незручні питання до влади

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти

Опитування

ОСББ - це:

Завантаження ... Завантаження ...

Популярні новини

Водна «Формула-1» накрила хвилею азарту 18 команд і 80 тисяч глядачів (ФОТО)  4368
Погода грозить киянам «сезоном дощів»  4084
Черновецький позбувся опального зятя  3773
На проспекті Науки бетономішалка розчавила «Тойоту» разом з водієм (ФОТО)  3700
Приїжджих автомобілістів попросять змінити колеса  3518
Четверо «патріотів» хотіли підірвати Януковича на День Незалежності?  3432
Наступного року – три станції метро на Троєщину  3310
Затриманий гітарист «Грін Грея» розповість про зірок шоу-бізу, погрязлих у наркоті  3285
На Воровського некерований «МАЗ» влетів у будинок (ФОТО)  3030
Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?  2813

Новини

23.02.2011 11:56
друкувати надіслати

Трамвай №5 назавжди поїхав в історію Києва

Учора міська влада вирішила назавжди зупинити трамвай №5. Колію, яка майже 120 років з’єднує Контрактову площу й міст Патона вирішили демонтувати, щоб розвантажити рух автомобілів, повідомляє газета «Сегодня».

Тепер дістатися до мосту Патона можна автобусом №51 й маршруткою №500. У пасажирів, які стоять на зупинках – думки розділилися. Одні кажуть, що трамвай-пенсіонер потрібен тільки влітку для пляжників і рибалок, а інші нагадують, що він є частиною історії Києва й багатьох його мешканців. У 1974 році, коли приїжджав президент США Річард Ніксон, всю набережну перекрили, лише трамваю дозволили курсувати.

Полюбляли каталися цим маршрутом не лише звичайні люди, а й зірки: «Бувало, що Данилко зайде прокотиться. Сяде в куту і дивиться у віконце. Наташу Корольову катала кілька разів, Кузьма взагалі частий гість», – згадує водій трамвая з 40-річним стажем Валентина Павлова.

«Кілька років тому ми з Віталієм Борисюком веселили народ в трамвайчику уздовж Дніпра. Знімали жартівливе шоу. Я у вечірній сукні з яскравим макіяжем, із зачіскою, на шпильках, а Віталій – з гітарою. Він співав серенади, бабусі підспівували і плакали від щастя. Ось ми наробили галасу серед пасажирів. Всі були у захваті», — розповідає Ольга Сумська.

Водночас експерти кажуть, що трамвай і справді непотрібний.

«На ньому ж майже ніхто не їздить, зате за рахунок трамвайної лінії суттєво розв’яжеться проблема із заторами в цьому районі. Їх уже прибрали у багатьох районах, і це правильно», — стверджує архітектор Леонід Зімін.

Щоправда, києвознавці не згодні. Історик Олександр Анісімов наголошує: «Ця трамвайна лінія – частина історії. До того ж трамваї – найбільш екологічний транспорт. Вони, їздять, наприклад, Веною, і це вважається родзинкою» .

Нагадаємо, що закриття трамвайних маршрутів – це звичайна практика столичної влади. Народний депутат України Юрій Кармазін ще в грудні 2009 року в ефірі передачі «Київський форум» заявив, що в Києві ліквідовано декілька трамвайних ліній і депо – і, як наслідок, в атмосферу потрапляє більше шкідливих речовин від автомобілів – аж 227 тонн.

Однак є трамвайні лінії, яким дали друге життя. У першу чергу – це 1-й і 3-й швидкісні маршрути на Борщагівку. Але й вони відкрилися минулої осені недобудованими.

Не подобаєтьсяПодобається (жодного голосу)

завантаження ... завантаження ...   переглядів сторінки 109  


Коментарі відвідувачів сайту

0 коментарів 0
 

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Головна, Новини, Передача, Опитування, Про нас
работа барменом Днепропетровск, погода Лиепая, банки и финансы, Уиллем Дефо, скачать сборники музыки бесплатно 2009, автобазар україна

© 2011 ВГО “Київський форум”. Передрук авторських матеріалів можливий за умови посилання на текст оригіналу на веб-сайті www.kiev-forum.org.