завантаження ... Завантаження ...


Популярні новини

Водна «Формула-1» накрила хвилею азарту 18 команд і 80 тисяч глядачів (ФОТО)  4418
Погода грозить киянам «сезоном дощів»  4224
На проспекті Науки бетономішалка розчавила «Тойоту» разом з водієм (ФОТО)  3914
Черновецький позбувся опального зятя  3879
Приїжджих автомобілістів попросять змінити колеса  3579
Четверо «патріотів» хотіли підірвати Януковича на День Незалежності?  3530
Наступного року – три станції метро на Троєщину  3496
Затриманий гітарист «Грін Грея» розповість про зірок шоу-бізу, погрязлих у наркоті  3427
На Воровського некерований «МАЗ» влетів у будинок (ФОТО)  3135
Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?  2890

Новини

13.01.2012 13:09
друкувати надіслати

Перший автомобільний тунель в Києві прокладуть за 3 роки

У новому Генплані передбачено будівництво 7 тунелів, перший з яких запрацює до 2015 року. Про це в інтерв’ю газеті «Дело» сказав начальник КО «Інститут Генерального плану міста Києва» Сергій Броневицький.

Посадовець розповів про деякі з запланованих тунелів, хоча й не уточнив, якому з них судилося бути першим.

«Основний – із площі Перемоги до метро «Лівобережна», завдяки якому ми знімемо 30–40% навантаження із Хрещатика й центру. Ще один – Саперно-Слобідська з виходом на Дарницький міст. Будуть тунель-дублер вулиці Олени Теліги з Набережно-Хрещатицької на Оболонь та ще кілька», – запевнив Броневицький.

За його словами, протяжність підземних магістралей буде різною: від півтора до 10 кілометрів, а вартість одного погонного метру – 1,2 мільйона гривень. Звісно, з грошима допоможуть інвестори.

Свіжий ефір: Чи загрожує столиці весняна повінь? Можливі наслідки та прогнози експертів

Додамо, що тунелепрокладання – такий дорогий і тривалий процес, бо вимагає втілення складних інженерних рішень. Скажімо, після кропіткої геологічної розвідки часто потрібно укріплювати грунти – з допомогою замороження, застосування хімічних речовин, а іноді – цементування. Гірськопрохідний комбайн, який бурить тунель, просувається дуже повільно, однак і монтаж штолень також триває довго, тому що робиться вручну. У результаті навіть покладання 2-кілометрового тунелю може затягується на роки. Попри це, сучасні технології дозволяють заглиблювати підземні магістралі й на 50 метрів.

Про це також пишуть:
“Українська правда. Київ”: Перший тунель у Києві з’явиться через 3 роки, – влада.


Голосую -1, мені не подобаєтьсяГолосую +1, мені подобається (+3, голосів 3)   переглядів сторінки 0  

Також по темі

На Контрактовій замість кіосків виросте музейно-торговий комплекс
На Оболоні планують прорити підводний тунель
Попов попросить у бізнесменів 500 мільярдів на розбудову Києва
Замість «Метрограду» буде підземна транспортна розв’язка (оновлено)
Тунель, що скоротить шлях до Борисполя, буде в 2014 році
 
3 коментарі 3

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Ви гість? Гостям можна коментувати з 10:00 до 18:00 у робочі дні.

вакансии редактора в Донецке, Погода в Кононче, таблицы чемпионатов по футболу, Габриэлa Спаник, клипы beyonce, продажа митсубищи

© 2012 ВГО “Київський форум”. Передрук авторських матеріалів можливий за умови посилання на текст оригіналу на веб-сайті www.kiev-forum.org.