Останнім часом почастішали телефонні дзвінки киянам від невідомих осіб, які представляються співробітниками товариства та пропонують провести додатковий аналіз води у помешканні. Про це у п’ятницю, 24 травня, повідомили у ПАТ «АК «Київводоканал».
«Київводоканал» попереджує: пропозиції від невідомих осіб щодо здійснення аналізу води у квартирах киян не стосуються діяльності товариства.
Нагадаємо, що проведення фахівцями «Київводоканалу» планових перевірок якості питної води у контрольних точках міської мережі водопостачання – це послуга, яка входить до складу тарифу та не оплачується окремо.
Якість питної води в мережах централізованого господарсько-питного водопостачання столиці знаходиться під жорстким лабораторним контролем Київської міської санепідстанції та трьох виробничих лабораторій «Київводоканалу».
Варто зазначити, що якість питної води контролюється цілодобово відповідно до вимог ДержСанПіНу 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» від 16.07.2010 року. Щодоби відбирається та аналізується приблизно 1000 проб води, які перевіряються за 22 показниками.