незручні питання до влади

У цьому розділі

Архів новин
RSS-канал

        Знайти

Опитування

ОСББ - це:

Завантаження ... Завантаження ...

Популярні новини

Водна «Формула-1» накрила хвилею азарту 18 команд і 80 тисяч глядачів (ФОТО)  4368
Погода грозить киянам «сезоном дощів»  4084
Черновецький позбувся опального зятя  3773
На проспекті Науки бетономішалка розчавила «Тойоту» разом з водієм (ФОТО)  3700
Приїжджих автомобілістів попросять змінити колеса  3518
Четверо «патріотів» хотіли підірвати Януковича на День Незалежності?  3432
Наступного року – три станції метро на Троєщину  3310
Затриманий гітарист «Грін Грея» розповість про зірок шоу-бізу, погрязлих у наркоті  3285
На Воровського некерований «МАЗ» влетів у будинок (ФОТО)  3030
Столичне метро рятуватимуть подорожчанням проїзду?  2813

Новини

03.03.2011 15:08
друкувати надіслати

У Києві пустили під ніж трамвай, що пережив царя і Гітлера (ФОТО)

Трамвайний вагон «Пульман» 1909 року випуску знищили під час ліквідації колії на Набережному шосе, про це пише автор ЖЖ «Интересный Киев».

Це один з тих 4-осевих вагонів, завдяки яким київський трамвай вважався передовим в Російській імперії. Вони могли долати найкрутіші підйоми й повороти, і відзначалися високою місткістю. На багатьох фото саме ці трамваї йдуть по Хрещатику й Володимирському спуску.

У Києві на початку ХХ сторіччя з’явилося 74 таких вагона, виготовлених за кордоном і з бельгійським обладнанням. Деякі з них пережили Велику Вітчизняну війну і загалом працювали на місто понад 50 років. Потім частину цих трамваїв «переварили» на нові моделі, а частину передали іншим містам, де згодом їх пустили на металобрухт. У Києві «вижив» лише один «Пульман», тому що його в 1952 році переобладнали на пересувну електропідстанцію. За деякий час його «тимчасово» поставили біля метро «Дніпро» – більш як на півсторіччя. А в 90-х роках ще й обнесли огорожею.

Огорожа не допомогла. Халатні «ліквідатори» трамвайної колії знищили раритетний вагон.

«Тепер все. Більше таких нема і не буде. В музеях Європи не бачив. Відновлювати немає з чого, хоча найцінніше і важкоповторюване – теліжки і рама, – можливо, ще збереглися після казні», – робить висновок автор статті в ЖЖ.

За повідомленням Kievpress, вже відома реакція на подію голови комісії з питань культури і туризму Київради Олександра Бригинця.

«Цей трамвай міг бути історичною прикрасою міста, бо Київ – перше трамвайне місто Російської імперії. Такі об’єкти, як цей трамвай, не можуть безслідно щезати. Тому я як депутат звернувся до керівництва міста з вимогою розібратися в причинах халатного ставлення до об’єкта і, якщо це ще можливо, знайти ресурси для того, щоб відновити трамвай», – заявив Бригинець.

Після такого коментаря, залишається лише риторично запитати чиновника, чому «окраса міста» безславно іржавіла півсторіччя, ще й обнесена парканом?

Як відомо, 22 лютого міська влада вирішила демонтувати трамвайну лінію, яка з’єднувала Контрактову площу й міст Патона, щоб розвантажити рух автомобілів. Маршрут трамваю №5 назавжди пішов в історію Києва.

Фото з ЖЖ “Интересный Киев”

Про це також пишуть:

“Газета по-киевски”: В Киеве уничтожили 102-летний трамвайный вагон.
“Українська правда. Київ”: У Києві “випадково” знищили дореволюційний трамвай.
“Коментарі. Київ”: У Києві “випадково” знищили дореволюційний трамвай.
“Обозреватель. Кияни”: В Киеве уничтожили ретро-вагон.

Не подобаєтьсяПодобається +1/1

завантаження ... завантаження ...   переглядів сторінки 104  


Коментарі відвідувачів сайту

0 коментарів 0
 

Ви небайдужий киянин? Зареєструйтеся або увійдіть на сайт.

Головна, Новини, Передача, Опитування, Про нас
вакансии телохранителя киев, погода киев февраль, Мисс Украина, Алиса Милано, наруто против пейна, фото Maserati 

© 2011 ВГО “Київський форум”. Передрук авторських матеріалів можливий за умови посилання на текст оригіналу на веб-сайті www.kiev-forum.org.